Friday Nightmeeting Oss I
Vanuit Amsterdam kun je dan het beste over de A12 richting Arnhem rijden. Dan de A50 op richting Nijmegen/'s-Hertogenbosch.
Daarna bij knooppunt Ewijk de A73 op richting Beuningen/Nijmegen.
Bij de eerste afrit eraf, bovenaan de afrit links.
Op de rotonde rechts afslaan en dan zie je vanzelf de Mac aan de rechterkant.
Makkie!
Makkie!
-
De Pug heeft zich recht in de boom geboord en is daarna gedraaid. Als sproeiend is hij onderdelen verloren. Volgens mijn verklaring aan de politie reden we +- 60. Sporenonderzoek van de politie heeft uitgewezen dat de Pug +- 55 reed.Merijn schreef:Sjezus, zeg! Ik had niet verwacht dat het zo hard gegaan was! Poeh, ben echt blij dat de Pug-rijder niks overgehouden heeft aan deze klap. Er is bijna niks meer over van de voorkant, zeg... Voor hetzelfde geld was het afgelopen, volgens mij!
De Willi ziet er ook slecht uit... Althans, qua kosten. Gaat dit door de verzekering van de Pug geregeld worden?
De verzekering van de Pug zal dit gaan dekken voor zover ik weet ja. Komende vrijdag 1 aug. gaat de Willy naar het schadebedrijf, komt de expert kijken. We zullen wel zien wat het wordt.
Groet,
Gerarh
-
Dat hebben wij ook al tegen hem gezegd. Weet alleen niet of hij dat ook doet/gedaan heeft. De Pug ging vandaag naar de sloop!!Tom schreef:wat gaat er met de 205 gebeuren? Ik zou anders wel effe de wielen eraf halen iig
Ik rij lekker over de A15, is sneller.robclio16V schreef:Vanuit Amsterdam kun je dan het beste over de A12 richting Arnhem rijden. Dan de A50 op richting Nijmegen/'s-Hertogenbosch.
Makkie!

@frits
Doet 2f2f et?
Doet 2f2f et?
Er zit 1 stoel in, ik heb niet echt veel kunnen doen gisteren. Paskie kwam m'n oude stoelen halen en we hebben dus nog 2 uur langen lopen ouwehoeren, die 2 uur heb ik dus ook helemaal niks gedaan.Tom schreef:zitten de stoelen er al in Rob?

Vandaag de andere stoel erin doen, die is wel wat sneller klaar. Ik bel je wel als hij af is, ik wil je er weer uit zien strompelen/kruipen/vallen.

O ja, ik vind al dat het een stuk lastiger uitstapt dus dat belooft wat voor Tom.

-
- Moderator
- Car: MB
de goede aanduiding is met de S van souppapes ofzo. We rijden niet voor niets fransrobclio16V schreef:De goede aanduiding is met een hoofdletter V, dus zorg ik ervoor dat het er correct staat.Merijn schreef:Rob, fok niet met m'n lijstjes, jonge! Die 'v' blijft een 'v' en wordt geen 'V'! Begrepen?
![]()

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
tot 14.30 ben ik thuis, dus als je hem af hebt en je bent toch een stukkie aan het proefrijden dan kom ze maar even laten zienrobclio16V schreef:Er zit 1 stoel in, ik heb niet echt veel kunnen doen gisteren. Paskie kwam m'n oude stoelen halen en we hebben dus nog 2 uur langen lopen ouwehoeren, die 2 uur heb ik dus ook helemaal niks gedaan.Tom schreef:zitten de stoelen er al in Rob?![]()
Vandaag de andere stoel erin doen, die is wel wat sneller klaar. Ik bel je wel als hij af is, ik wil je er weer uit zien strompelen/kruipen/vallen.![]()
![]()
O ja, ik vind al dat het een stuk lastiger uitstapt dus dat belooft wat voor Tom.![]()
Nee, zo heten ze alleen in Frankrijk, in de rest van de wereld hebben ze voor de Engelse benaming van kleppen gekozen, nl. valves, wat je als afkorting schrijft met een hoofdletter.Tom schreef:de goede aanduiding is met de S van souppapes ofzo. We rijden niet voor niets fransrobclio16V schreef:De goede aanduiding is met een hoofdletter V, dus zorg ik ervoor dat het er correct staat.Merijn schreef:Rob, fok niet met m'n lijstjes, jonge! Die 'v' blijft een 'v' en wordt geen 'V'! Begrepen?
![]()

-
- Moderator
dan hadden die stokbroodeterers dat kapje op de motor ook wel effe aan mogen passenrobclio16V schreef:Nee, zo heten ze alleen in Frankrijk, in de rest van de wereld hebben ze voor de Engelse benaming van kleppen gekozen, nl. valves, wat je als afkorting schrijft met een hoofdletter.Tom schreef:de goede aanduiding is met de S van souppapes ofzo. We rijden niet voor niets fransrobclio16V schreef:De goede aanduiding is met een hoofdletter V, dus zorg ik ervoor dat het er correct staat.Merijn schreef:Rob, fok niet met m'n lijstjes, jonge! Die 'v' blijft een 'v' en wordt geen 'V'! Begrepen?
![]()
*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
When: Vrijdag 8 augustus, 20.00 uur
Where: McD's, Beuningen
Who:
Merijn - Clio Williams
Roderick - Clio 16V
Johan - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Maybe's:
?
No way's:
Douwe - In de bus op weg naar Italië
Who:
Merijn - Clio Williams
Roderick - Clio 16V
Johan - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Maybe's:
?
No way's:

-
- Moderator
Douwe schreef:*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
Who:
Merijn - Clio Williams
Roderick - Clio 16V
Johan - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Maybe's:
?
No way's:
Tom - genietend van zon/zee/strand in marmaris
*** Friday Nightmeeting Oss e.o. ***
Who:
Merijn - Clio Williams
Roderick - Clio 16V
Johan - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Maybe's:
?
No way's:
Tom - genietend van zon/zee/strand in Marmaris
Veel plezier, heren... Enneh, Tom, waag het eens om een besnorde vrouw mee naar huis te nemen!
Who:
Merijn - Clio Williams
Roderick - Clio 16V
Johan - Clio 16V
Rob - Clio 16V
Maybe's:
?
No way's:
Tom - genietend van zon/zee/strand in Marmaris
Veel plezier, heren... Enneh, Tom, waag het eens om een besnorde vrouw mee naar huis te nemen!