Nu kom ik net thuis en had ik een probleem met de verlichting.
Als ik de verlichting uit heb of op stadslicht heb staan dan kan ik het grootlicht aanzetten d.m.v. de linker knipperlicht/licht unit, naar me toe te trekken. De grote lichten gaan dan aan, maar je moet hem vasthouden omdat je hem dan dus niet kan vastzetten. (op deze manier kun je er dus mee seinen)
Tot zo ver alles goed.
Maar als ik hem op het dimlicht zet werkt mijn grootlicht niet meer, je kan hem naar je toe trekken, maar hij doet het dan niet. Hij zou normaal moeten klikken en het grootlicht zou aan moeten blijven. Maar dit is dus niet het geval.
Balen, hebben misschien andere van jullie al eens van dit probleem gehoord en wat zou ik er aan kunnen doen.
groeten Bart
[R19]vaag probleem met groot licht.
-
- Contacteer:
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Bij mijn r19 heb ik het ook gehad
de armpjes zijn soms moeilijk te vinden,als dit niet lukt kan je er ook 1 uit een clio halen,die zijn het zelfde als een r19,heb er nu 1 van een clio in zitten.
suc6
de armpjes zijn soms moeilijk te vinden,als dit niet lukt kan je er ook 1 uit een clio halen,die zijn het zelfde als een r19,heb er nu 1 van een clio in zitten.
suc6
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Contacteer:
Hhmmmm dat heb ik ook, is het alleen dat armpje? of ook het gedeelte waar het armpje in zit.
-
- Contacteer:
Het is een grote schakerlaar,dus je zoekt het pookje,met de schakelunint eraan,wordt ook zo verkocht/er uit gehaalt
-
- Contacteer:
oke, dat wordt dus een nieuwe unit.
Dit is dus het totale pookje waar ook de knipperlicht funtie enzo inzit.
Ach ja.
Zo blijf je lekker bezig he
Dit is dus het totale pookje waar ook de knipperlicht funtie enzo inzit.
Ach ja.
Zo blijf je lekker bezig he

-
- Contacteer:
tis en blijft een hobby die veel aandacht nodig heeft.