De Onbekende Renault.
-
woensdagavond op de groene kruisweg Spijkenisse richting abbenbroek.
Een rode Clio 16 V, heb nog een tijd achter em gereden.
Een rode Clio 16 V, heb nog een tijd achter em gereden.
Vanavond omstreeks 22:00 gespot:
- Lokatie: Mac in Bodegraaven.
- Model: ClioRSI.
- Kenteken: GZ-??-78.
- Kleur: Zwart.
- Staat: Netjes.
- Tuning: 15" OZ Superturismo's, dikke Remus, spoilertje.
- Bijzonderheden: Renault Tuning Club stikkers op de ramen en een RTC nummerplaathouder.
- Bijzonderheden: Renault Tuning Club stikkers op de ramen en een RTC nummerplaathouder.
Vanavond gespot:
Een nette GT fase 2, kleur rood, standaard velgen, behorende bij iemand uit Lisse. Tevens in dezelfde straat gespot een "standaard" witte 5 met een gigantische blérpijp, GT fase 1 velgen en dito interrieur en op het zicht 25 cm verlaagd
U raadt het al, dit was bij de gebroeders Emmelot in Ijmuiden.
Een nette GT fase 2, kleur rood, standaard velgen, behorende bij iemand uit Lisse. Tevens in dezelfde straat gespot een "standaard" witte 5 met een gigantische blérpijp, GT fase 1 velgen en dito interrieur en op het zicht 25 cm verlaagd

U raadt het al, dit was bij de gebroeders Emmelot in Ijmuiden.

Chris schreef:Vanavond omstreeks 22:00 gespot:

-
gisteren om vijf uur smiddags een blauwe clio 16v/williams op de polder weg tussen hilversum en amsterdam, Hij zwaaide naar mij ik zwaaide terug
later die avond zag een zwarte gtt of gte bij de shell staan voor soesterdijk baarn

later die avond zag een zwarte gtt of gte bij de shell staan voor soesterdijk baarn
gisteravond omstreeks 2200 uur
mcdonals Binckhorst(den haag)
witte 5 gtt, met een andere grill, renault sport raamband
zat een gozer in die het zo te zien druk had met z'n vriendin...
was ook een loser in een swift gti, als ik hem ooit weer tegenkom in den haag, ga ik lekker ff irritant tegen em rijden.
hij zal het weten ook, wat een sukkel zeg!!!
mcdonals Binckhorst(den haag)
witte 5 gtt, met een andere grill, renault sport raamband
zat een gozer in die het zo te zien druk had met z'n vriendin...
was ook een loser in een swift gti, als ik hem ooit weer tegenkom in den haag, ga ik lekker ff irritant tegen em rijden.
hij zal het weten ook, wat een sukkel zeg!!!
-
gisteren om een uur of 2 smiddags een 19 16v
Gisteren avond uur of half 11 savonds een clio 16v bij haarlem op de kruising naar overveen
gisteren in zandvoort 11.00savonds een rooie 5 turbo in de dr smits straat
Gisteren avond uur of half 11 savonds een clio 16v bij haarlem op de kruising naar overveen
gisteren in zandvoort 11.00savonds een rooie 5 turbo in de dr smits straat
-
- Contacteer:
2 GTT's op 1 dag, hoe ist mogelijk
Gister (zaterdag) op het parkeerterrein van Strandheem een blauwe GT Turbo met een Club Renault Sportives sticker op de achterklep.
Op de terugweg van Strandheem op de "Skieding" een witte GT Turbo met ingelaste booskijkers en een groot wit Renault logo op het achterraam.

Gister (zaterdag) op het parkeerterrein van Strandheem een blauwe GT Turbo met een Club Renault Sportives sticker op de achterklep.
Op de terugweg van Strandheem op de "Skieding" een witte GT Turbo met ingelaste booskijkers en een groot wit Renault logo op het achterraam.
Eindelijk weer eens wat gespot.
Als eerste:
- Lokatie: Ring Amsterdam A10, richting Zaandam thv afslag 106, omstreeks 14:45.
- Model: Clio16V phase2.
- Kenteken: FX-PP-88.
- Kleur: Blauw met.
- Tuning: 15" wielen, apparte achterspoiler.
Later op deze mooie dag:
- Lokatie: Ring A10, net na de Zeeburgertunnel thv afslag S112 richting Utrecht.
- Model: ClioRS.
- Kenteken: 44-JD-TB.
- Kleur: Zilvergrijs.
- Tuning: Dikke nummerplaten, verlaagd en zo te horen een open filter.
Iets later op de A2 in tegenovergestelde richting(richting Amsterdam) een rode Clio16V phase1, verder geen info.
En zojuist op de A12 bij de oprit Woerden:
- Model: R1916V phase1.
- Kenteken: ZS-55-NR.
- Staat: Op het oog netjes, wel vuil.
- Tuning: Clio GP wielen.
- Bijzonderheden: De auto stond stil op de vluchtstrook bij de oprit, en er liepen wat gasten om de wagen heen.
Dat waren ze weer voor vandaag.
Als eerste:
- Lokatie: Ring Amsterdam A10, richting Zaandam thv afslag 106, omstreeks 14:45.
- Model: Clio16V phase2.
- Kenteken: FX-PP-88.
- Kleur: Blauw met.
- Tuning: 15" wielen, apparte achterspoiler.
Later op deze mooie dag:
- Lokatie: Ring A10, net na de Zeeburgertunnel thv afslag S112 richting Utrecht.
- Model: ClioRS.
- Kenteken: 44-JD-TB.
- Kleur: Zilvergrijs.
- Tuning: Dikke nummerplaten, verlaagd en zo te horen een open filter.

