Friday Nightmeeting Oss I
*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
When: Vrijdag 8 augustus, 20.00 uur
Where: McD's, Beuningen
Who:
Merijn - Clio Williams
Roderick - Clio 16V
Johan - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Maybe's:
?
No way's:
Douwe - In de bus op weg naar Italië
Tom - genietend van zon/zee/strand in Marmaris
Paskie - het hele weekend in Zandvoort (Marl.Masters
)
Veel plezier, heren... Enneh, Tom, waag het eens om een besnorde vrouw mee naar huis te nemen!
Who:
Merijn - Clio Williams
Roderick - Clio 16V
Johan - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Maybe's:
?
No way's:

Veel plezier, heren... Enneh, Tom, waag het eens om een besnorde vrouw mee naar huis te nemen!

*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
Who:
Merijn - Clio Williams
Roderick - Clio 16V
Johan - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Maybe's:
Roderik - Corrado 2.0 16v
No way's:
)
Who:
Merijn - Clio Williams
Roderick - Clio 16V
Johan - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Maybe's:
Roderik - Corrado 2.0 16v
No way's:

Tom schreef:tot 14.30 ben ik thuis, dus als je hem af hebt en je bent toch een stukkie aan het proefrijden dan kom ze maar even laten zienrobclio16V schreef:Er zit 1 stoel in, ik heb niet echt veel kunnen doen gisteren. Paskie kwam m'n oude stoelen halen en we hebben dus nog 2 uur langen lopen ouwehoeren, die 2 uur heb ik dus ook helemaal niks gedaan.Tom schreef:zitten de stoelen er al in Rob?![]()
Vandaag de andere stoel erin doen, die is wel wat sneller klaar. Ik bel je wel als hij af is, ik wil je er weer uit zien strompelen/kruipen/vallen.![]()
![]()
O ja, ik vind al dat het een stuk lastiger uitstapt dus dat belooft wat voor Tom.![]()

hm mn gereedsschapskistje komt wel lekker vol zo, moet vaker wat bij Rob op gaan halen

Heren,
Ik zat eens te denken. Is het misschien een goed idee om het FNO Kartevenement weer eens aan te zwengelen? De vorige keer was ik er niet bij, maar ik heb wel weer eens zin om een paar rondjes te maken!
Wat zeggen jullie ervan?
Ik zat eens te denken. Is het misschien een goed idee om het FNO Kartevenement weer eens aan te zwengelen? De vorige keer was ik er niet bij, maar ik heb wel weer eens zin om een paar rondjes te maken!

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:

wanneer: 6 juli 2003 10:43
plaats: A28 oostzijde ter hoogte van ermelo
gemeten snelheid: 132 wordt 127 nc.
kosten: 28 euro

was dus op de heenreis naar automaxx
Laatst gewijzigd door Johan op di 29 jul 2003 17:04, 2 keer totaal gewijzigd.
karten lijkt me cool , alleen dan na de vakantie...

rijd jullie 1 voor 1 kapot hehehe, i own the kartscene lol.
collega van me heeft een 125cc handgeschakelde waar ik wel eens op rijd whehe das pas serieus hard
.
oh ja: lijkt me leuk merijn.
ga nu weer ff knutselen
collega van me heeft een 125cc handgeschakelde waar ik wel eens op rijd whehe das pas serieus hard

oh ja: lijkt me leuk merijn.
ga nu weer ff knutselen
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
-
- Moderator
- Car: MB
goed idee merijn. Maar ik kan me de vorige keer nog goed herinneren. veel mensen die wilden maar uiteindelijk waren alleen Johan, Paskie, Rob en ik er. Was ook erg gezellig maar iets meer is natuurlijk leuker.
Maaar ik ben iig voor (wel na de vakantie)
Maaar ik ben iig voor (wel na de vakantie)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
is goed.Merijn schreef:Okay, er is animo voor!Zullen we er het een keer over hebben op een komende FNO? Lijkt me een goed plan!
![]()
briefje schrijven, dan kun je toch alleen maar een foto krijgen als je geluk hebt. gelukkig is het niet zo'n heel hoog bedrag. maar ik vin het nog steeds niet leuk ga ik eens een keer ergens naar toe gelijk geflitstMerijn schreef: @Johan: Briefje schrijven kan geen kwaad...
@Johan : check dit ff ....http://images.flitsservice.com/juridisc ... chrift.htm
ps wel zelf de inleiding schrijven(anders pleuren ze je bezw.schrift meteen in de prullenmand
) je kunt daarna t merendeel overtypen
vraag iig om de foto omdat je van jezelf weet dat jeje altijd netjes aan de snelheid houdt bla bla bla
ps wel zelf de inleiding schrijven(anders pleuren ze je bezw.schrift meteen in de prullenmand

