een handicap: was met de pontiac fiero

kende het probleem,nu niet meerstephan schreef:Je kan je auto wel leuk maken van de buitenkant, maar stel er komt een opel Kadett GSI met 2 hoofden met petjes naast je... Argh. Maar net gedaan of ik niet wou sprinten, tsja wat moet je anders met een 1.1?? Word tijd voor een ander blok
En voor de mensen die het niet geloven, ik was getuigejean-paul schreef:net ff een rondje noord-holland gereden en op de terugweg kom ik in haarlem een porsche boxter s tegen...![]()
altijd leuk dus ik erachteraan naar het volgende stoplicht en daar ff naast gezet,wachten op groen en gaan met die banaan...tot de 140 gelijk op en toen moesten we weer afremmen![]()
als aandachtspunt en afscheid van elkaar liet ie ze kont nog ff tekeergaan voor het volgende stoplicht
Ja die is van me moeder, ze wilde snel naar huis toe kunnen als ze diepvriesspullen haalt bij de supermarktTom schreef:zat je in die porsche
De ene keer rijdt je zo iemand eruit met een dergelijke VW, een andere keer lukt het je niet, dus gemiddeld moet het wel mogelijk zijn... Het hangt natuurlijk ook van de omstandigheden af, maar door de bocht genomen moet het wel mogelijk zijn... Het ging er ook om een idee te krijgen wat je naast je hebt staan mocht je willen trappen...Panoramix schreef:Zal je toch nog wel erg flink moeten doortrappen als er een goede bestuurder in de Golf 2.8 V6 4Motion Higgline zit
Je hoeft nog niet zo gek veel te doen aan je GTT om ze allemaal te etterenturboman schreef:ff wat vergelijkingsmateriaal voor als iemand een van de snellere/snelste VW Golf eruit wil rijden:
Golf 2.8 V6 4Motion Highline:
235 km/h, 0-100 7,1s
(Renault RS/GTT/Willy voer)
Golf 1.9 TDI 150pk GTI:
216 km/h, 0-100 8,6s
(Renault RS/16V/RSi/GTT/Willy voer)
Golf 1.8 5V Turbo GTI Edition:
228 km/h, 0-100 7,4s
(Renault RS/GTT/Willy voer)
Golf R32:
247 km/h, 0-100 6,6s
(RS, GTT, Clio V6 voer)
Door de bocht genomen rijdt je elk VAG produkt snot. Die dingen hebben standaard geen wegligging.turboman schreef:De ene keer rijdt je zo iemand eruit met een dergelijke VW, een andere keer lukt het je niet, dus gemiddeld moet het wel mogelijk zijn... Het hangt natuurlijk ook van de omstandigheden af, maar door de bocht genomen moet het wel mogelijk zijn... Het ging er ook om een idee te krijgen wat je naast je hebt staan mocht je willen trappen...Panoramix schreef:Zal je toch nog wel erg flink moeten doortrappen als er een goede bestuurder in de Golf 2.8 V6 4Motion Higgline zit
Bekend UsericonMatijs schreef:Same here. Hier in Eindhoven rijdt er eentje rond. Komen we wel eens tegen bij de AH. Als ik rijdend ben zal ik het eens ff testen
O vandaar: Dippie? Neem een chippie!Tom schreef:een chippie erin en hij lacht jou uit
Mischien als er een caravan achter die R32 hangt met daarin de hele vakantie survival kit (Potten/pannen/fietsen/jaar voorraad erwten soep/mut aardappelen)Bart V schreef:Ga je met een RS een R32 bij houden???