[Clio 16V] Blok Project !!! gezocht nieuwe bak
-
Zit je koppelingsplaat er niet verkeerd in?
Hehe dat zou wel een mooie zijn 
Bij een GTT kan ie maar op 1 manier, anders kannie niet eens koppel overbrengen omdat d eplaat van het vliegwielafgehouden wordt.
Kweenie hoe dat bij 16v's zit, maar zoals het bij ene GT is kan je niet eens wegrijden met omgekeerde plaat.

Bij een GTT kan ie maar op 1 manier, anders kannie niet eens koppel overbrengen omdat d eplaat van het vliegwielafgehouden wordt.
Kweenie hoe dat bij 16v's zit, maar zoals het bij ene GT is kan je niet eens wegrijden met omgekeerde plaat.
-
Foutje zit in een klein hoekje zelfs voor een monteur

----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
-
jep kan zo zijn dat je dan de drukgroep niet ver genoeg in getrapt krijgt dus aandrijving blijft houden en niet wildt schakelen het zelfde heb ik bij een mercedes-benz sprinter ook eens gehad
-
dat hoop ik ook voorje en hoop dat het iets anders simpelers is in ieder geval suc6 
nou ik heb vandaag zo veel verhalen gehoord word er gek van
de 1ste keer bij reno zijden ze ja mischien is je pendaal versleten omdat i hem niet goed spant
ik dat ding bestelt 30 euro viel nog mee
nou belde de kameraad op die had er ook heen gebelt en hun zijden ja je koppelingsplaat is te dik ik daarna jeroen op gebelt en gevraagt nou nee hoor dat zat wel goed
dus ik nog even wat geprobeert maar niks
nou dan maar wee naar die vent heen bij reno
hem er in laten rijden hij zij mischien moet je er andere olie in die wd75 inplaats van wd80
of msichien moest het allemaal nog even beedje in slijten
wie o wie helpt mij uit de brand
de 1ste keer bij reno zijden ze ja mischien is je pendaal versleten omdat i hem niet goed spant
ik dat ding bestelt 30 euro viel nog mee
nou belde de kameraad op die had er ook heen gebelt en hun zijden ja je koppelingsplaat is te dik ik daarna jeroen op gebelt en gevraagt nou nee hoor dat zat wel goed
dus ik nog even wat geprobeert maar niks

nou dan maar wee naar die vent heen bij reno
hem er in laten rijden hij zij mischien moet je er andere olie in die wd75 inplaats van wd80
of msichien moest het allemaal nog even beedje in slijten
wie o wie helpt mij uit de brand

Dit is mooi klote
is het zelfde als je er heen gaat voor lekkage in de auto. Zij kijken nou uw voorruit is lek. OK maak het maar. Klaar. Regenbui auto nat. Ruit uit eindelijk nog 3 keer eropnieuw ingekit. Meneer het kan niet anders dan dat het goed zit nu. Nog steeds lekken
Blijkt het boutje van de ruitenwissermotor afgebroken te zijn en daar liep het door naar binnen.
was dan wel geen renault maar een triumph
is het zelfde als je er heen gaat voor lekkage in de auto. Zij kijken nou uw voorruit is lek. OK maak het maar. Klaar. Regenbui auto nat. Ruit uit eindelijk nog 3 keer eropnieuw ingekit. Meneer het kan niet anders dan dat het goed zit nu. Nog steeds lekken

was dan wel geen renault maar een triumph

volgens mij kan het de olie niet zijn zeker niet als de plaat niet verder van het vliegwiel gehaald kan worden
ik blijf bij de kabel maar dat is mijn mening
groeten ramon16V
ik blijf bij de kabel maar dat is mijn mening
groeten ramon16V
Knappe gast als je niet ziet dat de plaat er verkeerd om opzit, krijg je de drukgroep nog niet eens vast geloof ik, die boutjes zijn dan te kort. Dus, daar hoef je niet bang voor te zijn
Probeer je kabel eens nóg meer te spannen of dat effect heeft. Paar ringen ofzo ertussen schuiven aan de bakkant van de kabel. Kijken wat 't doet hé.

[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00249.jpg[/img]
Heel stom, maar is de nieuwe plaat niet wat groot van binnen? Ik verwacht dat het moet passen, maar wie weet heb je dadelijk de verkeerde plaat erop ofzo
ook lullig. Viel me zo een beetje op eigenlijk.
Heel stom, maar is de nieuwe plaat niet wat groot van binnen? Ik verwacht dat het moet passen, maar wie weet heb je dadelijk de verkeerde plaat erop ofzo

[img]http://www.clioclub.nl/~christian.a/ima ... c00250.jpg[/img]
Zo als je hier kunt zien is de Drukgroep ook van Sachs
Dus dat werkt gewoon. Als ik het verhaal lees heb ik de indruk dat de koppeling niet goed vrij komt. Dus misschien is het een idee om gelijk je koppelings kabel te vervangen.
Nieuw = korter, dat zal wel marginaal zijn, maar gelijk ff het zelfstellende meganisme ook vrij maken.
Koppelings kabel vervangen is echt een eitje. 2X 10 minuten met een gebroken kabel dus een hele moet dus 5 minuten voor uitbouwen 10 minuten voor inbouwen
edit: typo's
Zo als je hier kunt zien is de Drukgroep ook van Sachs
Dus dat werkt gewoon. Als ik het verhaal lees heb ik de indruk dat de koppeling niet goed vrij komt. Dus misschien is het een idee om gelijk je koppelings kabel te vervangen.
Nieuw = korter, dat zal wel marginaal zijn, maar gelijk ff het zelfstellende meganisme ook vrij maken.
Koppelings kabel vervangen is echt een eitje. 2X 10 minuten met een gebroken kabel dus een hele moet dus 5 minuten voor uitbouwen 10 minuten voor inbouwen
edit: typo's

Laatst gewijzigd door Abel op ma 28 jul 2003 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
nou volgens de dealer kan het zijn als alles nog een bedje moet in slijten laten we het hopen heb wel een nieuw pendaal gehaalt en een nieuwe kabel kijken hoe de koppeling daar mee word
morgen even beginen met de kabel vervangen
morgen even beginen met de kabel vervangen
-
ik hoop dat dat de oplosing is voor je succes 
Heb je nu een willy bak ?
Zo nee, why een willy bak ? Ok, hij is sterker en schakelt beter, maar is dat zijn meerprijs waard ?
Naar mijn weten zijn willy bakken wel stukkie duurder dan 16v bakken.
Revisie geen optie ?
Zo nee, why een willy bak ? Ok, hij is sterker en schakelt beter, maar is dat zijn meerprijs waard ?
Naar mijn weten zijn willy bakken wel stukkie duurder dan 16v bakken.
Revisie geen optie ?
-
Kun je beter voor een aangepaste Rs bak is nog steviger.
-
Ik heb er 1 bij Mabo tuning gekocht voor 1500 euro.
Met aangepst huis, versterkt.
-
Ja dat is zo dan heb aan een goeie orginele bak genoeg.
-
Ja en de planning is om er nog meer uit te halen vande winter. 

Vind ik veel geld (wil niet zeggen dat het dat niet waar is maar vind het veel geld voordat iemand zich aangesproken voeltwouter 16v schreef:Ik heb er 1 bij Mabo tuning gekocht voor 1500 euro.
voor een goede 1500 euro koop ik een complete 16v! weliswaar een duitser maar dat boeit nix!
Clio 16v.....
Clio 16v.....