project: r5 EBS cabrio kevinB draait een gtt zonder turbo?
-
- Contacteer:
Op foto 2 en 3 staat de auto in de cabine voor de grondverf, als de grondverf der is opgezet heb ik de sluitkanten en motorkompartiment direct overspoten met lak (nat in nat, zeggen wij hier) foto 4 en 5Clio-16v.com schreef:Echt super! Auto is echt heel errug netjes en strak gespoten. Hebben ze alles eerst in de grond gespoten en daarna in kleur?
als de grondverf uitgehard is word deze geslist, om een strakker efect te krijgen, sluitkanten en motorcompartiment heeft dit niet nodig...
foto 6 , losse stukken foto 7
als alles geschuurd is kan de wagen in de lakcabine, voordeel is ook als je het motordcompartiment vooraf spuit kan je dit bij de lak afplakken, kan er geen stof uit, en kan je de motorkap op de wagen leggen, heb je zeker geen kleurverschil of verschil in spuiten... foto 8
op foto 9 en 10 zie je het eindresultaat
op foto 11 de terugweg..
en de laatste is de volgende dag wanneer de motor er al inlag (heeft derjuist voor de eerste maal gedraaid!!

-
- Contacteer:
zie ik hier iets breed?Martijnberk schreef:[img]http://home.planet.nl/~berkh384/cabrio15.JPG[/img]
alvast een voorproefje van mijn cabrio, jij bent wel verder als mij.....
heb jij je achterraampjes der al uitgehad?
man, man, man,... pfffff...
ik ook, maar krijg ze der niet meer terug in....
-
- Contacteer:
[quote="kevinb
zie ik hier iets breed?
ik ook, maar krijg ze der niet meer terug in....[/quote]
ik heb een achterraam moeten vernieuwen, die was namelijk gesprongen. Het is niet moeilijk om het raam er weer in te doen maar je moet het bovenste stuk metaal er af schroeven, of is dat gelast bij jouw?
zie ik hier iets breed?
ik ook, maar krijg ze der niet meer terug in....[/quote]
ik heb een achterraam moeten vernieuwen, die was namelijk gesprongen. Het is niet moeilijk om het raam er weer in te doen maar je moet het bovenste stuk metaal er af schroeven, of is dat gelast bij jouw?
Mooi mooi!
Ik heb echt een zwak voor vers gespoten vijfjes.
Echt een mooi project
Ik heb echt een zwak voor vers gespoten vijfjes.
Echt een mooi project

-
- Contacteer:
Je bedoelt dat zwart stuk ijzer dat op je carrosserie zit gevezen, met al ik het goed voorheb 4 torxen? ja, dit heb ik er al afgehaald, en toch blijft er iets verkeerd zitten....Martijnberk schreef: ik heb een achterraam moeten vernieuwen, die was namelijk gesprongen. Het is niet moeilijk om het raam er weer in te doen maar je moet het bovenste stuk metaal er af schroeven, of is dat gelast bij jouw?
- Geert Claes
Zwijg me van dat raammechanisme, ik heb der gisteren al veel te lang aan bezig geweest!!

-
- Contacteer:
hij past er maar op 1 manier in en daarna gaat het als vanzelf....
- Geert Claes
Amai ik kom net van de kevin, we hebben de voorkant ff aan het aankleden geweest.
knetter vonk, pats *%^ù$µm^&
amai, mijn toetsenbord zit al vol kwijl, vette bak!!!! ni normaal!!!
Kevin RESPECT!!!

knetter vonk, pats *%^ù$µm^&
amai, mijn toetsenbord zit al vol kwijl, vette bak!!!! ni normaal!!!
Kevin RESPECT!!!

ziet er prachtig uit kev. Heb ik je zondag ontmoet of niet in maasmechelen. ik heb met een paar van jullie gesproken maar ik weet niet met wie eigelijk jullie waren met veel.
Zijn dat die achterste zij ruitjes waar je moeite mee hebt? Das niet zo moeilijk je moet gewoon met 2 zijn, ik had vroeger vaste ruitjes en heb er ook van die klapbare in gestoken.
Zijn dat die achterste zij ruitjes waar je moeite mee hebt? Das niet zo moeilijk je moet gewoon met 2 zijn, ik had vroeger vaste ruitjes en heb er ook van die klapbare in gestoken.
-
- Über-Spammer
Vet man Kevin 
Zeer goed bezig.
ben benieuwd naar de volgende foto's

Zeer goed bezig.

