ACT: ICT en (web) Design.
-
- Contacteer:
Niemand dus 

-
- Contacteer:
Nee geen idee. Hij bedoelde waarschijnlijk een nieuwe variant op de Ti, FX en GF serie. Maar ik heb er ook niets over gehoord, dus het lijkt mij ook sterk.
wat ik nu al een tijdje heb is dat ik als ik een film afspeel op bijv: windows media player of een divx player dat ik het beeld een soort van ingezoomed zie,dus niet moot het hele oppervlakte.
iemand een idee?
tom
iemand een idee?
tom
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
eindelijk kan bij mij thuis ook adsl
. ik denk dat ik voor een hccnet basic of lite abbo ga. heeft er iemand ervaring met hccnet. want je hoort er goede en slechte berichten over. dus ik weet het nog niet

Ga niet voor Planet... Daar heb ik zeer slechte ervaringen mee. Niet zozeer met de snelheid en de betrouwbaarheid, maar wel met de service en de helpdesk.
Wanadoo en Zon schijnen ook gewoon goed te zijn, dus... Het is maar wat je ervan verlangd!
Wanadoo en Zon schijnen ook gewoon goed te zijn, dus... Het is maar wat je ervan verlangd!
Hoe kan ik Java Runtime installeren op een XP Pro machine? Ik heb SP1 al geinstalleerd en ik dacht dat het daarmee opgelost zou zijn, maar helaas krijg ik nog steeds afbeeldingen met kruisjes... (bijv. http://www.formula1.com -> Official Live Timing, http://www.Mordax.nl, etc.) Zeer irritant! 

Die ligt bij mijn broer, helaas. Maar dan nog, het zou toch verholpen moeten zijn door SP1 te installeren? Bij mij broer doet 'ie het bij mijn weten wel en dat is dezelfde XP-installatie met SP1 geinstalleerd...
kweenie, heb geen sp1, dus ff naar http://www.sun.com/java surfen en ff downloaden die handel
of je kan opera installeren, zit het ook bij

Don't walk the grass... smoke it
-
- Contacteer:
wat voor een adsl verbinding wil ik:Merijn schreef:Ga niet voor Planet... Daar heb ik zeer slechte ervaringen mee. Niet zozeer met de snelheid en de betrouwbaarheid, maar wel met de service en de helpdesk.
- vast ip
- geen datalimit (dus gewoon fair use policy)
- snelheid: dat weet ik nog niet (maar het zal wel een lite of basic worden) maar ik heb liever een stabiele verbinding dan snelle die er elke week wel een keer uitligt.
Er is maar 1 mogelijkheid: XS4ALLJohan de clio man schreef:wat voor een adsl verbinding wil ik:Merijn schreef:Ga niet voor Planet... Daar heb ik zeer slechte ervaringen mee. Niet zozeer met de snelheid en de betrouwbaarheid, maar wel met de service en de helpdesk.
- vast ip
- geen datalimit (dus gewoon fair use policy)
- snelheid: dat weet ik nog niet (maar het zal wel een lite of basic worden) maar ik heb liever een stabiele verbinding dan snelle die er elke week wel een keer uitligt.
-
- Contacteer:
maar dan moet ik een basic nemen (geen datalimit). en 50 euro per maand is eigelijk net te veel. eigelijk wil ik net tussen de lite en de basic in zitten qua kosten maarja da gaat nie. XS4ALL is zeker een goede provider. zakelijk DSL van xs4all hebben wij hier op de zaak ook. nog nooit problemen mee gehad.
Merijn schreef:Ga niet voor Planet... Daar heb ik zeer slechte ervaringen mee. Niet zozeer met de snelheid en de betrouwbaarheid, maar wel met de service en de helpdesk.
Je hebt als het goed is (als systeembeheerder) geen helpdesk nodig

