What to do with 'barbequed' engine? IT'S ALIVE/APK-perikelen
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Nou, volgens mij deed hij het altijd al een beetje.
Maar het valt me nu pas echt op ofzo.
Ik ben zoiezo veel meer aan t luisteren naar geluidjes die ik niet kan plaatsen.
En bij elk raar geluidje krijg ik al zweet op mn voorhoofd... :-*
MAarehhh..drijfstanglagers...???
ik neem aan dat je daar dan niet te lang mee rond moet blijven karren.
Nog meer ideeen buiten de drijfstanglagers?
Maar het valt me nu pas echt op ofzo.
Ik ben zoiezo veel meer aan t luisteren naar geluidjes die ik niet kan plaatsen.
En bij elk raar geluidje krijg ik al zweet op mn voorhoofd... :-*
MAarehhh..drijfstanglagers...???
ik neem aan dat je daar dan niet te lang mee rond moet blijven karren.
Nog meer ideeen buiten de drijfstanglagers?
Dat geluidjes luisteren ken ik wel ja, van toen we het motorblok van mijn broetje hadden verwisselt. Duurt een maandje voordat je weer gewoon ouderwets alle geluidjes accepteerd 
Ik weet niet of het de drijfstanglagers zijn hoor, zou wel erg kl#te zijn. Maar bij lage toeren onder zware belasting... het zou goed kunnen. Is de snelheid van het kloppen afhankelijk van het toerental... als je de koppeling in trapt, is het dan weg?
Test eens wat dingetjes zodat je beter kan beschijven onder wat voor omstandigheden het zich voordoet.
Ik weet niet of het de drijfstanglagers zijn hoor, zou wel erg kl#te zijn. Maar bij lage toeren onder zware belasting... het zou goed kunnen. Is de snelheid van het kloppen afhankelijk van het toerental... als je de koppeling in trapt, is het dan weg?
Test eens wat dingetjes zodat je beter kan beschijven onder wat voor omstandigheden het zich voordoet.
Ik heb bij eens bij een peugeot je precies het zelfde probleem gehad , maar dan wel anders om. Dus ik had het in de eerste versnelling heel erg en in de 5de niet meer.
Ik had toe een lager van de secundaire as van de versnellingsbak kapot. Meschien is de premaire bij jou wel aan het kloten wat die werkt precies andersom.
Voor hetzelfde geld zit ergens nog een boutje los ofzo het is zo moeilijk te horen op afstand he.
Ik had toe een lager van de secundaire as van de versnellingsbak kapot. Meschien is de premaire bij jou wel aan het kloten wat die werkt precies andersom.
Voor hetzelfde geld zit ergens nog een boutje los ofzo het is zo moeilijk te horen op afstand he.
-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: zo 22 sep 2002 18:44
- Locatie: Zevenhuizen Turbo`s: Garrett T3 vs GT32
- Contacteer:
Wil jij met lopende motor de stoterstangetjes er tussen vandaan kunnen halen dat je ze zoveel speling geeft?Abel schreef:als het meer een tik zou zijn misschien veel klep speling... Maar chek niettemin maar!! inlaat 0.2mm en uitlaat 0.3 mm



Inlaat klep 0,15mm
uitlaatklep 0,20mm
Stellen met ijskoude motor.
groeten jeroen.
En volgens de boekjes 0,2 en 0,25. btw wat meer speling kan toch echt geen kwaad.
-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: zo 22 sep 2002 18:44
- Locatie: Zevenhuizen Turbo`s: Garrett T3 vs GT32
- Contacteer:
Als ik een auto heb staan met een "lauwe" motor stel ik ze ook op 0,2 en 0,25.Maar met een "koud" blok is 0,15 en 0,20 pesies goed.Riël schreef:En volgens de boekjes 0,2 en 0,25. btw wat meer speling kan toch echt geen kwaad.
Heb nu een auto binnen staan met ook een "tikkie"in het blok,volgens de klant....
ga ik de kleppen stellen staan die tussen de 2,2 en de 3,2 MM!!!!!!!!!!!!

Blijkt er ook nog een kopbout gebroken te zijn.
En dan 800 km geleden bij een bovag garage je kop laten reviseren en monteren.