-
- Contacteer:
Die zilvere focus die naast jou stond ,dat was ik.
denk dat je verkeerd bent met je ruitjes, het gaat hier over de cabrio ruitjes....
Ruitjes van een gewone 5 zijn der op 2.5 sec uit denk ik
Die cabrio ruitjes daarentegen
ze zitten der in, maar het afstellen s ook al niet zo simpel....
denk dat je verkeerd bent met je ruitjes, het gaat hier over de cabrio ruitjes....
Ruitjes van een gewone 5 zijn der op 2.5 sec uit denk ik
Die cabrio ruitjes daarentegen

ze zitten der in, maar het afstellen s ook al niet zo simpel....
-
- Contacteer:
Maik (WOOFER) schreef:Vet man Kevin
Zeer goed bezig.
Zijn al foto's van het snuitje enzo..
Maar, het zal niet meer zo lang duren, voor hij volledig klaar is, en dan wil ik in 1 keer goed uitpakken hé
Ah ja just cabrio, ik moet soms meer nadenken voor ik iets zeg.
Ik ben serieus nieuwschierig naar de cabrio. ik hoop dat ik hem eens in levende lijve tegen kom.
Zeg kun jij me niet helpen in de topic van "info over afdekkap van achterbank en koffer in de 5?"
jij kent de personen zeker die ik nodig heb. Bedank e
En blijf verder doen, perfect bezig!!!
Ik ben serieus nieuwschierig naar de cabrio. ik hoop dat ik hem eens in levende lijve tegen kom.
Zeg kun jij me niet helpen in de topic van "info over afdekkap van achterbank en koffer in de 5?"
jij kent de personen zeker die ik nodig heb. Bedank e
En blijf verder doen, perfect bezig!!!
-
- Contacteer:
voor:
[img]http://users.skynet.be/fa206667/images/ ... 002_14.jpg[/img]
nu:
[img]http://users.skynet.be/fa313328/kevin2.jpg[/img]
[img]http://users.skynet.be/fa313328/kevin1.jpg[/img]
[img]http://users.skynet.be/fa313328/kevin3.jpg[/img]
plak hier nu nog eeen 16" onder, en zou nog een 2-tal cm naar beneden, vooraan zekers
zo...... dit is 6 maand werk...... wat moet ik nu gaan doen?
[img]http://users.skynet.be/fa206667/images/ ... 002_14.jpg[/img]
nu:
[img]http://users.skynet.be/fa313328/kevin2.jpg[/img]
[img]http://users.skynet.be/fa313328/kevin1.jpg[/img]
[img]http://users.skynet.be/fa313328/kevin3.jpg[/img]
plak hier nu nog eeen 16" onder, en zou nog een 2-tal cm naar beneden, vooraan zekers
zo...... dit is 6 maand werk...... wat moet ik nu gaan doen?
-
- Über-Spammer
Super de lux man!
echt heel erg mooi gedaan allemaal
..
TOFF...
echt heel erg mooi gedaan allemaal

TOFF...
Echt heel strak geworden!!!

Wel raar trouwens met die achterlichten die zo laag zitten, waardoor die spatbordverbreders achter nergens op aansluiten...

Wel raar trouwens met die achterlichten die zo laag zitten, waardoor die spatbordverbreders achter nergens op aansluiten...
-
Zo, dat ziet er gelikt uit.
Respect
Klasse wagentje
Respect

Klasse wagentje

Renault 5 GT Turbo "EVO"
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Ziet er perfect uit,lak lekker nieuw en strak.
Gelukig klaar voor 4 okt
Gelukig klaar voor 4 okt

Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
Respect, is erg mooi geworden

-
- Contacteer:
de grootste fout die ik heb gemaakt:Jasper16v schreef:Mooi geworden hoor !! Goed werk !
dat van dat gaas viel mij ook op
en de voorbumper icm knipperlicht lijkt niet zo goed aan te sluiten ? al zie je dat vaak bij 5-jes
namaak -spatschermen gekocht dat doe ik nooit meer

