Op vakantie!! nog effe een controle bij de dealer/garage??

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
rasit..

ik ga volgende week op vakantie met de auto (turkije).. het wordt in ieder geval zeer veel en lang rijden .. ik wil eigenlijk nog effe de auto van top tot teen laten checken uit voorzorg.. wat zouden jullie allemaal nog effe checken of vervangen voor zo'n reis?? bougie olie enz enz?

auto heeft nu 25.000 km
auto heeft nog geen beurt gehad sinds aankoop, wel heb ik zelf er een keer nieuwe olie in gedaan..
ik heb een openluchtfilter van K&N, die zal zowiezo effe gereinigd worden..

maar goed, iemand nog advies voor mij..
Anonymous

mijn tip zou zijn om hem gewoon een beurtje te geven en vooral om dit niet vlak voor je vakantie te doen.

Dus ff een twee weken van te voren, dan weet je zeker dat ze alles weer goed hebben vastgedraaid enzo.
-Ray-
Contacteer:

gewoon een goeie grote beurt laten geven, alles checken:

- olie
- oliefilter
- brandstoffilter
- luchtfilter
- bougies
- banden
- koelvloeistof
- ruitensproeiervloeistof
- lagers fusees (daar issie nog te nieuw voor denk)
- etc etc

en ws zullen ze m wel ff aan de computer hangen.
Immer wieder die verdammte Holländer
Vos

Ik zou hem een grote beurt geven! Vooral als je zo'n lange reis gaat maken weet je iig zeker dat je daar nix mee kan gebeuren! :wink:
Clio 16v.....
rasit..

ik gaat begin volgende week al pleite dus een afspraak bij de dealer zit er al niet meer in.. zou het ook niet willen na meerdere slechtere ervaringen met VAN GORP!!!!!!! maar goed..

heb trouwens voor de zekerheid ook effe een anwb lidmaatschap voor het buitenland afgesloten... :)
Remco_Rs
Contacteer:

Gewoon eff zelf het algemen checken ,,dus eff alle vloestof niveaus,,Bandenspanning((staat waarschijnlijk aan de zijkant van de deur))
een auto met 25000 km ,Is niet veel dus er zal echt niks mis meegaan ,Waarschijnlijk heb jij met 15000 km een controle beurt gehad. dus moet hij bij 30000km een kleine beurt
rasit..

ZERO-X schreef:Gewoon eff zelf het algemen checken ,,dus eff alle vloestof niveaus,,Bandenspanning((staat waarschijnlijk aan de zijkant van de deur))
een auto met 25000 km ,Is niet veel dus er zal echt niks mis meegaan ,Waarschijnlijk heb jij met 15000 km een controle beurt gehad. dus moet hij bij 30000km een kleine beurt
controle beurt ja, lopen ze om je auto heen en je mag weer wegrijden :lol:
Remco_Rs
Contacteer:

Inderdaad ,stelt ook geen ene moer voor hoor..Het enige wat we :) doen ,is verlichting/vloeistof/bandenspanning controleren Pas bij de 2 de controle beurt ( 45000 km ) loop ik onder de auto door
Plaats reactie