Help Gestolen

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
R5gtx

:(
Kan iemand me helpen?
Ik parkeerde mijn auto afgelopen zondag zoals iedere dag weer voor mijn huis. Wil ik maandag morgen naar mijn werk is mijn gtx open gebroken. en ja hoor weg was mijn coplete audio instalatie.
Kan iemand zijn ogen en oren open houden naar de volgende items: een Sony radio cd speler type weet ik niet meer enige wat ik weet is dat hij rode toetsen had en blauw display, een blaupunkt versterker type:GTA 4100 , luidsprekers van magnat type: traveller 3200 , en mijn subwoofer van het merk jensen type: kompressor 1200. ik ben helaas bang dat ik van mijn spullen niks meer zie! weet iemand dan iets over de verhaalbare vergoeding via mijn verzekering? Alvast bedankt Franz
ps ik heb aangifte gedaan bij de politie! :evil:
Maarten GTT

dat is kut :evil: in welke omgeving is dit gebeurt
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!

2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
R5gtx

Dit is gebeurd in herkenbosch omg roermond.
En ik baal ervan als een stekker
ricky

dat kan ik me voorstellen, maar ben je geen diefstal verzekerd. ik wilde ook een lekkere intallatie inbouwen, maar als dat doe ga ik wel een diefstal verzekering aan vragen.
maar we zullen onze oren en ogen open houden.
illusie is de realiteit met een gebrek aan alcohol
R5gtx

Helaas niet tegem diefstal verzekers maar dat gaat toch wel gebeuren als er iets nieuws in ligt maar toch bedankt dat jullie je oren en ogen open houden!!!
Ruud

R5gtx schreef:Dit is gebeurd in herkenbosch omg roermond.
En ik baal ervan als een stekker
Een half jaartje geleden hebben ze mijn radio en versterker er ook uitgehaald. Ik woon overigens bij je in de buurt in Buchten bij Sittard. Had toen een schade postje van ongeveer 800 euro was ook flink balen , en heb niks terug gekregen.
Het schijnt dat auto's ouder dan 8 jaar niet meer tegen diefstal te verzekeren zijn. Meschien wel een speciale audio verzekering , moet ik eens navragen. Veel sterkte trouwens , overigens wat zijn die 5 jes verdomt makkelijk open te krijgen.
Maarten GTT

misschien dat dit ook te verhalen is op je inboedel verzekering om dat het voor de deur gebeurt is maar dat zou je ff moeten na vragen
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!

2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
clio_rally
Contacteer:

Hmm, ze hebben deze zomer de complete installatie uit mijn golf geript, 9 jaar oud, wel alles vergoed gekregen... Gewoon all-risk bij de Centraal Beheer...

Gijs
Bezemer Rally Team
http://www.Bezemer-Rally.nl

" 'cause quitters never win and winners never quit..."
-Ray-
Contacteer:

clifford alarm?
Immer wieder die verdammte Holländer
Jnn

Auto audio kan nooit verhaald worden op de inboedel verzekering van je woonhuis.

Gewoon een beperkt casco verzekering afsluiten en opgeven wat de waarde is van de ingebouwde audio. Betaal je iets extra maar wordt er later niet moeilijk gedaan als de schade expert komt kijken.

Nota's van audio altijd bewaren, ook al is de garantie vertreken!!!
jpp_GTX

Jnn schreef:Gewoon een beperkt casco verzekering afsluiten en opgeven wat de waarde is van de ingebouwde audio. Betaal je iets extra maar wordt er later niet moeilijk gedaan als de schade expert komt kijken.

Nou ik ben verzekerd bij de VVAA en wel dmv een casco plus verzekering. Geen all-risk maar wel dekking bij schade door brand / hagel / diefstal.

Mijn standaard dekking voor audio apparatuur is 750 euro. Ik heb net even gebeld naar mijn verzekering en het is bij mijn iig niet mogelijk om voor een hogere waarde te verzekeren.......misschien een aparte verzekering??

Tja qua nieuwwaarde kom ik wel dubbel zo hoog uit maar qua dagwaarde zit ik er maar ietsjes boven, dus dat zit wel goed. Succes!
Dirk (CRX)

Hey,

Ik werk dus zelf bij een assurantiekantoor.. en er zijn maar heel weinig maatschappijen die zonder goedgekerd alarm (klasse III) alleen zo'n los risico willen dragen...

Ik moet er zelf ook nog aan geloven..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
R5gtx

Ik heb net mijn versekerings agent langs gehad en die zal kijken wat ie kan doen. maar van de audio van de auto krijg ik niks terug! ( hoort bij de interieur van de auto ) wat een bullshit! maar ja kan er nu nog weinig aan doen!
Jordi - Clio 16V

:( k*t voor je joh
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Vos

Als je WA+ bent verzekerd krijg je het wel weer als het goed is! Ik heb er speciaal naar gevraagd! Tis mij ook overkomen met mijn vorige GTE dus ik weet hoe je je voelt!
Laatst gewijzigd door Vos op vr 9 jul 2004 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Clio 16v.....
R5gtx

:worship: net bericht gehad van de verzekering: heb een gedeelte terug gekregen via de inboedel!!!

GReetz R5GTX
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

R5gtx schreef::worship: net bericht gehad van de verzekering: heb een gedeelte terug gekregen via de inboedel!!!

GReetz R5GTX
't is een gedeelte, is meer dan niks! Gelukkig dat er dan nog iets gelukt is. Suc6 met je nieuwe ICE (als je die nog niet hebt) :)
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

R5gtx schreef:Ik heb net mijn versekerings agent langs gehad en die zal kijken wat ie kan doen. maar van de audio van de auto krijg ik niks terug! ( hoort bij de interieur van de auto ) wat een bullshit! maar ja kan er nu nog weinig aan doen!
Bij FBTO (mijn verzekering) kan je gewoon accessoires meeverzekeren, en dat is ook de audio. Tot 2000 euro dacht ik...

Pff staat niet eens in de dekking maar er staat wel een apart stukje op de verzekeringspapieren. Tsss...

Dat had jij dus niet?
jpp_GTX

HEY MENSEN.....

Bij mij is vannacht ook helaas ingebroken. Ze hebben mijn versterker (hifonics zeus Z700 5kanaals) meegenomen en de rest (gelukkig) laten zitten.

Dus...ziet iemand ergens in omgeving nijmgegen een hifonics versterker aangeboden....geef me dan een seintje.

Enne...iemand nog iets vergelijkbaars in de aanbieding??
Plaats reactie