Friday Nightmeeting Bodegraven. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Weet ik Chris, maar het is leuker om bekenden te zien. En te spreken anders weet je niet goed wie wie is snap je.
Kom je nou zelf ook nog of niet?
Kom je nou zelf ook nog of niet?
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Natuurlijk is dat leuk, ik liep je alleen ff te dollen.
Ik rij wel ff langs inderdaad, weet alleen niet hoe laat dus hou absloluut geen rekening met mij. Maar Ray, Steven komen ook als het goed is, of gingen die nu naar NH?

Ik rij wel ff langs inderdaad, weet alleen niet hoe laat dus hou absloluut geen rekening met mij. Maar Ray, Steven komen ook als het goed is, of gingen die nu naar NH?
Ga je ons uitschelden voor dikke??Lex schreef:Blijft het vorige lijstje gehanteert of gaan er nog meer mensen afvallen

Vet we gaan morgen boodschappen doen met ze allen.Chris schreef:Lex, als jij nou eens een mooi lijstje maakt.

Ja ja ik ben al stil ome chrisChris schreef:Volgens mij heeft er iemand zijn lolbroek aan.. Of is het zijn grapjas?
Ik miste jou chris. En ff offtopic ik kan me pm's niet lezen, als ik op me link klik van pm logt ie ray in en als ik op latest posts druk dan ben ik weer ingelogd. Mega argh
Huh? Wat bedoel je hier dan mee?williamspower schreef:Als er mensen zijn die me liever niet zien
komen dan moeten ze dat even zeggen,dan kom
ik gewoon niet.
vrijheid blijheid

Had je voor de Williams trouwens een 5je?
omdat iemand riep "wat is daar zo tof,zie liever bekenden",vond ik een beetje raar zodoende eigenlijk.
Voor de williams had ik een 206 gti, ik heb wel 2
5 gtt's (waaronder 1 witte) gehad maar hier nooit mee op de weg gereden,de witte is gesloopt en de blauwe weer doorverkocht.
5 gtt's (waaronder 1 witte) gehad maar hier nooit mee op de weg gereden,de witte is gesloopt en de blauwe weer doorverkocht.
Je moet niet altijd alles serieus nemen wat je hier leest op het forum.. Er wordt door bekende onderling behoorlijk wat afgedolt. Als je hier wat langer rond struint zul je dat wel merken.williamspower schreef:omdat iemand riep "wat is daar zo tof,zie liever bekenden",vond ik een beetje raar zodoende eigenlijk.

Vanwaar de stap van een 206GTI naar de Williams?
Had de donkerblauweblauwe een print op de motorkap?
Die reed namelijk vroeger in Boskoop rond, maar ik geloof dat die jongen nu een nieuw model Clio rijdt.
Of had je een lichtblauwe?
Aha,ik snap het al.
tja,206gti is een koppie kleiner geworden,boompje op gevallen(90 cm dik).een maat van mij had al een williams dus ik wist wat het was,voor de gein even zoeken op autotrader en daar was hij,proefritje en ja hoor meteen VERKOCHT.
tja,206gti is een koppie kleiner geworden,boompje op gevallen(90 cm dik).een maat van mij had al een williams dus ik wist wat het was,voor de gein even zoeken op autotrader en daar was hij,proefritje en ja hoor meteen VERKOCHT.
Goede keuze een Williams. 
Destijds reed er een donkerblauwe in Boskoop met een leeuwenprint erop en een lichtblauwe. Die laatste stond altijd bij Tempel in de buurt.
Kun je je naam niet ff aanpassen btw?