Iets later op de A2 in tegenovergestelde richting(richting Amsterdam) een rode Clio16V phase1, verder geen info.
En zojuist op de A12 bij de oprit Woerden:
- Model: R1916V phase1.
- Kenteken: ZS-55-NR.
- Staat: Op het oog netjes, wel vuil.
- Tuning: Clio GP wielen.
- Bijzonderheden: De auto stond stil op de vluchtstrook bij de oprit, en er liepen wat gasten om de wagen heen.
Dat waren ze weer voor vandaag.

-
Gespot diverse r25's rondom Apeldoorn 

Vanochtend gespot bij de Praxis in Hardinxveld:
Renault 19
zwart, lm velgen, grote uitlaat, vrij laag, kenteken:?
verder zag hij er netjes uit, zo te zien geen roest en glanzend van de was. Binnen een nep-race pedaaltje en in zijn dashboard witte vierkante wijzerplaatjes.
Heb even met die gozer staan kletsen en hem van de club verteld. Hij had hem net 2 dagen geleden gekocht maar had hem al een jaar op het oog(was van een collega van hem)
Renault 19
zwart, lm velgen, grote uitlaat, vrij laag, kenteken:?
verder zag hij er netjes uit, zo te zien geen roest en glanzend van de was. Binnen een nep-race pedaaltje en in zijn dashboard witte vierkante wijzerplaatjes.
Heb even met die gozer staan kletsen en hem van de club verteld. Hij had hem net 2 dagen geleden gekocht maar had hem al een jaar op het oog(was van een collega van hem)
Clio 1.8 16v
Vanochtend, vanaf Nieuw-Vennep naar Lisserbroek volgens mij Dimitri.
Zilveren Clio (14-??-?? was nog vroeg), brede sloffen. Ging eraf bij van der Valk. Reed een tijdje achter je vanaf Nieuw-Vennep in rode Clio S.
Verder nog een hoop mooi schoons gespot van het weekend in Duitsland en Luxemburg.
Zilveren Clio (14-??-?? was nog vroeg), brede sloffen. Ging eraf bij van der Valk. Reed een tijdje achter je vanaf Nieuw-Vennep in rode Clio S.
Verder nog een hoop mooi schoons gespot van het weekend in Duitsland en Luxemburg.
Laatst gewijzigd door Bartjay op ma 21 jul 2003 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Rond 18:00 thv van Vinkeveen/Abcoude. Hij ree op de linkerbaan, ik ook.RO 16v schreef:Hoe laat en op welke hoogte???Chris schreef: Iets later op de A2 in tegenovergestelde richting(richting Amsterdam) een rode Clio16V phase1, verder geen info.
Dan was ik het niet, trouwens je hebt het over een rooie Clio en die heb ik nog niet.Chris schreef:Rond 18:00 thv van Vinkeveen/Abcoude. Hij ree op de linkerbaan, ik ook.RO 16v schreef:Hoe laat en op welke hoogte???Chris schreef: Iets later op de A2 in tegenovergestelde richting(richting Amsterdam) een rode Clio16V phase1, verder geen info.
Vandaag Zoetermeer, Molenstraat: zilvergrijze 5GTT Ph2, Gaas in achterbumper en in grille (laguna-type)
Mooie auto
Mooie auto
vaanddag gespot op de randweg in haarlem om een uurtje of 17.15
Auto :renault 5
Kleur:wit en grijs/zwarte bumpers
kenteken: ???
Tuning : kanonspijp erachter en standaart gtt f1 velgjes
bijzonderheden: een hoop stickers op de achterkant
en daarachter rijdend
Auto : Renault clio williams
kleur : blauw
Tuning : zag alleen een knetterende uitlaat
bijzonderheden: Renault-tuning stickers op de zij raampjes
Auto :renault 5
Kleur:wit en grijs/zwarte bumpers
Tuning : kanonspijp erachter en standaart gtt f1 velgjes
bijzonderheden: een hoop stickers op de achterkant
en daarachter rijdend
Auto : Renault clio williams
Tuning : zag alleen een knetterende uitlaat
bijzonderheden: Renault-tuning stickers op de zij raampjes
Ik word nooit gespot
Rij anders even over de Meenteweg in Schildwolde,
daar spot je 2 in een x
De eerste ( mijne ) direct aan de rechterkant van de straat en de witte meestal bij Garage Kwant.
Tevens te koop. Hint, hint. De witte dan.
Hoop de witte of mn eigen vrijdag mee te nemen naar de meeting.
Ciao !

