Nu het vakantiegeld weer gestort is en er nog wat spaargeld is moet er toch een andere auto komen ivm met 215000 gelopen km 19 16v waar toch nogf een hoop dingen aan moeten gebeuren.
ons probleem:
1. welke auto moet het worden clio is super maar 19 ook wel de 16v uitvoering natuurlijk.
2. of een heel ander merk alfa 146? duur, vermogen club,
3. particulier auto kopen of bij dealer?
4. oude 19 16v uit 91 houden compleet overlaten spuiten evt bewerken van motorkap ivm luchthappers. en alles weer strak laten maken en dan een bak en motor over kopen van onze reno vriend hier op het forum voor een 2 liter en dan mijn blok plus bak compu nu moor inruilen en bij betalen.
maar wat is nu wijsheid ?
de 19 blijft dan 215000 gelopen te hebben enkel de bak en motor dan niet maar dat tellertje wel op je dashbord.
of toch maar een clio kopen 18 16v met 130 of 140 op de klok en 136 pk? of weer een 19 16v die liggen goedkoper en kan je weer wat aan verspijkeren om hem goed temaken.
mijn bekleding is deels naar de klote dus dat zou er ook bij komen.
+/- 3250 te besteden
iemand een goed plan?
wat te doen 16v
-
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
-
- Moderator
- Car: Megane
gewoon een clio kopen 

Das heel persoonlijk
Denk dat je de keuze echt zelf moet maken.
Ik zou een mercedes kopen
Denk dat je de keuze echt zelf moet maken.
Ik zou een mercedes kopen

-
nee voorlopig heb ik een reno hard breng 90% van het internet bezoek door op deze site dus ja
maar als je nu een goede wagen wil hebben met leuke pk's en betrouwbaar dan zou ik weer voor een 19 gaan
maar wil een toppie blok hebben en waar vind ik dat nou ?
optie mooie 16v kopen waarvan de motor naar de klote is en dan voor 1750 alles omruilen voor een 2 liter?
dan zit je ook denk tegen de 3250 aan
maar als je nu een goede wagen wil hebben met leuke pk's en betrouwbaar dan zou ik weer voor een 19 gaan
maar wil een toppie blok hebben en waar vind ik dat nou ?
optie mooie 16v kopen waarvan de motor naar de klote is en dan voor 1750 alles omruilen voor een 2 liter?
dan zit je ook denk tegen de 3250 aan
Ik zou eens naar Mastino zijn clio gaan kijken die vr pr 3500 euro leuke 16"velgen die auto is loeisnel mijn clio kon hem niet bij houden met sprinten. Leuke lexus achterlichtje devil pijp eronder verlaagd hoeft verder dus weinig aan te gebeuren.
Zijn te koop topic moet nog wel in the latest gedoe staan.
Zijn te koop topic moet nog wel in the latest gedoe staan.
21 turbo kopen 

Mark,
Ik zou opzoek gaan naar een ANDERE 19, en je huidige verkopen. Voor 3000 euro heb je een goede 19 met niet veel km's, en heb je nog wat over om wat aan de auto te verspijkeren, zeker als je nog een beetje vangt voor je oude.
Clio is ook een optie, maar voor hetzelfde geld heb je een verhoudings gewijs betere 19 wat het interessanter maakt om dus die 19 te kopen van dat geld.
Ik zou opzoek gaan naar een ANDERE 19, en je huidige verkopen. Voor 3000 euro heb je een goede 19 met niet veel km's, en heb je nog wat over om wat aan de auto te verspijkeren, zeker als je nog een beetje vangt voor je oude.
Clio is ook een optie, maar voor hetzelfde geld heb je een verhoudings gewijs betere 19 wat het interessanter maakt om dus die 19 te kopen van dat geld.
Ik zou lekker je oude auto opknappen.
Dan is die straks helemaal strak&goed naar jou eigen smaak.
Als je een andere auto met minder kilometers koopt, dan kun je ook een hoop onderhoud/gezeur krijgen.
En voor dat geld wat je daaraan uitgeeft staat hij nog niet eens strak in de lak.
En ook dan moet je altijd maar afwachten wat je krijgt.
Maar wat andere ook al zeggen, het is je eigen keuze.
Er rijden een hoop strakke snelle Renaults binnen de club die al meer dan twee ton hebben gereden en er uitzien als nieuw.
Succes Mark.
Oja, hoe dan ook Renault natuurlijk!
Wil je een goede auto? Koop dan vooral een Alfa..
Dan is die straks helemaal strak&goed naar jou eigen smaak.
Als je een andere auto met minder kilometers koopt, dan kun je ook een hoop onderhoud/gezeur krijgen.
En voor dat geld wat je daaraan uitgeeft staat hij nog niet eens strak in de lak.
En ook dan moet je altijd maar afwachten wat je krijgt.
Maar wat andere ook al zeggen, het is je eigen keuze.
Er rijden een hoop strakke snelle Renaults binnen de club die al meer dan twee ton hebben gereden en er uitzien als nieuw.
Succes Mark.
Oja, hoe dan ook Renault natuurlijk!
Wil je een goede auto? Koop dan vooral een Alfa..