Je word echt genaait waar je bij staat.
warm moet 't minder zijn. das nou net 't wezen van klepspelingJeroen Lubking schreef: Als ik een auto heb staan met een "lauwe" motor stel ik ze ook op 0,2 en 0,25.Maar met een "koud" blok is 0,15 en 0,20 pesies goed.

kromme stoters?Jeroen Lubking schreef:
Heb nu een auto binnen staan met ook een "tikkie"in het blok,volgens de klant....
ga ik de kleppen stellen staan die tussen de 2,2 en de 3,2 MM!!!!!!!!!!!!Tis een wonder dattie liep.
Blijkt er ook nog een kopbout gebroken te zijn.
En dan 800 km geleden bij een bovag garage je kop laten reviseren en monteren.![]()
Je word echt genaait waar je bij staat.
rev it like a rental
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
HEy mensen.
dank voor alle info.
Al ben ik waarschijnlijk niet van plan mn kleppen zelf te gaan stellen.
Ik zou mijn god niet weten hoe of wat.
HEt is ook echt meer een "klop" dan een "tik".
Ik denk dat het dus ook niet mn kleppen zijn.
Alhoewel ik nog nooit kleppen heb horen tikken verwacht ik daar toch een hoger geluid van dan dit.
het is een best zware klop.
Ik heb nog niet veel tijd gehad om veel uit te proberen, maar het lijkt idd toeren gebonden te zijn.
En dus vooral bij belasting in hoge versnellingen.
Morgen ga ik nog even goed luisteren.
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Bepaalde tests ofzo die ik kan doen?
dank voor alle info.
Al ben ik waarschijnlijk niet van plan mn kleppen zelf te gaan stellen.
Ik zou mijn god niet weten hoe of wat.
HEt is ook echt meer een "klop" dan een "tik".
Ik denk dat het dus ook niet mn kleppen zijn.
Alhoewel ik nog nooit kleppen heb horen tikken verwacht ik daar toch een hoger geluid van dan dit.
het is een best zware klop.
Ik heb nog niet veel tijd gehad om veel uit te proberen, maar het lijkt idd toeren gebonden te zijn.
En dus vooral bij belasting in hoge versnellingen.
Morgen ga ik nog even goed luisteren.
Zijn er nog dingen waar ik op moet letten?
Bepaalde tests ofzo die ik kan doen?
-
- Berichten: 441
- Lid geworden op: zo 22 sep 2002 18:44
- Locatie: Zevenhuizen Turbo`s: Garrett T3 vs GT32
- Contacteer:
Hmmm,moet geloof ik maar eens een uurtje gaan uitslapen voor de verandering.........Menno schreef:warm moet 't minder zijn. das nou net 't wezen van klepspelingJeroen Lubking schreef: Als ik een auto heb staan met een "lauwe" motor stel ik ze ook op 0,2 en 0,25.Maar met een "koud" blok is 0,15 en 0,20 pesies goed.
kromme stoters?Jeroen Lubking schreef:
Heb nu een auto binnen staan met ook een "tikkie"in het blok,volgens de klant....
ga ik de kleppen stellen staan die tussen de 2,2 en de 3,2 MM!!!!!!!!!!!!Tis een wonder dattie liep.
Blijkt er ook nog een kopbout gebroken te zijn.
En dan 800 km geleden bij een bovag garage je kop laten reviseren en monteren.![]()
Je word echt genaait waar je bij staat.
Ben der niet helemaal meer bij volgens mij,lees het nu zelf na en slaat idd nergens op.
Waren trouwens geen kromme stoters,ze stonden geen van alle onder de 2,2mm....
Weet niet hoe je dit voor elkaar krijgt.
Drijfstanglager lijkt me ook niet, ik heb meer het idee dat dat geluid zich voordoet bij een mindere belasting, als er minder kracht op de drijfstangen staat en ze dus makkelijker tikken. Bij mij hoorde je ze in zijn vrij beetje gas bij 2500 overduidelijk.
waarom zou de motor lopen??? waar leid je dan van af??Jeroen Lubking schreef:Wil jij met lopende motor de stoterstangetjes er tussen vandaan kunnen halen dat je ze zoveel speling geeft?Abel schreef:als het meer een tik zou zijn misschien veel klep speling... Maar chek niettemin maar!! inlaat 0.2mm en uitlaat 0.3 mm![]()
![]()
![]()
Inlaat klep 0,15mm
uitlaatklep 0,20mm
Stellen met ijskoude motor.
groeten jeroen.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
GTTURBO RUUUUUULES!!!!!!
dat wou ik effe kwijt.
anders is het zo'n negatieve topic aan het worden.
NEt eindelijk voor het eerst weer eens ECHT geboekt in het bakkie.
dikke vette
achter t stuur!
Wat heb ik dit ongeloofelijk gemist zeg.
Eindelijk weer flink wezen smijten.
Ik zat echt hardop te lachen in mn stoel.
Wat een lol als het allemaal werkt.
Bij echt achter elkaar blazen loopt mn temp wel op tot de 100.
IS dit nog ok?
Hij zakt wel meteen als ik t rustiger aan doe.
En als ik stilsta en mn fan aanzet zakt-ie ook netjes.
En de klop?
Tja, alleen bij lage toeren hard optrekken in een hoge versnelling hoor ik het.
En het is zeker toeren gebonden.
Maar misschien is het beter als ik dit eens aan iemand laat horen (op een meeting of whatever..)
Want het is waarschijnlijk erg moeilijk te bepalen over t i-net.
Ik heb mn lol iig weer even gehad.
ik ben meteen alles weer vergeten.
Brand?
welke brand?

