Is het werkelijk dat een clio RSi erg moeilijk te verlagen is (vooral achterkant)?
Bij Kluinhaar in Hengelo vinden ze het een risico en het zou een rotwerk zijn. Alles zou achter vastgeroest zitten en daardoor kunnen afknappen en dan heb ik een probleem dat meer geld kost dan het verlagen.
Verlagen clio RSi uit '93 haalbaar....???
probeer even te searchen hier op torsie-as en verlagen, dan ben je al een heel end verder denk ik zo 

Immer wieder die verdammte Holländer
je kan pech hebben dat het vast geroest zit, maar daar moet je niet vanuit gaan
en anders kan je een aantal weken ff wd-40 spuiten op de torsiestaven, dan moet het wel goed komen
en je moet wel ff een goed adresje vinden, die al meerdere clio's verlaagd heeft
en anders kan je een aantal weken ff wd-40 spuiten op de torsiestaven, dan moet het wel goed komen
en je moet wel ff een goed adresje vinden, die al meerdere clio's verlaagd heeft
gewoon veertjes bestellen voor voor
kep ze ook net besteld
kep ze ook net besteld
Idd, lekker spuiten met die wd40...ik ga het binnenkort ook doen...lijkt me sterk als alles heel erg vastgeroest is...helemaal als je een aantal weken met wd40 gespoten hebt...die verhalen van bedrijven is gewoon omdat ze er geen zin in hebben als die dingen vastgeroest zijn, dan issut een kut klusje namelijk...van een zeker persoon heb ik vernomen dat het gehele klusje met een uur of anderhalf geklaart moet kunnen zijn.. 

-
Ga naar Jeroen Lubking. Die doet het snel en netjes
Succes
Succes
In Hengelo bij Kluinhaar vinden ze het een rotklusje!! ze zeggen er direkt bij dat er een kans bestaat dat het mislukt en dat ik dan duurder uitkom.
Zit Jeroen Lubking in de buurt van Hengelo...???
Ik denk dat ik dan maar een paar weekjes WD-40 ga gebruiken. gewoon dus op de torsie stangen spuiten is voldoende...??
Wat zal dat verlagen me ongeveer gaan kosten, wil geen goedkope prut maar ook niet het allerduurste

Zit Jeroen Lubking in de buurt van Hengelo...???
Ik denk dat ik dan maar een paar weekjes WD-40 ga gebruiken. gewoon dus op de torsie stangen spuiten is voldoende...??
Wat zal dat verlagen me ongeveer gaan kosten, wil geen goedkope prut maar ook niet het allerduurste

Het ligt er helemaal aan hoever je omlaag wil, als je 3cm omlaag wil hoef je er alleen andere veren onder te zetten, ben je met geluk voor 1 a 200 euro klaar, maar als je verder wil is het raadzaam om ook andere dempers te nemen, en dan wordt het prijziger...
de achterkant... sja het ligt eraan hoelang ze er mee bezig zijn (lees: hoe vast het zit)
de achterkant... sja het ligt eraan hoelang ze er mee bezig zijn (lees: hoe vast het zit)
Don't walk the grass... smoke it
Heb een afspraak gemaakt bij Kluinhaar!!
Ga nu eerst een weekje WD-40 gebruiken en daarna
worden er andere veren ondergezet van 35 mm
Dus met de meeting in Gronau is die verlaagd!!!
ff rustig aan met een nieuwe uitlaat plaatsen!!
waarschijnlijk volgende maand!!!

Ga nu eerst een weekje WD-40 gebruiken en daarna
worden er andere veren ondergezet van 35 mm

Dus met de meeting in Gronau is die verlaagd!!!
ff rustig aan met een nieuwe uitlaat plaatsen!!
waarschijnlijk volgende maand!!!

Gisteren hebben ze mijn clio verlaagd!!!!!
ziet er echt retegaaf uit!!!
.
Vandaag nog ff de auto poetsen en dan als alles goed is morgen naar Meeting in Gronau!!
Als het lukt zal ik binnenkort en foto plaatsen van
de clio rsi
ziet er echt retegaaf uit!!!

