wie zou er zo vriendelijk willen zijn om vanavond/morgen ff onder de kap te duiken en dit plaatje te voltooien voor me?
[img]http://www.xs4all.nl/~dennisvr/got/bougie.jpg[/img]
a1,b2 enz is genoeg
dan kan ik morgen me nieuwe bougies + verdeelkap + rotor + bougiekabels (+ benzineslang) plaatsen
en dan hopelijk weer eens rijden
[gtt ph1] aansluiten bougie kabels
Leuke verbind-de-punten-puzzel 

Ik zou het zo eens proberen:
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/Bougiekabels.jpg[/img]
P.S. ontstekingsvolgorde: 1 - 3 - 4 - 2
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
tnx ga ik morgen proberen!!Matijs schreef:Ik zou het zo eens proberen:
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
bovenaan bedoel je tegen het blok? dan kom ik er wel uitMichiel schreef:b=1; a=2; c=3 en d=4; Maar mijn verdelerkapje staat iets anders: B staat bij mij echt bovenaan (in jouw plaatje iets naar rechts)
1
2 3
4
nummer 2 is distributiekant
2 3
4
nummer 2 is distributiekant
die snap ik ff niet, Riel...
Het is ook geen GT turbo maar en vijfje 1.1
als je voor de auto staat met je neus richting de auto ziet het er als volgt uit:
Verdelerkap (A/E) en bougies (1/2):
A---B
--E--
C---D
1--2--3--4
wat moet nu waarop ? E gaat naar de bobine dat begrijp ik zelf ook nog wel.
als je voor de auto staat met je neus richting de auto ziet het er als volgt uit:
A---B
--E--
C---D
1--2--3--4
wat moet nu waarop ? E gaat naar de bobine dat begrijp ik zelf ook nog wel.
dan komt D op 4, B op 3, C op 2 en A op 1Ploegah schreef:die snap ik ff niet, Riel...
A---B
--E--
C---D
1--2--3--4
dus als je voor de auto staat ziet het er zo uit?
4--3--2--1
D---C
--E--
B---A
nee als je voor de auto staat ziet het er zo uit:Riël schreef:dan komt D op 4, B op 3, C op 2 en A op 1Riël schreef:dus als je voor de auto staat ziet het er zo uit?
4--3--2--1
D---C
--E--
B---A
A---B
--E--
C---D
1--2--3--4
(verdeler hangt bijna boven het klepdeksel, naast de waterpomp, daarom moesten er ook ff wat kabels los)
Laatst gewijzigd door Anonymous op di 22 jul 2003 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
a1. c2. b3. d4.
Mits de volgorde hetzelfde is als de gtt. Anders starten en als ie beroerd loopt 1 uittrekken. Geen verschil zit die fout, nog een uittrekken, geen verschil, die 2 omwisselen. (al je er al 2 goed hebt). Is trouwens een aardige variant op mastermind
Heb er ook eens een halfuur op gedaan, best interessant 
Mits de volgorde hetzelfde is als de gtt. Anders starten en als ie beroerd loopt 1 uittrekken. Geen verschil zit die fout, nog een uittrekken, geen verschil, die 2 omwisselen. (al je er al 2 goed hebt). Is trouwens een aardige variant op mastermind

B en D klopt met hoe het nu zit en komt qua lengte van de kabels goed uit dus die gaan we gewoon proberen.
Thanks !
Trouwens, zou jij bij de waterpomp een vloeibare pakking maken of eentje van een tijdschrift cover (dik geplastificeerd zoals de wehkamp) ?
andere opties zijn er ff niet, het is een gekregen auto.
Thanks !
Trouwens, zou jij bij de waterpomp een vloeibare pakking maken of eentje van een tijdschrift cover (dik geplastificeerd zoals de wehkamp) ?
andere opties zijn er ff niet, het is een gekregen auto.
Vloeibare pakking. Nat papier is ook maar nix, goeie vloeibare pakking werkt prima dacht ik zo.
Jaja. Maar hij nummerde de cilinders zoals hij ze zag. Maar ik noem ook altijd die bij de distributie de eerste cilinder, ben ik zo gewend, maar fout geleerd natuurlijk .. 

Het is gisteren helemaal goed gekomen !
vloeibare pakking werkte goed, en hij starte weer in een keer. Wel moest de dynamo er ff af om de onderste darm goed op de radiator te zetten maar toen ging het prima.
nog bedankt Riel !
vloeibare pakking werkte goed, en hij starte weer in een keer. Wel moest de dynamo er ff af om de onderste darm goed op de radiator te zetten maar toen ging het prima.
nog bedankt Riel !