Nou... In eerste instantie is het de administratie die daar voor geen meter klopt, Ik betaal al een jaar abonnementskosten, terwijl ik al sinds april 2001 geen gebruik meer KAN maken van ADSL. Ik heb wel 10 keer gebeld en niemand schijnt me te willen/kunnen helpen. Nu heb ik uitsluitsel, maar ben het daar niet mee eens. Hulp? Nee, daar doen ze niet aan bij Planet! 

dat Planet je niet kan helpen ligt aan de waardeloze communicatie daar, ik kan het weten want ik heb er gewerkt... je kan als helpdesk medewerker of admin geen fuck doen dan mededelen dat de klant een brief moet schrijven naar admin, want da's dan weer een heel andere afdeling dan de admins die men aan de lijn krijgt, da's echt ruk...je kunt geen fuck als helpdesk zijnde en zo krijg je boze klanten...en dat vinden ze nog gek ook....
Dat blijkt wel, ja... Ik wordt ook nooit boos op de helpdeskmedewerker, maar ik wordt er wel goed ziek van dat als ik zijn baas wil spreken dat ik dan niemand anders krijg. 
Maar ja, als je betrouwbaar internet wilt gebruiker is er absoluut niks mis mee. Maar zeg op tijd je abonnement op en ga vooral niet verhuizen!

Maar ja, als je betrouwbaar internet wilt gebruiker is er absoluut niks mis mee. Maar zeg op tijd je abonnement op en ga vooral niet verhuizen!

Iemand enig idee?Merijn schreef:Hoe kan ik Java Runtime installeren op een XP Pro machine? Ik heb SP1 al geinstalleerd en ik dacht dat het daarmee opgelost zou zijn, maar helaas krijg ik nog steeds afbeeldingen met kruisjes... (bijv. http://www.formula1.com -> Official Live Timing, http://www.Mordax.nl, etc.) Zeer irritant!
al geprobeerd?Marcel B. schreef:kweenie, heb geen sp1, dus ff naar http://www.sun.com/java surfen en ff downloaden die handel
-
- Contacteer:
Dit zijn de nieuwe releases:Rene (Mr. TX) schreef:Nee geen idee. Hij bedoelde waarschijnlijk een nieuwe variant op de Ti, FX en GF serie. Maar ik heb er ook niets over gehoord, dus het lijkt mij ook sterk.
Augustus R360 (Ati Radeon 9900)
September NV36 (Opvolger nVidia FX5900)
November NV40 / R420 (Met ondersteuning Directx 9.1)
Ik heb Java Runtime geinstalleerd en nu doet 'ie het. Toch vreemd, want bij mijn broer hoefde dat dus niet en ik gebruik exact dezelfde installatie!Jesper16v schreef:IE 6.0 al geinstalleerd??
Kijk anders ff HIER
Misschien kan je et daarmee oplossen

Windows he....Merijn schreef:Ik heb Java Runtime geinstalleerd en nu doet 'ie het. Toch vreemd, want bij mijn broer hoefde dat dus niet en ik gebruik exact dezelfde installatie!Jesper16v schreef:IE 6.0 al geinstalleerd??
Kijk anders ff HIER
Misschien kan je et daarmee oplossen
-
- Contacteer:
gewoon geen xp gebruiken. wij hebben hier ook vaak zat problemen met xp. in xp moet het net weer even anders als in 2000, of er moet weer niet iest meer rechten worden gegeven enz enz. gewoon 2000 pakken en dan servicepack 3 of 4 er over heen knallen.
Weet er iemand een makkelijk proggie dat ik voor w2k prof of server whatever alles ik kan stellen voor de users zodat bijvoorbeeld geen settigns van IE of history gedelete kan worden.
En andere fucnties van windows uitschakeld?
Ik had het ooit gevonden maar ben de naam kwijt.
Thnx,
Ben
Thnx,
Ben
Dit kan je ook doen in Active Dir. in een Group Policy.Ben schreef:Weet er iemand een makkelijk proggie dat ik voor w2k prof of server whatever alles ik kan stellen voor de users zodat bijvoorbeeld geen settigns van IE of history gedelete kan worden.
Thnx,
Ben