Excuses voor mijn achterdochtigheid maar standaard had dat nooit gekund
Groet,
Rutger
In de sprint een OPC Astra geklopt.Rutger205MI16 schreef:Wat zijn de specs van je auto?wouter 16v schreef:Vanmiddag op de moerdijk brug richting Roosendaal, opel astra opc van 80 tot 200, dag opeltje, hij vondt het niet echt leuk want hij kwam niet meer voorbij ook niet toen ik 80 ging rijden.
Die moet zwaar getuned zijn anders red je dat echt nooit!!
Groet,
Rutger
Dan is dat toch het betere werk.GTI1-G60 schreef:In de sprint een OPC Astra geklopt.Rutger205MI16 schreef:Wat zijn de specs van je auto?wouter 16v schreef:Vanmiddag op de moerdijk brug richting Roosendaal, opel astra opc van 80 tot 200, dag opeltje, hij vondt het niet echt leuk want hij kwam niet meer voorbij ook niet toen ik 80 ging rijden.
Die moet zwaar getuned zijn anders red je dat echt nooit!!
Groet,
Rutger
Was eind juni op 1/4 mile in Drachten.
Ennnn de Astra stond op SLICKS!!
(hoezo streetlegal racing!!!)
Won de 1/4mile met 3 wagenlengtes.
De gewone uitvoering van de Maranello zie ik dagelijks, nee niet elke keer dezelfde.Tom schreef:een 550 cabrio (berlinette ofzo volgens mij) is echt zeldzaam!!! Ik ben er nog maar één tegen gekomen. (bedoel je niet de modena, lijkt mij sterk dat je twee maranello spot)
werd laatst ingehaald door een R5GTT het enige wat ik hoorde was TSssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssss pfffffffffffsssssssssssssssswwBen schreef:Ik vind het geluid van een Astin Martin Vantage echt mega geil klinken. Stond het laatst te tanken kwam die aanblazen. PFFFFF
ook een k-tech rommel??????Maik (WOOFER) schreef:werd laatst ingehaald door een R5GTT het enige wat ik hoorde was TSssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssss pfffffffffffsssssssssssssssswwBen schreef:Ik vind het geluid van een Astin Martin Vantage echt mega geil klinken. Stond het laatst te tanken kwam die aanblazen. PFFFFF
HEEL hard
Die vent in die zilvergrijze met MC kenteken is een halve pooier uit oudewater, heeft er 2, en het zijn geloof ik 360 modena's...-Ray- schreef:geen idee, niet zoveel verstand van ferrari's. die rooie was een splinternieuwe nederlander en die zilveren cabrio was een vent met een monaco kenteken.
werd je ingehaald door JP zekerMaik (WOOFER) schreef:werd laatst ingehaald door een R5GTT het enige wat ik hoorde was TSssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssss pfffffffffffsssssssssssssssswwBen schreef:Ik vind het geluid van een Astin Martin Vantage echt mega geil klinken. Stond het laatst te tanken kwam die aanblazen. PFFFFF
HEEL hard
whahahah-Ray- schreef:werd je ingehaald door JP zekerMaik (WOOFER) schreef:werd laatst ingehaald door een R5GTT het enige wat ik hoorde was TSssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssss pfffffffffffsssssssssssssssswwBen schreef:Ik vind het geluid van een Astin Martin Vantage echt mega geil klinken. Stond het laatst te tanken kwam die aanblazen. PFFFFF
HEEL hard
Nee z'n blok sprong uit elkaar en ging ervandoor met alleen het subframe.-Ray- schreef:werd je ingehaald door JP zekerMaik (WOOFER) schreef:werd laatst ingehaald door een R5GTT het enige wat ik hoorde was TSssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ssssssssssss pfffffffffffsssssssssssssssswwBen schreef:Ik vind het geluid van een Astin Martin Vantage echt mega geil klinken. Stond het laatst te tanken kwam die aanblazen. PFFFFF
HEEL hard
?? wat is er nou leuker dan een gtt blok?stephan schreef:Nee ik weet al iets veel leukers.Riël schreef:Nou, dan gooi er een gt blokje in !