kabel van accu

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Anonymous

ik heb gezien dat er achter de batterij van een renault 19 een zwart rubber is waar ik eventueel mijn kabel voor versterker kan doorsteken.Maar mijn vraag is waar komt dit gat ergens uit,komt het beneden achter zekeringskastje uit???
En misschien nog een domme vraag hoe sluit ik die kabel aan op batterij,moet je dat ergens vastvijzen ofzo???
Abel
Über-Spammer

Zo'n knijp stekker met oog er op knijpen en gewoon onder de schroef van de accu klem.

Tja waar tov de accu ziet die rubber?? want de Plus draad loop waarschijnlijk naar de startmotor en daarvandaan via de kabelboom naar binnen en naar de dynamo..
Anonymous

eerder aan de minkant van de accu en er loopt al een dikke zwarte kabel door.Aan de pluskant vertrekken er enkele draadjes naar een andere kant,maar dat zijn dunnere draadjes.Maar ik bedoel dus dat gat waar die dikke kabel doorloopt,ik denk dat dat moet uitkomen aan zekeringkastje of achter handschoenkastje ergens.
bartuitlauwe
Contacteer:

klopt, die komt bij de passagierskant naar binnen, eigenlijk net in het dashbord, maar je kunt er goed bij. Dan kun je de kabel gelijk door de goot naar achteren trekken. (de goot die langs je deur naar achter loopt). Dat heb ik ook gedaan.

Ik heb 2 stroomkabels rechts in de auto lopen en de 3 RCA kabels aan de linkerkant
Anonymous

zeg bartuitlauwe ik heb nog een vraagje.Dus je voedingskabel ligt rechts,luidsrprekerkabels links,maar waar heb je dan je signaalkabel gelegd???Ik heb altijd horen zeggen dat je die in midden van wagen moet leggen,maar is er geen makkelijkere oplossing zodat ik gans interieur er niet moet uithalen?
En nog een vraagje,ik heb gezien dat stroomkabel makkelijk in die goot kan leggen maar hoe breng je de kabel naar de koffer?Want die goot stopt bij de achterste zetels he.
bartuitlauwe
Contacteer:

renault19 schreef:zeg bartuitlauwe ik heb nog een vraagje.Dus je voedingskabel ligt rechts,luidsrprekerkabels links,maar waar heb je dan je signaalkabel gelegd???Ik heb altijd horen zeggen dat je die in midden van wagen moet leggen,maar is er geen makkelijkere oplossing zodat ik gans interieur er niet moet uithalen?
En nog een vraagje,ik heb gezien dat stroomkabel makkelijk in die goot kan leggen maar hoe breng je de kabel naar de koffer?Want die goot stopt bij de achterste zetels he.
mijn luidspeakerkabels voor voor, en de signaalkabel liggen allebei links. Oke het is niet het alleroptimaalste, maar op zich maakt dat niet zo heel veel uit. Daar merk je echt niks van.

En de stroomkabels laat ik vanaf de goot onder de achterbank lopen en dan via de rand van de achterbank laat ik ze de kofferbak in lopen.

Ik heb een 5-deurs en de zitting van de achterbank kan ik zo naar voren trekken. De aarde voor de versterker heb ik gepakt van de schroef waar de riemen achter mee vast in de auto zitten. Werkt goed.

Voor meer details check mijn website.
Plaats reactie