GTI1-G60 schreef:Erg grote mond allemaal, ik rij die eruit, ik rij hem eruit.
Maar het is opvallend dat wel van al die grote mondjes...heeeeel weinig op de 1/4 mile verschijnen.
Quote van een R19 16V rijder:
"Zal die golf even bijhouden, maar toen ik van 1 naar 2 moest schakelen en weer keek waar die gebleven was.......ben ik maar rustig gaan rijden."
Het kan ook anders heren.
heb je volgens mij al zo vaak gezegd
dit soort topics zijn juist misschien wel bedoeld om een beetje op te scheppen en juist om de 'wins' te vertellen....je verteld meestal alleen het plezierige
al mogen er best wat meer loses verteld worden
en over sprinten op de 1/4 mile....ik ben er zelf niet zo'n voorstander van
en echte sprints (vanuit stilstand) doe ikzelf eigenlijk nooit, iets in me zegt dat het niet zo goed is
(en wil eerst de conditie van me blok goed weten)
Jasper clio 16v schreef:en echte sprints (vanuit stilstand) doe ikzelf eigenlijk nooit, iets in me zegt dat het niet zo goed is
gisteren met mn golf 3 diesel (jaja 1.9 liter ) tegen een masseratti gereden, en gewonnen Maar op 1 of andere manier had ik de indruk dat de bestuurdster (jaartje of 60) niet volluit ging
Jasper clio 16v schreef:en echte sprints (vanuit stilstand) doe ikzelf eigenlijk nooit, iets in me zegt dat het niet zo goed is
Kom op zeg! Je leeft maar 1 keer hoor!
als ik altijd met die gedachte leefde...
wil best met sprints meedoen, maar dan moet ik wel wat kapitaalkrachtiger zijn dan nu, jij bent vast geen student ?
Bart V schreef:gisteren met mn golf 3 diesel (jaja 1.9 liter ) tegen een masseratti gereden, en gewonnen Maar op 1 of andere manier had ik de indruk dat de bestuurdster (jaartje of 60) niet volluit ging
dat weet ik wel zeker
mijn clio zegt pssssjjt
a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Vanavond op de A 12 richting bodegraven een heftige strijd tussen een Renault 5 L en een Renault Express diesel. Bij de 140 haakte de express af die zich duidelijk gewonnen moest geven aan de superrazendsnelle 1.1 die de sporen gaf tot dik 160.
Net even een blok wegbrengen naar Kronenburg, staat er daar toch een gruwelijke Kever met Impreza motor, even wedstrijdje doen, gruwelijk verloren en dan reed ik nog wel in de RS4, daarna nog even tegen een Golf 1 ook verloren, wel te verstaan tot de 200, daarna liep ik al een gek weg, leuk spul bouwt die Kronenburg.
RO 16v schreef:Net even een blok wegbrengen naar Kronenburg, staat er daar toch een gruwelijke Kever met Impreza motor, even wedstrijdje doen, gruwelijk verloren en dan reed ik nog wel in de RS4, daarna nog even tegen een Golf 1 ook verloren, wel te verstaan tot de 200, daarna liep ik al een gek weg, leuk spul bouwt die Kronenburg.
Hoelaat ben je daar geweest??.
Ik ben er namelijk ook geweest.
Die rs4 had toch ruim 600 pk???? en dan verlies je het van een golfje.....dream on boy.
RO 16v schreef:Net even een blok wegbrengen naar Kronenburg, staat er daar toch een gruwelijke Kever met Impreza motor, even wedstrijdje doen, gruwelijk verloren en dan reed ik nog wel in de RS4, daarna nog even tegen een Golf 1 ook verloren, wel te verstaan tot de 200, daarna liep ik al een gek weg, leuk spul bouwt die Kronenburg.
Die rs4 had toch ruim 600 pk???? en dan verlies je het van een golfje.....dream on boy.
misschien had die golf wel 1100 pk ofzo
1100 pk halen 750 pk betalen
Xedrah schreef:Nee, das waar. Toen ik student was reed ik een Seat Ibiza 0.9 liter en een Suzuki Alto 0.8 liter
Ik ben gewoon al met me 2e GT bezig en nog steeds student
Precies, als student moet je gewoon nog wat harder beunen, maar dan lukt het wel. Ik rij een golf 3 1.4 :-* en een delta integrale, beide al sinds mijn tweede jaar en het lukt nog steeds. Daarbij kun je met wat creatief fundraisen ook nog eens een stukje rallyrijden
Ben rond 10 uur weggegaan.