dat wou ik effe kwijt.
anders is het zo'n negatieve topic aan het worden.

NEt eindelijk voor het eerst weer eens ECHT geboekt in het bakkie.
dikke vette

Wat heb ik dit ongeloofelijk gemist zeg.
Eindelijk weer flink wezen smijten.
Ik zat echt hardop te lachen in mn stoel.

Wat een lol als het allemaal werkt.
Bij echt achter elkaar blazen loopt mn temp wel op tot de 100.
IS dit nog ok?
Hij zakt wel meteen als ik t rustiger aan doe.
En als ik stilsta en mn fan aanzet zakt-ie ook netjes.
En de klop?
Tja, alleen bij lage toeren hard optrekken in een hoge versnelling hoor ik het.
En het is zeker toeren gebonden.
Maar misschien is het beter als ik dit eens aan iemand laat horen (op een meeting of whatever..)
Want het is waarschijnlijk erg moeilijk te bepalen over t i-net.
Ik heb mn lol iig weer even gehad.
ik ben meteen alles weer vergeten.
Brand?
welke brand?

-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Effe 2 dingetjes nog.
1) is een temp van +-100Graden Celcius bij continu blazen nog OK?
2) Nu ik mn ontsteking achter het schutbord heb zitten loopt de kabel van (o.a) de toerenteller(2 polige stekker) wel erg dicht over mn hitteschild/turbo heen. Kan ik deze a) verlengen op een of andere manier, of b) alleen maar goed isoleren met t een of ander?
Thanx again.
1) is een temp van +-100Graden Celcius bij continu blazen nog OK?
2) Nu ik mn ontsteking achter het schutbord heb zitten loopt de kabel van (o.a) de toerenteller(2 polige stekker) wel erg dicht over mn hitteschild/turbo heen. Kan ik deze a) verlengen op een of andere manier, of b) alleen maar goed isoleren met t een of ander?
Thanx again.
Jaja 100 graden is ok
't is warm buiten hé

heb ik ook gehad. Ik heb 'm verlengd, even 4 stekkertjes kopen, kabel doorknippen, stukje telefoonkabel ertussen (2 aderig). Weer mooi vastmaken en eventueel een dikke krimpkous eroverheen (voordat je de kabels vastmaaktspir@l schreef:Effe 2 dingetjes nog.
1) is een temp van +-100Graden Celcius bij continu blazen nog OK?
2) Nu ik mn ontsteking achter het schutbord heb zitten loopt de kabel van (o.a) de toerenteller(2 polige stekker) wel erg dicht over mn hitteschild/turbo heen. Kan ik deze a) verlengen op een of andere manier, of b) alleen maar goed isoleren met t een of ander?
Thanx again.