-
- Contacteer:
weet ik, zelfde verhaal als hierboven, namaaakBen schreef:Puik werk![]()
Niet om af te kraken maar op de foto die niet geresized is bij je bestuurders deur vergeleken met je voorscherm. Het randje van je voorscherm zit te hoog vergeleken met je deur hoe komt dat?
Buiten dat om mooie auto geworden

nooit meer, de sideskirts paste ook al langs geen kanten..
- Geert Claes
Euh ik heb een goed antwoord op de vraag wat je nu moet gaan doen.
Je weet die ene jongen in wijnegem zijn GTT-tje zal een van de volgende dagen van de spuiter komen. En die moet helemaal terug in makaar geschroefd worden.
Ik ken hem persoonlijk nogal goed, en ik denk dat die wel een beetje hulp kan gebruiken.
En euh vet bakske he kevin, maja da had ik denk ik al een paar keer gezegd.

Je weet die ene jongen in wijnegem zijn GTT-tje zal een van de volgende dagen van de spuiter komen. En die moet helemaal terug in makaar geschroefd worden.
Ik ken hem persoonlijk nogal goed, en ik denk dat die wel een beetje hulp kan gebruiken.

En euh vet bakske he kevin, maja da had ik denk ik al een paar keer gezegd.

Ik heb lopen denken om er iets nuttigs op te zeggen maar dat heb ik niet behalve BALEN en dit; Persoonlijk had ik tijdens het monteren van de nieuwe schermen wel ff achter mijn oren gaan krabben om de fout maar te accepteren en toch maar op zoek gaan naar andere schermen.kevinb schreef:weet ik, zelfde verhaal als hierboven, namaaakBen schreef:Puik werk![]()
Niet om af te kraken maar op de foto die niet geresized is bij je bestuurders deur vergeleken met je voorscherm. Het randje van je voorscherm zit te hoog vergeleken met je deur hoe komt dat?
Buiten dat om mooie auto geworden![]()
nooit meer, de sideskirts paste ook al langs geen kanten..
Buiten dat om mooie bak geworden.
Kan je het alsnog niet vervangen door een origineel scherm en het dan opnieuw spuiten neem aan dat er nog wel wat verf over is om een schermpje te spuiten(om kleur verschil te voorkomen)?
Het gaas vind ik trouwens wel mooi.
-
- Contacteer:
hey kevin,
bij jouw ook eindelijk weer rijdbaar ziet er zeker heel mooi uit wat voor interieuris het eigenlijk daar zie ik bijna niks van op de foto's.
binnenkort eens met zijn allen op de foto op de een of andere meeting
succes bij mij is mijn interieur bijna af en mijn wielen ga ik vanavond overspuiten.
mzzl hans
bij jouw ook eindelijk weer rijdbaar ziet er zeker heel mooi uit wat voor interieuris het eigenlijk daar zie ik bijna niks van op de foto's.
binnenkort eens met zijn allen op de foto op de een of andere meeting

succes bij mij is mijn interieur bijna af en mijn wielen ga ik vanavond overspuiten.
mzzl hans
-
- Contacteer:
respect hoor! mooie bak, ik had al een idee toen je die foto's naar me stuurde maar dit is echt heel mooi!
Nu die van mij nog! Ik heb nu een vrijstaande woning gekocht met dubbele garage dus mijn project gaat door als ik weer iets tijd heb als die kleine er is!
Nu die van mij nog! Ik heb nu een vrijstaande woning gekocht met dubbele garage dus mijn project gaat door als ik weer iets tijd heb als die kleine er is!
-
- Moderator
- Car: Megane
netjes hoor 

-
- Contacteer:
het valt wel minder hard op als ge hem gewoon ziet staan, de foto was van onder naar boven getrokken, en stoort het wel echtBen schreef: Ik heb lopen denken om er iets nuttigs op te zeggen maar dat heb ik niet behalve BALEN en dit; Persoonlijk had ik tijdens het monteren van de nieuwe schermen wel ff achter mijn oren gaan krabben om de fout maar te accepteren en toch maar op zoek gaan naar andere schermen.
Buiten dat om mooie bak geworden.
Kan je het alsnog niet vervangen door een origineel scherm en het dan opnieuw spuiten neem aan dat er nog wel wat verf over is om een schermpje te spuiten(om kleur verschil te voorkomen)?
Het gaas vind ik trouwens wel mooi.