ik heb een vraag; en sinds kort bezig met m'n eigen ice projectje maar nu komt het kan ik mijn boxen achter mijn bas kist plaatsen? of komt het geluid niet meer boven de bas uit? :-* wie heeft hier ervaring mee
gr Jordi
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden(en ze kosten ook genoeg)
rasit.. schreef:ligt er aan wat voor woofer je hebt denk ik
het is dus zo: ik heb een grijs kenteken (dus geen achterbank) nu wou ik met een (zelf gemaakte) kist met daar tegen een houten plank de boel strak zetten alleen heb verkeerd gemeten en daarom deze vraag, voordat ik weer alles ga verbouwen
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden(en ze kosten ook genoeg)
kan je niets maken dat je je kist aan het opstekend randje achter je stoelen kan monteren,dit heb ik ook gedaan
Ik heb eerst de houten plank verwijdert en daarna de kist tegen het opstekende ijzere randje aan gelijmt/geschroeft valt bijna niet op
superkitcar schreef:kan je niets maken dat je je kist aan het opstekend randje achter je stoelen kan monteren,dit heb ik ook gedaan
Ik heb eerst de houten plank verwijdert en daarna de kist tegen het opstekende ijzere randje aan gelijmt/geschroeft valt bijna niet op
gr antoine
kan ik ook doen maar op deze manier hou ik nog genoeg ruimte over maar kan ik m'n boxen nou achter m'n woofer plaatsen?
Bedoel je dat je de luidsprekers incl sub op de bovenkant monteert(dit wilde ik ook laten maken ,moet je wel met schotten werken) of wil je de sub boven en je andere luidsprekers aan de achterkant dus richting achterklep(lijkt me geen goed idee of je moet veel met je achterklep open rijden).
superkitcar schreef:Bedoel je dat je de luidsprekers incl sub op de bovenkant monteert(dit wilde ik ook laten maken ,moet je wel met schotten werken) of wil je de sub boven en je andere luidsprekers aan de achterkant dus richting achterklep(lijkt me geen goed idee of je moet veel met je achterklep open rijden).
sub naar voren (waar normaal je leuning van je bank zit) en daar achter (tegen je achterklep aan) je boxen
superkitcar schreef:Bedoel je dat je de luidsprekers incl sub op de bovenkant monteert(dit wilde ik ook laten maken ,moet je wel met schotten werken) of wil je de sub boven en je andere luidsprekers aan de achterkant dus richting achterklep(lijkt me geen goed idee of je moet veel met je achterklep open rijden).
sub naar voren (waar normaal je leuning van je bank zit) en daar achter (tegen je achterklep aan) je boxen
Moet geen probleem zijn.in de meeste auto's heb je toch een sub in de kofferruimte en ovale luidsprekers in de hoedenplank ? Je moet wel schotten in je kist maken vooral bij de hoge en mid tonen.
Waarom zou je achterspeakers nemen als je toch geen achterbank hebt ??
Maar als je het doet kun je beter je basskist zo ver mogelijk naar achteren plaatsen, die bass blijf je toch wel horen.
peter5GTTurbo schreef:Waarom zou je achterspeakers nemen als je toch geen achterbank hebt ??
Maar als je het doet kun je beter je basskist zo ver mogelijk naar achteren plaatsen, die bass blijf je toch wel horen.
het is dus zo: ik heb een grijs kenteken (dus geen achterbank) nu wou ik met een (zelf gemaakte) kist met daar tegen een houten plank de boel strak zetten alleen heb verkeerd gemeten en daarom deze vraag, voordat ik weer alles ga verbouwen (snap je 't nu? )