Vandaag nog ff de auto poetsen en dan als alles goed is morgen naar Meeting in Gronau!!

Als het lukt zal ik binnenkort en foto plaatsen van
de clio rsi
-
- Moderator
- Car: Megane
je auto word er echt mooier van!! ik ben benieuwd naar de pica's
Ben effe langs geweest, ik kon het natuurlijk weer es niet laten
[img]http://members.home.nl/jroerink/foto1.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/jroerink/foto2.JPG[/img]
[img]http://members.home.nl/jroerink/foto3.JPG[/img]
foto's zij een beetje bruut geresized want ik had geen photoshop bij de hand hier, maar goed.

[img]http://members.home.nl/jroerink/foto1.jpg[/img]
[img]http://members.home.nl/jroerink/foto2.JPG[/img]
[img]http://members.home.nl/jroerink/foto3.JPG[/img]
foto's zij een beetje bruut geresized want ik had geen photoshop bij de hand hier, maar goed.
-
- Moderator
- Car: Megane
ik vind die kleur wel vetjes
en netjes verlaagd hoor

en netjes verlaagd hoor
Das wel erg snel Joost!!
Ziet er mooi uit, vooral dat kleurtje is mooi,
nietwaar P@tb@d
Moet je de nr. platen niet ff afdekken.....??
Nu nog de strepen onder de koplampen en de spoiler achter zilver spuiten en dan is die nog beter

Ziet er mooi uit, vooral dat kleurtje is mooi,
nietwaar P@tb@d

Moet je de nr. platen niet ff afdekken.....??
Nu nog de strepen onder de koplampen en de spoiler achter zilver spuiten en dan is die nog beter

ehj, nog een hengelo-er ... is dat in v-wijk?..
beter, hoe duur is kluinhaar met verlagen btw?
beter, hoe duur is kluinhaar met verlagen btw?
heeejjjj die rooie ken ik inmiddels ook al!!! RARARARARA wie is dat 
Nu ken je die zilveren ook!!

3,5 cm verlagen kost rond de 200 euro, afhankelijk
van de tijd die ze bezig zijn om de boel los
te krijgen. bij mij duurde het in totaal 2 uurtjes.
Had het nl. goed losgeweekt met WD-40

idd jij bent toch alleen voor nieuwe veren gegaan of had je al nieuwe dempers onder je RSi gezet
Nee, heb er alleen nieuwe veren onder laten zetten!!
De dempers waren nog vrij goed.
Ik vind hem aan de voorkant nog een beetje te hoog eigenlijk. Die van Joost ligt nl. nog iets lager.
Maar achter is die van mij weer lager....
De dempers waren nog vrij goed.
Ik vind hem aan de voorkant nog een beetje te hoog eigenlijk. Die van Joost ligt nl. nog iets lager.
Maar achter is die van mij weer lager....
ik moet nog effe wachten, ik kan geen sportdempers voor een RSi vinden
en ik wil alles in 1 keer vervangen (scheelt weer in de kosten
)

Ben naar Renault Koops/Autodrome Groningen geweest en daar kost het Euro 380, kleine 2 uur mee bezig, lagere veren voor... Maar waar zij ''bezorgd'' om zijn is of de torsies achter wellicht vast zitten... Dat willen ze eerst checken en daarna pas de veren voor bestellen... Maar Euro 380 vindt ik te veel... Iemand een adres in het Noorden die het voor minder doet, maar wel goed!?ClioRSI-115pk schreef:Nu ken je die zilveren ook!!![]()
Gr. Dolf

Kunnen die het dan ook voor mijn RSi doen, wel netjes en goed uiteraard...?! Of liever naar de dealer?Jasper clio 16v schreef:ik heb het voor 100 piek laten doen door een stel beunhazen (goeie ervaren renault hazen)