Mensen, kijk goed en je zal het zien:
[img]http://home.planet.nl/~wess0151/kras.jpg[/img]
Opvullen, uitdeuken of gewoon laten zitten? Wat zouden jullie doen?
Groeten,
dennis
Kras-Deuk opvullen of niet?
-
- Über-Spammer
een mooie deur zoeken en het achterscherm zo goed mogelijk uitdeuken + plamuren en spuiten.
Ik zou het ff lekker zo laten zitten. Je ziet het amper en het doet geen vlieg kwaad.
Het zou zonde zijn als je je originele stickers zou verliezen
Het zou zonde zijn als je je originele stickers zou verliezen
Ik wou die stikkers er toch af halen omdat ik ze niet mooi vind. Bovendien mis ik een gedeelte op het voorscherm dat op deze foto ontbreekt. En als echt alles klaar is, gaat de auto naar de spuiter (er zijn namelijk kleurverschillen over de gehele auto), dus ik kan het nu oplossen of anders niet. Plamuur zou wel kunnen, maar volgens mijn vader gaat dat toch op den duur loslaten. Een andere deur zou een optie zijn ja Maik.Matijs schreef: Het zou zonde zijn als je je originele stickers zou verliezen
Laat ik nou toevallig nog een deur voor je hebben liggen.WieBenJij schreef:Ik wou die stikkers er toch af halen omdat ik ze niet mooi vind. Bovendien mis ik een gedeelte op het voorscherm dat op deze foto ontbreekt. En als echt alles klaar is, gaat de auto naar de spuiter (er zijn namelijk kleurverschillen over de gehele auto), dus ik kan het nu oplossen of anders niet. Plamuur zou wel kunnen, maar volgens mijn vader gaat dat toch op den duur loslaten. Een andere deur zou een optie zijn ja Maik.Matijs schreef: Het zou zonde zijn als je je originele stickers zou verliezen

Pm maar en noem maar een prijs.
Lijkt mij gewoon uit te deuken.. misschien zelfs zonder spuiten..
inclusief die busjes? en de beplating (plastic) aan de binnenzijde? en is ie nog strak, dus roest enzo jeweetwel? dus helemaal compleet met glas ookAlleycat schreef: Laat ik nou toevallig nog een deur voor je hebben liggen.![]()
Ik denk dat de deuk dieper is dan jij denkt, en een "vouw" restylen valt tegen. Zeker met renault plaatwerkRemco T. schreef:Lijkt mij gewoon uit te deuken.. misschien zelfs zonder spuiten..
Dennis, als je inderdaad je stickers er af gaat halen, zou je die dan kunnen bewaren? Als je ze er netjes met een fohn afhaalt kunnen ze als voorbeeld dienen voor evt. nieuw te maken stickers.
Zie ook dit topic:
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... 65#1275765
Zie ook dit topic:
Dan ken jij mijn pa nog nietJeroen V schreef:Ik denk dat de deuk dieper is dan jij denkt, en een "vouw" restylen valt tegen. Zeker met renault plaatwerkRemco T. schreef:Lijkt mij gewoon uit te deuken.. misschien zelfs zonder spuiten..

lastig verzoekje dit lijkt me .... maar ik zal mijn best doen om wat delen intact te houden voor je. Het nadeel is dat dit nog enkele weken op zich laat wachten want ik heb het te druk met afstuderen en daardoor kom ik in de weekenden maar niet toe aan het werken aan mijn autootjeMatijs schreef:Dennis, als je inderdaad je stickers er af gaat halen, zou je die dan kunnen bewaren? Als je ze er netjes met een fohn afhaalt kunnen ze als voorbeeld dienen voor evt. nieuw te maken stickers.
Zie ook dit topic:

-
- Moderator
- Car: Megane
altijd handig ik ken hetWieBenJij schreef:Heb jij ook zo'n superpa die alles kan heheRemco T. schreef: Dan ken jij mijn pa nog nietghehe

Die busjes waarmee hij aan de binnenkant vast zit bedoel je?WieBenJij schreef:inclusief die busjes? en de beplating (plastic) aan de binnenzijde? en is ie nog strak, dus roest enzo jeweetwel? dus helemaal compleet met glas ookAlleycat schreef: Laat ik nou toevallig nog een deur voor je hebben liggen.![]()
Die heb ik er niet bij, de beplating zit er wel bij.
Ik moet alleen even kijken, wat voor kleur heb je nodig? Ik heb namelijk twee sets, een zwarte set en een paerl-white set. Aangezien ik zelf ook een paar deuren nodig heb moet je maar zien welke je nodig hebt.
Nog even over die stikkers ????
HOE krijg ik ze er af ? Krabben gaat niet, schuren is geen optie want dit duurt me te lang, misschien met zo'n brander waar je behang mee loshaalt?
Iemand tips....feunen misschien? Van zo'n gum heb ik ook gehoord, maar de oppervlakte is best fiks
En ik denk dat heel houden niet mogelijk is, misschien heb je nog iets aan digitale foto's Matijs?
Laat maar horen!
Dennis
HOE krijg ik ze er af ? Krabben gaat niet, schuren is geen optie want dit duurt me te lang, misschien met zo'n brander waar je behang mee loshaalt?
Iemand tips....feunen misschien? Van zo'n gum heb ik ook gehoord, maar de oppervlakte is best fiks

En ik denk dat heel houden niet mogelijk is, misschien heb je nog iets aan digitale foto's Matijs?
Laat maar horen!
Dennis
Nouja, hij moet toch naar de spuitercatrinus schreef:rustig fohnen. Ik heb de mijne met een verfbrander eraf gehaald. Nu weet ik ook waarom hij een verfbrander heet

hehe, nee ik zal eerst de fohn proberen dan: krult ie uit zichzelf op soms?
Nee, de lijm wordt alleen wat vloeibaarder, waardoor je de sticker er wat makkelijker af kan pulken. Je hebt wel kans dat er lijmresten achterblijven, maar die kan je er met wasbenzine wel afkrijgen, aangezien je wagen nog gespoten moet worden. 

nope, je moet hem eerst een stukje lospulken en dan rustig fohnen. Met verfbrander wil wel maar moet je niet te lang op 1 plek blijven. Gasbrander wil ook maar das niet echt een aanrader
. Tis klote werk (weet ik uit ervaring) maar het moet ff gebeuren. Met het loshalen heb je wel allemaal kleine stukjes sticker. Je krijgt hem niet in 1 keer helemaal eraf.

There will be plenty of time to rest when your dead