Destijds reed er een donkerblauwe in Boskoop met een leeuwenprint erop en een lichtblauwe. Die laatste stond altijd bij Tempel in de buurt.
-
ikke ben d'r morgen niet...ga namelijk lekker zaterdag ochtend op vakantie 
have fun iig!

have fun iig!
Chris, die met die leeuwenprint erop wordt nu te koop aangeboden, omgeving Alkmaar (bron: Marktplaats). Het rare is alleen dat er nu gesproken wordt over een GTE.Chris schreef:Goede keuze een Williams.
Lijkt mij dat er niet twee GTŽs rondrijden met zoŽn "unieke" leeuwenprint

Ivo wist me vandaag per sms te vertellen dat ze waarschijnlijk morgen al naar huis komen (dat is inmiddels vandaag-Ray- schreef:net een sms uit frankrijk, ivo en jochem komen pas met aanhang aanstaande zaterdag naar huis, geen FNB dus voor hunnie

Een beetje vreemd is best lekker
Joh, staat ie alweer te koop, die auto is echt al heel Nederland rond gegaan.. Het was een GTT, misschien hebben ze het blok vervangen?Rudo schreef: Chris, die met die leeuwenprint erop wordt nu te koop aangeboden, omgeving Alkmaar (bron: Marktplaats). Het rare is alleen dat er nu gesproken wordt over een GTE.
Lijkt mij dat er niet twee GTŽs rondrijden met zoŽn "unieke" leeuwenprint
Als die vandaag naar huis komen zijn die 1: het autorijen even zat en 2: moe en 3: 1 en 2 dussss die komen vast nietJanine schreef:Ivo wist me vandaag per sms te vertellen dat ze waarschijnlijk morgen al naar huis komen (dat is inmiddels vandaag-Ray- schreef:net een sms uit frankrijk, ivo en jochem komen pas met aanhang aanstaande zaterdag naar huis, geen FNB dus voor hunnie), dus heel misschien dat ze alsnog bij de FNB aanwezig zullen/kunnen zijn...
Tuurlijk komen ze ff nabepppen, we hebben het wel over RTCers Stephan, echte bikkels dus..
Friday Nightmeeting bij de Mac Donalds in Bodegraven.
- Waar: Mac Donalds Bodegraven, Goudseweg.
- Wanneer: Vrijdagavond 25 juli 2003.
- Tijd: Aanvang 20:00-20:30 tot ??.
- Waarom: Voor de gezeligheid.
- Hoezo: Omdat we allemaal niets anders te doen hebben.
Wie komen er zeker?
- Jochem. R5GTT.
- Ivo. R5GTT.
- Tjabel. R5GTT.
- Jerry R5GTT.
- Ray R5GTT.
- Jean-Paul. R5GTT.
- Chris. R5GTT*.
- Steven. R5GTT*.
- Lex. R1916V.
- Elise en Rick. Clio16v.
(Hoogst)Waarschijnlijk:
- Ro. Clio 16V*
- Floris. Clio Williams.
- Twijfelaars:
- Merijn. R5GTT*.
- Janine. R5GTT*.
- Stephan. R5.
Lex, is het niet eens leuk om je aanstaande aan ons voor te stellen?
Robert, fijne vakantie! Stuur je wel ff een kaartje?!

Friday Nightmeeting bij de Mac Donalds in Bodegraven.
- Waar: Mac Donalds Bodegraven, Goudseweg.
- Wanneer: Vrijdagavond 25 juli 2003.
- Tijd: Aanvang 20:00-20:30 tot ??.
- Waarom: Voor de gezeligheid.
- Hoezo: Omdat we allemaal niets anders te doen hebben.
Wie komen er zeker?
- Jochem. R5GTT.
- Ivo. R5GTT.
- Tjabel. R5GTT.
- Jerry R5GTT.
- Ray R5GTT.
- Jean-Paul. R5GTT.
- Chris. R5GTT*.
- Steven. R5GTT*.
- Lex. R1916V.
- Elise en Rick. Clio16v.
(Hoogst)Waarschijnlijk:
- Ro. Clio 16V*
- Floris. Clio Williams.
- Twijfelaars:
- Merijn. R5GTT*.
- Janine. R5GTT*.
- Stephan. R5.
Lex, is het niet eens leuk om je aanstaande aan ons voor te stellen?

Robert, fijne vakantie! Stuur je wel ff een kaartje?!
Kun je niet zelf, wordt geregeld voor je. Floris met een i toch?williamspower schreef:heb m'n naam al geprobeerd aan te passen maar het is nog niet gelukt,je kunt hem toch aanpassen in je profile ??
Dank je Tino.