-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Thanx Riel.
JA ik weet t. Ik ben een zeikerd.
Maar ik wil gewoon weten tot hoever het kan voordat ik hem aan de kant moet zetten.
Better save than sorry...
MAar goed.
Ik ben dus al bezig geweest met het verlengen van mn tweepolige stekker...
En ik heb dus iets NIET goed gedaan.
Hij start nu namenlijk niet meer.
Wat heb ik gedaan:
De twee draden(rood/roze en wit) verlengd dmv "verlengingsklemmetjes".
Ik heb het met twee nieuwe stukkies (electro/speaker)draad verlengd.
Maar ik heb dus die metalen pinnetjes uit die stekker lopen pielen.
Op die pinnetjes heb ik de nieuwe stukkies draad weer aangesloten en weer teruggepield in het stekkertje.
Ik wist niet meer welke waarin zat...
dus ik heb het beide geprobeerd.
Maar geen succes.
1) wat heb ik allemaal fout gedaan?
2) wat is de standaard aansluiting van de 2 polen?(er zit op het stekkertje zelf een 'a' en een 'b')
Oh man, ik voel me weer lekker retarded...
effe een draadje verlengen.....
wie helpt deze retard uit de brand?
JA ik weet t. Ik ben een zeikerd.

Maar ik wil gewoon weten tot hoever het kan voordat ik hem aan de kant moet zetten.
Better save than sorry...
MAar goed.
Ik ben dus al bezig geweest met het verlengen van mn tweepolige stekker...
En ik heb dus iets NIET goed gedaan.
Hij start nu namenlijk niet meer.
Wat heb ik gedaan:
De twee draden(rood/roze en wit) verlengd dmv "verlengingsklemmetjes".
Ik heb het met twee nieuwe stukkies (electro/speaker)draad verlengd.
Maar ik heb dus die metalen pinnetjes uit die stekker lopen pielen.
Op die pinnetjes heb ik de nieuwe stukkies draad weer aangesloten en weer teruggepield in het stekkertje.
Ik wist niet meer welke waarin zat...
dus ik heb het beide geprobeerd.
Maar geen succes.
1) wat heb ik allemaal fout gedaan?
2) wat is de standaard aansluiting van de 2 polen?(er zit op het stekkertje zelf een 'a' en een 'b')
Oh man, ik voel me weer lekker retarded...

effe een draadje verlengen.....

wie helpt deze retard uit de brand?
Je moet zorgen dat de kleuren van de kabeltjes overeen komen aan de stekker. Dan kan er niks mis zijn. Het is meschien makkelijk om ff een digi meter te gebruiken dan kun je hem direct doormeten of er nergens een kabelbreuk zit en als de weerstand goed is. Meschien een stomme vraag maar heb je de stekkers uit je renix (onstekingsmodule) gehad. Zoja per ongeluk de stekkers van de voeding en pingel sensor als je die hebt niet verwisselt.
Ja. Waarschijnlijk slecht contact omdat je die pinnetjes eruit hebt gehaald, die druk je weer terug als je de stekker insteekt. Die had je ook helemaal niet eruit hoeven halen, gewoon doorknippen
't zijn maar kabeltjes. Of ze fout om zitten boeit nix, 1 manier is prima en de ander beter 


-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Tja, dat bedacht ik me dus pas toen ik je post las...
Het kan idd aan die contactjes in de stekker liggen.
Oke, doe mij dan maar de betere aansluiting.
roze en wit, welke gaat waar?
kommaar kommaar kommaar....

Het kan idd aan die contactjes in de stekker liggen.
Oke, doe mij dan maar de betere aansluiting.

roze en wit, welke gaat waar?
kommaar kommaar kommaar....
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Nou tadaaa...hij loopt weer.
Wat was nou het euvel?
Een van de draadjes die, vanwege een kleinere diameter, niet helemaal contact maakte in het 'verbindingsclippie'... :-*
Maar goed. dat is weer opgelost.
Zitten er op dit moment eigenlijk nog maar 2 vraagjes in mn hoofd.
1) Hoe zitten die 2 draden nou normaal en hoe met die paar graden vervroeging???
2) Hoeveel graden celcius mag mn koelvloeistof nou (MAX) worden? 100? 110?? 120???
Want ik ga elke keer alweer zitten stressen als ik dat wijzertje op de 100 zie staan(in het rode gebied op het metertje dus...).