Rij anders even over de Meenteweg in Schildwolde,
daar spot je 2 in een x

De eerste ( mijne ) direct aan de rechterkant van de straat en de witte meestal bij Garage Kwant.
Tevens te koop. Hint, hint. De witte dan.
Hoop de witte of mn eigen vrijdag mee te nemen naar de meeting.
Ciao !
die blauwe phase1? Die zie ik zo vaak. Bij kwant staan geregeld leuke 5jes. allemaal van dirk jan hofmans. In slochteren bij car hifi center staat nog een race 5 gtt. Ook van dirk ja hofmans. Erg leuke auto voor behendigheidswedstrijden.
There will be plenty of time to rest when your dead
Vandaag gespot rode clio, zover ik kon zien standaard maar netjes. (geen RTC stickers
)
Was in Apeldoorn reed achter mij terwijl ik met mijn Twingo door de stad tufde op weg naar een Werkoverleg :-* . We Tuterde en effe de hand op toen hij rechtdoor en ik rechtsaf sloeg.
Wie O wie, mischien was dit de apeldoorner ronald-clio!?

Was in Apeldoorn reed achter mij terwijl ik met mijn Twingo door de stad tufde op weg naar een Werkoverleg :-* . We Tuterde en effe de hand op toen hij rechtdoor en ik rechtsaf sloeg.
Wie O wie, mischien was dit de apeldoorner ronald-clio!?
-
Op de terugweg van Strandheem op de "Skieding" een witte GT Turbo met ingelaste booskijkers en een groot wit Renault logo op het achterraam.[/quote]
deze auto is van een kameraad van mij.. hij is geen club lid..(heeft geen pc) Het is trouwens geen turbo maar een erg knappe gte!
toch raar dat ik nooit gespot wordt.. ik heb toch best wel een opvallende 5!
groeten piet
deze auto is van een kameraad van mij.. hij is geen club lid..(heeft geen pc) Het is trouwens geen turbo maar een erg knappe gte!
groeten piet
-
vorige week een paar x gespot in groningen stad: een parelmoer witte gt turbo phase 1 met een brede raamband op het voor raam.. verder zag het er standaart uit.. toeterde vanuit de 5 maar zag me niet... reed later die week in een zwarte 205 (van men moeder!) en spotte hem weer.. toen stak ie wel zen hand op!!
zal wel geen lid zijn!!
tevens gespot: rode renault alpine a310 v6 turbo
waar: porsche dealer in peize
staat: erg netjes en orgineel
prijs: dikke 10000 euro

tevens gespot: rode renault alpine a310 v6 turbo
waar: porsche dealer in peize
staat: erg netjes en orgineel
prijs: dikke 10000 euro
net in enschede in de espoorstraat
2 leuke reno`s
1ste
renault 21 turbo Q
helemaal orgineel
staat : netjes
kenteken: yp-60-bd
2de
renault 19 16V
kleur: willi blauw
staat : erg netjes
kenteken : hj-pn-74
2 leuke reno`s
1ste
renault 21 turbo Q
helemaal orgineel
staat : netjes
kenteken: yp-60-bd
2de
renault 19 16V
kleur: willi blauw
staat : erg netjes
kenteken : hj-pn-74
deze auto is van een kameraad van mij.. hij is geen club lid..(heeft geen pc) Het is trouwens geen turbo maar een erg knappe gte!piet pado GTT schreef:Op de terugweg van Strandheem op de "Skieding" een witte GT Turbo met ingelaste booskijkers en een groot wit Renault logo op het achterraam.
groeten piet[/quote]
Ik heb een keer aan iemand, rijdende met een witte GTE witte knipperlichten verkocht op 18-8-2002 in de buurt van Strandheem. Hij had die GTE toen net, misschien is dat jouw kameraad wel?
Laatst gewijzigd door Chris op di 22 jul 2003 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Die Alpine blauwe is van mij, moet het een en ander aan gebeuren. Bij Kwant doet mn moeders vriend de inkoop en zn vader het onderhoud.catrinus schreef:die blauwe phase1? Die zie ik zo vaak. Bij kwant staan geregeld leuke 5jes. allemaal van dirk jan hofmans. In slochteren bij car hifi center staat nog een race 5 gtt. Ook van dirk ja hofmans. Erg leuke auto voor behendigheidswedstrijden.
Maar hoe kom je er in hemelsnaam bij dat die 5 jes van Dirk Jan zijn ?
Er staat vaak een zwarte, grijze , Alpine blauw, rode en donkerblauwe. Die zijn of van familie of voor Apk. Maar niet van hem.
Hij sleuteld zelf wel eens bij ons op de brug, of er staat 1 voor apk. Maar die zijn echt niet van hem. Volgens mij heeft ie alleen nog een Alpine.
Die witte die te koop is heeft Dirk Jan wel aan mee geholpen. Nu is ie klaar en de lol is eraf, dus hij gaat weg, als we er iemand voor kunnen vinden.
En die bij Car Hifi "Draaier" ( lees iets anders)staat bedoel je die blauw met gele ?
Ciao !
-
- Über-Spammer
Blauwe renault 5 GT Turbo bij Vuurtoren in scheveningen. 

