Lid worden Renault-tuning.nl
Hallo,
Even een vraag:
Onlangs heb ik me aangemeld op renault-tuning.nl, leuk en aardig maar na het overmaken van de 35 euro heb ik na 3 weken nog niets vernomen. Heb al meerdere e-mails gestuurd maar geen reactie gehad. Kan iemand aangeven hoe lang het normaal duurt voordat je een username en password krijgt?
Dank je.
Groeten..
Even een vraag:
Onlangs heb ik me aangemeld op renault-tuning.nl, leuk en aardig maar na het overmaken van de 35 euro heb ik na 3 weken nog niets vernomen. Heb al meerdere e-mails gestuurd maar geen reactie gehad. Kan iemand aangeven hoe lang het normaal duurt voordat je een username en password krijgt?
Dank je.
Groeten..
Lees het onderstaande topic even en merk dat je echt niet de enige bent.
Hier is al meerdere malen over geklaagd, maar helaas tot op heden is er nog geen verbetering in gekomen.
Link:
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... hp?t=10040

Hier is al meerdere malen over geklaagd, maar helaas tot op heden is er nog geen verbetering in gekomen.
Link:
http://www.renault-tuning.com/en/forum/ ... hp?t=10040
Hallo,
Jammer dat het zo gaat. Als het maar geen maanden duurt zo, wil graag ook kunnen inloggen op de .nl site. Ik zal nog even contact opnemen met Ploegah.
Bedankt voor de info.
Groeten.
Jammer dat het zo gaat. Als het maar geen maanden duurt zo, wil graag ook kunnen inloggen op de .nl site. Ik zal nog even contact opnemen met Ploegah.
Bedankt voor de info.
Groeten.
op de .nl site worden geen leden meer toegevoegd, ieder lid word toegevoegd aan een groep die in een besloten forum zit op de .com site.
Als je betaling binnen is en je bent verwerkt word je aan die groep toegevoegd en heb je toegang tot dat deel van de site.
Als je betaling binnen is en je bent verwerkt word je aan die groep toegevoegd en heb je toegang tot dat deel van de site.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kan der nix over zeggenMerijn schreef:Binnen welk tijdsbestek kunnen we de geheel nieuwe site verwachten? Ik neem aan dat de verslagen en dergelijke dan ook toegankelijk worden voor nieuwe leden.
we zijn echt druk bezig met de site.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Bij de geheel vernieuwde site kunnen inderdaad de leden (nieuw en oud), gewoon bij de artikelen.
We zijn keihard aan het proggen om hem zo snel mogelijk online te zetten. Dit vergt echter veel tijd in ons al niet met tijd overgoten week schema.
Ik moet eerlijk zeggen dat het eind redelijk in zicht is en dat het niet gek lang meer zal duren.
De oplevering heeft nog wel wat voeten in de aarde, doordat we dan de site een x aantal uren plat leggen om zo geen data te verliezen. Wanneer dat gebeurt horen jullie wel.
We zijn keihard aan het proggen om hem zo snel mogelijk online te zetten. Dit vergt echter veel tijd in ons al niet met tijd overgoten week schema.
Ik moet eerlijk zeggen dat het eind redelijk in zicht is en dat het niet gek lang meer zal duren.

De oplevering heeft nog wel wat voeten in de aarde, doordat we dan de site een x aantal uren plat leggen om zo geen data te verliezen. Wanneer dat gebeurt horen jullie wel.
.:: TurboPowerr ::.
Hallo,
En wat wil dit dan precies zeggen, die andere groep? Dat je in bepaalde delen van het forum kunt of dat je op de .nl site ook de informatie aan kan? We hebben op de .com forum natuurlijk al toegang dat is perfect. Dus als de nieuwe site online is dan hebben ook de nieuwe leden toegang tot de rest? Anders is dat natuurlijk niet zo grappig als je lid wordt en daar niets van merkt. RTC meetings etc...
Laten we hopen dat het snel klaar is.
Groeten.
En wat wil dit dan precies zeggen, die andere groep? Dat je in bepaalde delen van het forum kunt of dat je op de .nl site ook de informatie aan kan? We hebben op de .com forum natuurlijk al toegang dat is perfect. Dus als de nieuwe site online is dan hebben ook de nieuwe leden toegang tot de rest? Anders is dat natuurlijk niet zo grappig als je lid wordt en daar niets van merkt. RTC meetings etc...
Laten we hopen dat het snel klaar is.
Groeten.
Nl en com gaan samen, het wordt 1 site met besloten gedeelten.
Dat wil zeggen dat je op bepaalde delen van dit forum kunt.Profiler1 schreef:En wat wil dit dan precies zeggen, die andere groep? Dat je in bepaalde delen van het forum kunt of dat je op de .nl site ook de informatie aan kan? We hebben op de .com forum natuurlijk al toegang dat is perfect. Dus als de nieuwe site online is dan hebben ook de nieuwe leden toegang tot de rest? Anders is dat natuurlijk niet zo grappig als je lid wordt en daar niets van merkt. RTC meetings etc...
Met de lanncering van de nieuwe site zitten er nog een aantal voordelen maar informatie daarover komt later !
Je pasje is zeker nog niet klaar want we hebben nog geen nieuwe lichting laten drukken.
Als we dat per stuk moeten laten doen word het veels te duur.
Je inloggegevens krijg je als het goed is snel bericht over.
Als we dat per stuk moeten laten doen word het veels te duur.
Je inloggegevens krijg je als het goed is snel bericht over.
Je kan in principe wel korting krijgen, leveranciers hebben een ledenlijst, maar dan moet je daar wel op staan zodirect.
Maar met pasjes is beter ja, i know.
Volgend jaar maar contributie verhogen en iedere week pasjes laten maken ?
Ik zou eerder gaan voor minder mooie pasjes. Het heeft absoluut geen meerwaarde voor de lidmaatschap. Dat niet iedereen dat in zal zien, is een ander verhaal, maar je hebt dat ding alleen om een keer te laten zien hier en daar en misschien ooit iets met korting te kopen. Dat kan je ook wel af met een geplastificeerd kartonnetje.Ploegah schreef:Je kan in principe wel korting krijgen, leveranciers hebben een ledenlijst, maar dan moet je daar wel op staan zodirect.