Wat was nou het euvel?
Een van de draadjes die, vanwege een kleinere diameter, niet helemaal contact maakte in het 'verbindingsclippie'... :-*
Maar goed. dat is weer opgelost.
Zitten er op dit moment eigenlijk nog maar 2 vraagjes in mn hoofd.
1) Hoe zitten die 2 draden nou normaal en hoe met die paar graden vervroeging???
2) Hoeveel graden celcius mag mn koelvloeistof nou (MAX) worden? 100? 110?? 120???
Want ik ga elke keer alweer zitten stressen als ik dat wijzertje op de 100 zie staan(in het rode gebied op het metertje dus...).
Bij mijn clio was tie meestal 100.spir@l schreef:2) Hoeveel graden celcius mag mn koelvloeistof nou (MAX) worden? 100? 110?? 120???
Want ik ga elke keer alweer zitten stressen als ik dat wijzertje op de 100 zie staan(in het rode gebied op het metertje dus...).
in de zomer kon die we loplopen tot 120/130 !
Dus gewoon geen zorgen over maken, watertemp is niet erg olietemp wel.
als tie niet goed is zou je een oliekoeler kunnen aanschaffen. (zou ik zoiezo doen)
Hoezo is watertemperatuur niet belangrijk???Ploegah schreef:Bij mijn clio was tie meestal 100.spir@l schreef:2) Hoeveel graden celcius mag mn koelvloeistof nou (MAX) worden? 100? 110?? 120???
Want ik ga elke keer alweer zitten stressen als ik dat wijzertje op de 100 zie staan(in het rode gebied op het metertje dus...).
in de zomer kon die we loplopen tot 120/130 !
Dus gewoon geen zorgen over maken, watertemp is niet erg olietemp wel.
als tie niet goed is zou je een oliekoeler kunnen aanschaffen. (zou ik zoiezo doen)
Ik bedoel koelvloeistoftemperatuur op zich is niet belangerijk.
Het gaat pas fout wanneer je olie te warm word.
(dit zal wellicht gebeuren als je koelvloeistof te warm is maar in principe gaat het om de olietemperatuur)
Het gaat pas fout wanneer je olie te warm word.
(dit zal wellicht gebeuren als je koelvloeistof te warm is maar in principe gaat het om de olietemperatuur)
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Ik heb het nu over de watertemp. (olietempmeter is nog niet aangesloten {shame}{shame}...)
En het is toch zo dat bij een TE hoge watertemp je koppakking de eerste is die zegt "de mazzel!"???
DAT wil ik dus voorkomen.
Hij koelt verder goed hoor.
Loopt netjes terug als ik rustig aan doe.
Maar als ik flink aan t gassen ben dan loopt-ie toch op tot een 100 graden (en misschien meer als ik door blijf gaan...)
Ik wil dus weten hoe ver ik kan gaan zonder dat de boel naar de klotuh gat.
Oliekoeler komt er ook ZEKER nog in als de grote revisie gaat beginnen.
En dat stukkie van red_turbo bevalt me ook niet echt...
Maar ik neem toch aan dat je 4 drijfstanglagers hebt?(of maar 1tje???)
En zitten die lagers dan op de krukas?
Thanx voor de hulp allemaal.
En het is toch zo dat bij een TE hoge watertemp je koppakking de eerste is die zegt "de mazzel!"???
DAT wil ik dus voorkomen.
Hij koelt verder goed hoor.
Loopt netjes terug als ik rustig aan doe.
Maar als ik flink aan t gassen ben dan loopt-ie toch op tot een 100 graden (en misschien meer als ik door blijf gaan...)
Ik wil dus weten hoe ver ik kan gaan zonder dat de boel naar de klotuh gat.
Oliekoeler komt er ook ZEKER nog in als de grote revisie gaat beginnen.
En dat stukkie van red_turbo bevalt me ook niet echt...

