[11 turbo] koelsysteem

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Arjen

Weet iemand toevallig ook of er op een 11 turbo phase 2 een elekrisch waterpompje zit? Blok is volgens mij gelijk aan 5gt phase 2 (met watergekoelde turbo).
Abel
Über-Spammer

Neen helaas niet :(
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Weet je het niet, of zit die er niet op? ;)
catrinus

Bij arjen zit een electrische waterpomp op zijn blok. Maar de motor is hetzelfde als die van een gtt phase2. Vandaar de vraag of een gtt phase2 ook een elec pomp heeft. En dat heeft een gtt nooit gehad. Als die het heeft is het aftermarket (eigenbouw). Hij is op zoek naar een schema van hoe het koelsysteem in elkaar zit met die elec pomp als ik mij niet vergis.
There will be plenty of time to rest when your dead
robert001

Bedoel je een pompje wat na circuleerd na het afzetten van de motor(voor de turbo )? dit zit ook op een r21 turbo
Arjen

Precies! Net zoals ook op een 19 16v zit. Pompje blijft draaien nadat men de motor uitzet. Op de plaatjes die ik heb van het koelsysteem staat geen pompje, maar volgens mij zitten er bij mij wel 2 op. Zal dus wel hobby-bob eigenbouw zijn.
gille
Contacteer:

Arjen schreef:Precies! Net zoals ook op een 19 16v zit. Pompje blijft draaien nadat men de motor uitzet. Op de plaatjes die ik heb van het koelsysteem staat geen pompje, maar volgens mij zitten er bij mij wel 2 op. Zal dus wel hobby-bob eigenbouw zijn.
ik heb nog zo eens systeempje met slangen voor een 21T,het pompje zelf is wel lawaaierig(lagertjes stuk)
Plaats reactie