Ow ik meende altijd dat die van dirk jan waren. Vergissing dus. Bij eric Draayer staat nu een zwarte gtt phase2. Die heeft op zijn kant gelegen op het circuit. Die geel paarse die jij bedoeld staat wel eens tegenover die kleding zaak bij de kerk. Ik ben heel vaak bij kwant wezen kwijlen bij de 5jes. Alleen doe ik dat de laatste tijd niet meer. Ik rij vaak door met mijn gare gtt. Nog eventjes en dan kan ik met de gele gaan rijden
. Dan hoef ik niet meer bij andere gtt`s te gaan kwijlen 

-
In wolvega een blauwe Clio 16V
Kenteken ZL-51-??
Hij moest mij voorrang geven op rotonde.
Hij had wel een sticker boven in het raam zitten achter, was een witte.
Kon niet zien of dat een RTC sticker was.
Kenteken ZL-51-??
Hij moest mij voorrang geven op rotonde.
Hij had wel een sticker boven in het raam zitten achter, was een witte.
Kon niet zien of dat een RTC sticker was.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Die van mij is nog niet rood meer oranje/roze.Chris schreef:Vanvond gespot omstreeks 21:17 op de A28 thv Hoevelaken. Een rode Clio16V die in de richting Utrecht ree. Ik ree de andere kant op dus helaas verder geen info.
Ro zeker weer?
Gisteren is ie naar de spuitert gegaan, zo'n Clio ziet er meteen niet meer uit als alles eraf is maar wel erg licht.

Die geel-paarse kan ook uit Siddeburen komen. Er ligt geen turboblok in geloof ik.catrinus schreef:Ow ik meende altijd dat die van dirk jan waren. Vergissing dus. Bij eric Draayer staat nu een zwarte gtt phase2. Die heeft op zijn kant gelegen op het circuit. Die geel paarse die jij bedoeld staat wel eens tegenover die kleding zaak bij de kerk. Ik ben heel vaak bij kwant wezen kwijlen bij de 5jes. Alleen doe ik dat de laatste tijd niet meer. Ik rij vaak door met mijn gare gtt. Nog eventjes en dan kan ik met de gele gaan rijden. Dan hoef ik niet meer bij andere gtt`s te gaan kwijlen

-
Ik heb een keer aan iemand, rijdende met een witte GTE witte knipperlichten verkocht op 18-8-2002 in de buurt van Strandheem. Hij had die GTE toen net, misschien is dat jouw kameraad wel?[/quote]Chris schreef:deze auto is van een kameraad van mij.. hij is geen club lid..(heeft geen pc) Het is trouwens geen turbo maar een erg knappe gte!piet pado GTT schreef:Op de terugweg van Strandheem op de "Skieding" een witte GT Turbo met ingelaste booskijkers en een groot wit Renault logo op het achterraam.
groeten piet
dat klopt chris! dat was de zelfde persoon.. die dag was er een meeting in marum waar ik overigens te laat achter kwam! ik had er wel bij willen zijn!
wanner komt er weer eens een meeting in het noorden?? het mag wel weer eens tijd worden!!
groeten piet
Wat nepTim B. schreef:Die geel-paarse kan ook uit Siddeburen komen. Er ligt geen turboblok in geloof ik.catrinus schreef:Ow ik meende altijd dat die van dirk jan waren. Vergissing dus. Bij eric Draayer staat nu een zwarte gtt phase2. Die heeft op zijn kant gelegen op het circuit. Die geel paarse die jij bedoeld staat wel eens tegenover die kleding zaak bij de kerk. Ik ben heel vaak bij kwant wezen kwijlen bij de 5jes. Alleen doe ik dat de laatste tijd niet meer. Ik rij vaak door met mijn gare gtt. Nog eventjes en dan kan ik met de gele gaan rijden. Dan hoef ik niet meer bij andere gtt`s te gaan kwijlen