vraag iig om de foto omdat je van jezelf weet dat jeje altijd netjes aan de snelheid houdt bla bla bla
Hmm...Paskie schreef:@Johan : check dit ff .... http://images.flitsservice.com/juridisc ... chrift.htm

Karten lijkt me wel strak
heb precies 1 keer in een echte kart gereden, was wel 2 uur achter elkaar en kan je zeggen ik stapte aardig stijf uit dat ding
enkel een aantal keer van kart gewisseld om te kijken of er snelheids verschillen waren
Oh ja en afgelopen weekend op WBMM (Warner Brothers Movie World) maar dat zijn elektronische karts en die zijn serieus LANGZAAM
Dus ik ben voor

Oh ja en afgelopen weekend op WBMM (Warner Brothers Movie World) maar dat zijn elektronische karts en die zijn serieus LANGZAAM

Dus ik ben voor

We kunnen ook een keer een uitje plannen naar de buiten kartbaan van Dhr. M. Schumacher (tegen mijn principes in, maar ik moet toegeven dat het echt supervet is!). Daar kan je races rijden met eerst een kwartier practice, daarna een kwartier kwali en daar achteraan meteen 45 minuten close racing! De karts zijn identiek en niet net zoals bij alle indoor banen 'identiek met 5 sec. per ronde verschil'.
De karts gaan serieus hard (75 km/u, schat ik) en dat is echt wel hard op een relatief kleine baan zo dicht bij de grond. Alles is super geregeld, alleen is het niet zo goedkoop. Als iedereen een keer een weekje niet naar de hoeren gaat, dan kunnen we best wel een keer met de Renaultjes die kant op gaan! 
Ideetje? Of wordt dat te duur?

Overigens, je komt gebroken uit die kart als je niet getraind bent, maar da's alleen maar leuk! 
Ik kon mijn handen niet meer van het stuur af krijgen, laat staan dat ik op eigen kracht mijn kart uit kwam en mijn helm afkreeg!

Ik kon mijn handen niet meer van het stuur af krijgen, laat staan dat ik op eigen kracht mijn kart uit kwam en mijn helm afkreeg!

Merijn schreef:We kunnen ook een keer een uitje plannen naar de buiten kartbaan van Dhr. M. Schumacher (tegen mijn principes in, maar ik moet toegeven dat het echt supervet is!). Daar kan je races rijden met eerst een kwartier practice, daarna een kwartier kwali en daar achteraan meteen 45 minuten close racing! De karts zijn identiek en niet net zoals bij alle indoor banen 'identiek met 5 sec. per ronde verschil'.De karts gaan serieus hard (75 km/u, schat ik) en dat is echt wel hard op een relatief kleine baan zo dicht bij de grond. Alles is super geregeld, alleen is het niet zo goedkoop. Als iedereen een keer een weekje niet naar de hoeren gaat, dan kunnen we best wel een keer met de Renaultjes die kant op gaan!

maar zeker vet idee !!! ik schrijf me bij deze alvast in
ehhh Merijn , maak jij t lijstje maar
dus motortakel mee de volgende keer??Merijn schreef:Overigens, je komt gebroken uit die kart als je niet getraind bent, maar da's alleen maar leuk!

Tegen de tijd dat het aan de orde is ga ik zeker een lijstje maken!
We moeten daar alleen niet zo lang mee wachten, want als het regent kunnen we niet buiten karten. Dan moeten we verplicht op de binnenbaan. Misschien toch volgend jaar pas? Er zijn natuurlijk al strippenkaarten voor de hoeren gekocht die nog op moeten. Hmmz... We zien wel!