ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
jean-paul

net nog ff een tdi-tje aan snot gereden :D
een handicap: was met de pontiac fiero >-)
Riël
Über-Spammer

Clio 16v, een grijze :) hij lachte nog zo leuk, was 'm in de 1 al weg en niet meer bijgekomen :) en de druk stond niet omhoog ook nog niet.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Anonymous

Je kan je auto wel leuk maken van de buitenkant, maar stel er komt een opel Kadett GSI met 2 hoofden met petjes naast je... Argh. Maar net gedaan of ik niet wou sprinten, tsja wat moet je anders met een 1.1?? Word tijd voor een ander blok 8)
wouter 16v

Vorige week tegen een honda prelude, hij haalt mij in op een dubbele rotonde, ik achter hem aan op de rijksweg, ik moest gewoon inhouden anders had ik op zijn bumper gezeten, hij laat mij voorbij en dag prelude, even later nog even geprobeerd tegen een honde fireblade, het leek wel of ik stilstond.
Folkert
Contacteer:

Ff een golfje V5 (met 170pk) van de weg drukken gaat bijzonder leuk sinds mn 1.2 bar overdruk...
Renault 4 Alpine Turbo's are fun
http://httpd.chello.nl/~f.sikkema1
hitman

stephan schreef:Je kan je auto wel leuk maken van de buitenkant, maar stel er komt een opel Kadett GSI met 2 hoofden met petjes naast je... Argh. Maar net gedaan of ik niet wou sprinten, tsja wat moet je anders met een 1.1?? Word tijd voor een ander blok 8)
kende het probleem,nu niet meer 8)

heb laatst ook mijn eerste bmw eruitgereden op de snelweg,was ook eens leuk om de clio eens te zien winnen haha
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Remco_Rs
Contacteer:

JA sorry geen renault,,,,Gister samen met een maat van mij in zijn Subaru :) Op de terug weg van uitgeest ,een bmw m3( type e36) tegen gekomen en eff lopen sporten..ging redelijk gelijk op,eff de 230 aangetipt ,en toen maar weer eff rustig aan doen :wink: JE ziet wel dat zo,n Bmw M3 boven de 200 toch echt een verhaal appart word
wouter 16v

Net nog even een wedstrijdje tegen een, mercedes c180 kompressor, hij heeft alleen maar stenen op zijn voorruit gehad en vlammen gezien :) , en ik zag hem alleen in mijn achterruit kijk spiegel.
Menno

Folkert schreef:Ff een golfje V5 (met 170pk) van de weg drukken gaat bijzonder leuk sinds mn 1.2 bar overdruk...
goed bezig :lol:
rev it like a rental
catrinus

renault 4 power :p
There will be plenty of time to rest when your dead
Matijs
Contacteer:

Die gast zal ook wel lekker vaag hebben zitten kijken :lol:
jean-paul

net ff een rondje noord-holland gereden en op de terugweg kom ik in haarlem een porsche boxter s tegen... :D
altijd leuk dus ik erachteraan naar het volgende stoplicht en daar ff naast gezet,wachten op groen en gaan met die banaan...tot de 140 gelijk op en toen moesten we weer afremmen :(

als aandachtspunt en afscheid van elkaar liet ie ze kont nog ff tekeergaan voor het volgende stoplicht :p
Anonymous

jean-paul schreef:net ff een rondje noord-holland gereden en op de terugweg kom ik in haarlem een porsche boxter s tegen... :D
altijd leuk dus ik erachteraan naar het volgende stoplicht en daar ff naast gezet,wachten op groen en gaan met die banaan...tot de 140 gelijk op en toen moesten we weer afremmen :(

als aandachtspunt en afscheid van elkaar liet ie ze kont nog ff tekeergaan voor het volgende stoplicht :p
En voor de mensen die het niet geloven, ik was getuige 8)
Tom
Moderator
Car: MB

zat je in die porsche :lol:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Anonymous

Tom schreef:zat je in die porsche :lol:
Ja die is van me moeder, ze wilde snel naar huis toe kunnen als ze diepvriesspullen haalt bij de supermarkt
turboman
Contacteer:

ff wat vergelijkingsmateriaal voor als iemand een van de snellere/snelste VW Golf eruit wil rijden:

Golf 2.8 V6 4Motion Highline:
235 km/h, 0-100 7,1s
(Renault RS/Willy voer)

Golf 1.9 TDI 150pk GTI:
216 km/h, 0-100 8,6s
(Renault RS/16V/RSi/GTT/Willy voer)

Golf 1.8 5V Turbo GTI Edition:
228 km/h, 0-100 7,4s
(Renault RS/GTT/Willy voer)

Golf R32:
247 km/h, 0-100 6,6s
(RS, Clio V6 voer)