Heb je dat duitse oranje golfie gezien dan???? dan wil ik wel eens zien hoe jij een auto van rond de 700 kg met een Audi 2.4 quattro blok en aandrijving wil gaan bij houden, autootje had maar 480 pk, RS4 weegt meer dan 1500 kg, hier zit het verschil in, dus niks dromen.
Heb je die Kever ook nog gezien??? toen ik weg ging begonnen ze met het afstellen van het DTA systeem, ik begrijp niet hoe die Belgen door de keuring heen komen.
Ben rond 10 uur weggegaan.
Heb je dat duitse oranje golfie gezien dan???? dan wil ik wel eens zien hoe jij een auto van rond de 700 kg met een Audi 2.4 quattro blok en aandrijving wil gaan bij houden, autootje had maar 480 pk, RS4 weegt meer dan 1500 kg, hier zit het verschil in, dus niks dromen.
Heb je die Kever ook nog gezien??? toen ik weg ging begonnen ze met het afstellen van het DTA systeem, ik begrijp niet hoe die Belgen door de keuring heen komen.
gisteren op de ring na de fnh(friday nightmeeting in hasselt) tegen m'n maat z'n vts 16v getrokken, bleef gelijk maar ik zat met een stukke intercooler, lekte een beetje, gtturbo is standaard, die moet het toch halen van zo eentje nie?
Zeker bij JVK!
Al bij veel VW rijders heeft hij niet z'n beste naam.
Toch vindt ik dat ie goed werk afleverd en de service is ook goed te noemen.
Veel Renault rijders hebben ook iets over Achterberg te zeggen, ik ken zelfs personen die nooit meer van Uwe Gembella ( ) willen horen, dat soort dingen heb je altijd.
Net op de snelweg richting Leiden,,Toyota mr2..eff spelen maar dat ding ging steeds maar weer voor me rijden eff checken JA hoor staat er 2.0 turbo op ..Helaas wel netjes eff duimpje omhoog..Later richting Alkmaar een civic v-tec weer eff spelen en nu was het me wel gegund sprintje van ongeveer 100 naar 180 bleef ik hem net aan voor..Weer eff netjes duimpie omhoog ..Dus dat was weer eff een leuk ritje Leiden
limburgio schreef:gisteren op de ring na de fnh(friday nightmeeting in hasselt) tegen m'n maat z'n vts 16v getrokken, bleef gelijk maar ik zat met een stukke intercooler, lekte een beetje, gtturbo is standaard, die moet het toch halen van zo eentje nie?
moet ik toch nog eens proberen dan, heb nu andere intercooler steken en het voelt precies wat beter, maar die saxo heeft geen begrenzer, laatste model met CAT, maakt dat iets dat hij verder kan trekken?
Zeker bij JVK!
Al bij veel VW rijders heeft hij niet z'n beste naam.
Toch vindt ik dat ie goed werk afleverd en de service is ook goed te noemen.
Veel Renault rijders hebben ook iets over Achterberg te zeggen, ik ken zelfs personen die nooit meer van Uwe Gembella ( ) willen horen, dat soort dingen heb je altijd.
Ja een Porsche rijder op Assen, met 600pk en dan in de halve finales eruit worden gereden door lullige kadettjes/golfjes ect.
Vanmiddag op de moerdijk brug richting Roosendaal, opel astra opc van 80 tot 200, dag opeltje, hij vondt het niet echt leuk want hij kwam niet meer voorbij ook niet toen ik 80 ging rijden.
wouter 16v schreef:Vanmiddag op de moerdijk brug richting Roosendaal, opel astra opc van 80 tot 200, dag opeltje, hij vondt het niet echt leuk want hij kwam niet meer voorbij ook niet toen ik 80 ging rijden.
Wat zijn de specs van je auto?
Die moet zwaar getuned zijn anders red je dat echt nooit!!