-
ik heb ook nog een vraag over het lidmaatschap...
in de inleiding over het lid worden staat dat je een welkoms pakket krijgt.. niet dat dat me zo veel kan schelen maar ik zit wel te springen om die verrekte renault-tuning club stickers!! die zijn toch gratis als je lid wordt???? die stickers horen toch zeker thuis op mijn renaultjuh!!?? hoe moet een ander clublid mij anders herkennen? als iemand mij opheldering kan geven over dit kleine probleem dan zou ik dat graag horen! ik zou ook wel eens een sticker onders iemand ruitenwisser willen stoppen en zo...... daar zijn die stickers toch ook voor?? ik hoor het wel...
groeten piet
in de inleiding over het lid worden staat dat je een welkoms pakket krijgt.. niet dat dat me zo veel kan schelen maar ik zit wel te springen om die verrekte renault-tuning club stickers!! die zijn toch gratis als je lid wordt???? die stickers horen toch zeker thuis op mijn renaultjuh!!?? hoe moet een ander clublid mij anders herkennen? als iemand mij opheldering kan geven over dit kleine probleem dan zou ik dat graag horen! ik zou ook wel eens een sticker onders iemand ruitenwisser willen stoppen en zo...... daar zijn die stickers toch ook voor?? ik hoor het wel...
groeten piet
-
o.. dat wist ik niet! dan gaan wij dat doen bij de eerst vogende meeting... en wanneer is de eerst volgende meeting?? kan ik dat hier ook op de site trug vinden?? en dan bedoel ik niet naar een of ander autosport festival maar een echte meeting.. (zoals in utrecht op de seinedreef!!) (wat is die cabrio mooi geworden trouwens!! (daar stond ik toen naast!)
groeten piet
groeten piet
Piet, er komt nog een meeting in de regio Limburg, en daarna in november komt er weer een grote meeting traditie getrouw in De Meern(Bij Utrecht).
Kom anders 10 augustus ff, kun je gelijk alles meenemen.
Kom anders 10 augustus ff, kun je gelijk alles meenemen.
-
Watvoor meeting in Limboland en wanneer?Chris schreef: er komt nog een meeting in de regio Limburg,
Sorry hoor maar dat stukje over dat de site het niet aan kan hebben nieuwe leden toch niks mee te maken.
stuur dan in ieder geval een mailtje naar nieuwe leden met text en uitleg.
In mijn geval is nog schandaliger dat ik niks gehoord heb, zeker omdat ik div. mailtje heb gestuurd over het feit dat er 50,- te veel is afgeschreven.
Maar iets van zich laten horen hoooo maar.
Als er iemand van het bestuur hierover wil mailen is hier mijn adres j.bison@chello.nl
In mijn geval is nog schandaliger dat ik niks gehoord heb, zeker omdat ik div. mailtje heb gestuurd over het feit dat er 50,- te veel is afgeschreven.
Als er iemand van het bestuur hierover wil mailen is hier mijn adres j.bison@chello.nl
-
- Erelid - RvT
Hmm vaag, zou toch zweren dat ik je een mail gestuurd heb, dat het allemaal goed zou komen???Gecko298 schreef:Sorry hoor maar dat stukje over dat de site het niet aan kan hebben nieuwe leden toch niks mee te maken.
Nog vager is dat je er een antwoord op gestuurd heb.???
Dus iemand van het bestuur heeft je wat laten weten en je toegezegd dat het goed komt.
Dat is wel zo Tino maar bericht over het feit dat alles binnen is dat krijg je niet.
Neem aan dat er meer nieuwe leden zijn die bevestiging willen hebben.
Neem aan dat er meer nieuwe leden zijn die bevestiging willen hebben.
Nou... vaak is de tijd tussen het overmaken van het geld en de reactie wat korter. Ik zou me na een paar weken, zo niet maanden toch ook zorgen gaan maken waar mijn geld gebleven is!
Laatst gewijzigd door Merijn op do 24 jul 2003 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben het helemaal met Merijn eens
Is toch niet vreemd te willen weten waar mijn geld nou is

-
- Erelid - RvT
Nee tuurlijk is het niet vreemd waar je geld is. Maar uit je (aller) eerste post maak ik op dat je van niemand een reactie gehad heb.Gecko298 schreef:Ben het helemaal met Merijn eens![]()
Terwijl wij via de mail contact gehad hebben met elkaar. Vandaar mijn reactie.