Maar ik neem toch aan dat je 4 drijfstanglagers hebt?(of maar 1tje???)
En zitten die lagers dan op de krukas?
Thanx voor de hulp allemaal.
Correct. Meestal gaat er 1tje als eerste helemaal naar de kloten (als in bonke bonke), maar dan zijn de andere 3 ook al ver heen. I can show you pictures you don't want to see...spir@l schreef:En dat stukkie van red_turbo bevalt me ook niet echt...![]()
Maar ik neem toch aan dat je 4 drijfstanglagers hebt?(of maar 1tje???)
En zitten die lagers dan op de krukas?
spir@l schreef: Loopt netjes terug als ik rustig aan doe.
Maar als ik flink aan t gassen ben dan loopt-ie toch op tot een 100 graden (en misschien meer als ik door blijf gaan...)
Ik wil dus weten hoe ver ik kan gaan zonder dat de boel naar de klotuh gat.
jij rijdt lekker ontspannen in je gtt zeg. Niet zo op al die klokjes en waardes letten, het is echt niet zo 1 2 3 naar de haaien als je niet uitkijkt. Gassen in dat ding, je kunt 'm makkelijk kilometers achterelkaar lekker belasten. Heeft die van mij nooit last van, tuurlijk wordt ie lekker heet, doe je 't sávonds en je kijkt onder de kap zie je een roodgloeiende turbo, maar 't dingetje kan toch wel wat hebben hoor.
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Matijs-> Aan wat voor schades moet ik denken als die lager(s) naar de hoeren zijn?
-happende zuigers?
-Krukas naar de hoeren?
-???
Laat die foto's idd ook maar NIET zien...
ik zit al niet zo ontspannen in mn auto de laatste tijd....
Brengt me meteen bij Riel->
Tja, je hebt volkomen gelijk.
Maar ik ben gewoon een stuk onzekerder geworden sinds de brand.
Ik zit echt op alles te letten.
Word er soms niet goed van.
Elk geluidje valt me op.
Elk luchtje probeer ik te analyseren.
Vooral die luchtjes....
Reed laatst lekker een stukkie.
Zat ik achter een ouwe rookbak.
Begon het te stinken naar..tja, ouwe rookbak
Ik wist wel dat het die auto voor me moest zijn, maar TOCH zet ik mn auto dan langs de weg om de kap even te openen en de boel te controleren.
Als ik dan weer echt intensief aan het scheuren ben vergeet ik dat allemaal.
Dan is het gewoon 100% fun en
Maar dan zie ik op een gegeven moment die metertjes weer en....
anyhoe, ik zal proberen wat relaxter te worden.
En ik hoop dat ik snel mn onderdelen heb om de (voorlopig)laatste (revisie-)fase van mn opknap-projectje te kunnen beginnen.
Ik denk dat ik daarna pas weer volledig
"chill"
in mn bakkie rondtoer.
Thanx for the help and support people!
-happende zuigers?
-Krukas naar de hoeren?
-???
Laat die foto's idd ook maar NIET zien...
ik zit al niet zo ontspannen in mn auto de laatste tijd....
Brengt me meteen bij Riel->
Tja, je hebt volkomen gelijk.
Maar ik ben gewoon een stuk onzekerder geworden sinds de brand.
Ik zit echt op alles te letten.
Word er soms niet goed van.
Elk geluidje valt me op.
Elk luchtje probeer ik te analyseren.
Vooral die luchtjes....
Reed laatst lekker een stukkie.
Zat ik achter een ouwe rookbak.
Begon het te stinken naar..tja, ouwe rookbak

Ik wist wel dat het die auto voor me moest zijn, maar TOCH zet ik mn auto dan langs de weg om de kap even te openen en de boel te controleren.
Als ik dan weer echt intensief aan het scheuren ben vergeet ik dat allemaal.
Dan is het gewoon 100% fun en

Maar dan zie ik op een gegeven moment die metertjes weer en....
anyhoe, ik zal proberen wat relaxter te worden.
En ik hoop dat ik snel mn onderdelen heb om de (voorlopig)laatste (revisie-)fase van mn opknap-projectje te kunnen beginnen.
Ik denk dat ik daarna pas weer volledig


Thanx for the help and support people!
-
- Berichten: 2305
- Lid geworden op: ma 4 feb 2002 0:00
- Car: 5 GT Turbo
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Nou die 'krukas' blijft nog tot eind augustus lopen.
Daarna is het einde verhaal wat werk betreft...
Ik ga namenlijk weer het studentenleven in...
Daarom wil ik nu ook alles (motorisch) even goed in orde brengen.
Dan hoef ik me daar straks minder druk om te maken.
Daarna is het einde verhaal wat werk betreft...
Ik ga namenlijk weer het studentenleven in...
Daarom wil ik nu ook alles (motorisch) even goed in orde brengen.
Dan hoef ik me daar straks minder druk om te maken.