8)
Bart V

Ga je met een RS een R32 bij houden???
catrinus

stephan schreef:
Tom schreef:zat je in die porsche :lol:
Ja die is van me moeder, ze wilde snel naar huis toe kunnen als ze diepvriesspullen haalt bij de supermarkt
:lol: :lol: :lol:
Panoramix

Zal je toch nog wel erg flink moeten doortrappen als er een goede bestuurder in de Golf 2.8 V6 4Motion Higgline zit :)
turboman
Contacteer:

Panoramix schreef:Zal je toch nog wel erg flink moeten doortrappen als er een goede bestuurder in de Golf 2.8 V6 4Motion Higgline zit :)
De ene keer rijdt je zo iemand eruit met een dergelijke VW, een andere keer lukt het je niet, dus gemiddeld moet het wel mogelijk zijn... Het hangt natuurlijk ook van de omstandigheden af, maar door de bocht genomen moet het wel mogelijk zijn... Het ging er ook om een idee te krijgen wat je naast je hebt staan mocht je willen trappen... :D
Riël
Über-Spammer

turboman schreef:ff wat vergelijkingsmateriaal voor als iemand een van de snellere/snelste VW Golf eruit wil rijden:

Golf 2.8 V6 4Motion Highline:
235 km/h, 0-100 7,1s

Golf 1.9 TDI 150pk GTI:
216 km/h, 0-100 8,6s
(Renault RS/16V/RSi/GTT/Willy voer)

Golf 1.8 5V Turbo GTI Edition:
228 km/h, 0-100 7,4s

Golf R32:
247 km/h, 0-100 6,6s
(RS, GTT, Clio V6 voer)

8)
Je hoeft nog niet zo gek veel te doen aan je GTT om ze allemaal te etteren >-)
Tom
Moderator

van 0 tot 100 heeft de bestuurder een grote invloed! Het zal dus aan de omstandigheden liggen
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Zo'n 4-motion is inderdaad Willi-voer! :D Dat heeft 'ie geweten ook! :lol:
Menno

turboman schreef:
Panoramix schreef:Zal je toch nog wel erg flink moeten doortrappen als er een goede bestuurder in de Golf 2.8 V6 4Motion Higgline zit :)
De ene keer rijdt je zo iemand eruit met een dergelijke VW, een andere keer lukt het je niet, dus gemiddeld moet het wel mogelijk zijn... Het hangt natuurlijk ook van de omstandigheden af, maar door de bocht genomen moet het wel mogelijk zijn... Het ging er ook om een idee te krijgen wat je naast je hebt staan mocht je willen trappen... :D
Door de bocht genomen rijdt je elk VAG produkt snot. Die dingen hebben standaard geen wegligging.
rev it like a rental
catrinus

:lol: :lol:
Alleycat
Contacteer:

Ook de R32??
Er is mij verteld dat die dingen toch wel aardig snel zouden moeten zijn....
Riël
Über-Spammer

Mmm, ik zou er wel es naast willen staan met een beetje gtt.
Alleycat
Contacteer:

Ik zal het eens proberen als die van mij klaar is...
Matijs
Contacteer:

Same here. Hier in Eindhoven rijdt er eentje rond. Komen we wel eens tegen bij de AH. Als ik rijdend ben zal ik het eens ff testen >-)
Anonymous

Matijs schreef:Same here. Hier in Eindhoven rijdt er eentje rond. Komen we wel eens tegen bij de AH. Als ik rijdend ben zal ik het eens ff testen >-)
Bekend Usericon :p
Xedrah

R32 is niet zo spannend hoor. Die doet een 14.7 op de 400 meter. Aangezien ik 14.29 seconden over deze afstand doe is dat dus geen probleem. 0.4 seconden is echt een groot verschil. 8)
Maar uh, to the point: 14,7 seconden voor 241 pk is niet erg best. Ze moeten eens aan de lijn gaan denken daar bij de VAG groep. Zij niet alleen trouwens.... :wink:
Tom
Moderator

een chippie erin en hij lacht jou uit :lol:
Anonymous

Tom schreef:een chippie erin en hij lacht jou uit :lol:
O vandaar: Dippie? Neem een chippie!
GTI1-G60

Erg grote mond allemaal, ik rij die eruit, ik rij hem eruit.
Maar het is opvallend dat wel van al die grote mondjes...heeeeel weinig op de 1/4 mile verschijnen.

Quote van een R19 16V rijder:
"Zal die golf even bijhouden, maar toen ik van 1 naar 2 moest schakelen en weer keek waar die gebleven was.......ben ik maar rustig gaan rijden."

Het kan ook anders heren.
:D
Anonymous

Bart V schreef:Ga je met een RS een R32 bij houden???
Mischien als er een caravan achter die R32 hangt met daarin de hele vakantie survival kit (Potten/pannen/fietsen/jaar voorraad erwten soep/mut aardappelen)

;)
Gesloten