-
Heb je zelf alfa gereden of is dit een goed voorbeeld van na-praterij?Douwe schreef:Alfa is zeker geen slechte keus die staat toch elke week bij de garage en dan moet je gewoon zorgen dat je een nieuwe Renault als tijdelijk bak krijgt elke keer![]()

Ze zijn snel comfortable etc. maar metname het electirsche gedeelte van die alfa's heeft vaak kuren. Vandaag is er weer 1 naar de garage als het alarm erop gezet wordt gaan de achtertse ramen een stuk open

-
gelukkig..........Douwe is geen na-prater 

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
bij ons op de zaak hebben geen alfa's in lease. de mensen die een lease 'bak' hebben, mochten er wel zelf een uitkiezen. maar er is volgens mij nog nooit voor een alfa gekozen. vanwege het relatief hoge lease tarief. dat hogere tarief komt omdat de rest-waarde van een alfa vrij laag is.
Hehehe ikke nieh
Maar goeh effe "on topic" je moet het helemaal zelf weten maar tenzij je auto reddeloos is zou ik gaan voor je huidige auto opknappen. Koop je een andere kost dit ook weer extra geld en dan weet je nooit 100% zeker wat je krijgt
Je eigen auto is misschien niet perfect maar je weet wat er wel en wat er niet goed aan is. 
@Johan hehehe maar "wij" zijn Semi overheid dus bijna niemand kan dat wat schelen

Maar goeh effe "on topic" je moet het helemaal zelf weten maar tenzij je auto reddeloos is zou ik gaan voor je huidige auto opknappen. Koop je een andere kost dit ook weer extra geld en dan weet je nooit 100% zeker wat je krijgt

@Johan hehehe maar "wij" zijn Semi overheid dus bijna niemand kan dat wat schelen

-
jep heb het alfa idee ook al uit me kop gezet
zit nu nog te kijken wat ik zal doen of andere 19 met ruil motor of mijn 19 16v laten spuiten met ander motor en bak
wil gewoon een goede snelle auto hebben
ga morgen eerst ff kijken voor 2 stoelen dat zullen kuipjes worden weet nog niet welk merk maar de kleur is zwart dat staat vast(mijn voorstoel is naar de haaie)
zit nu nog te kijken wat ik zal doen of andere 19 met ruil motor of mijn 19 16v laten spuiten met ander motor en bak
wil gewoon een goede snelle auto hebben
ga morgen eerst ff kijken voor 2 stoelen dat zullen kuipjes worden weet nog niet welk merk maar de kleur is zwart dat staat vast(mijn voorstoel is naar de haaie)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mark, je kan ook je intereur opnieuw laten bekleden (leder of stof).
En heb je al eens aan een turbo conversie zitten denken.
Blok gewoon reviseren en bij BB tuning of FastChip een turbo kitje regelen.
Ik hoop dat je handig genoeg bent om het montage zelf te doen.
En heb je al eens aan een turbo conversie zitten denken.

Blok gewoon reviseren en bij BB tuning of FastChip een turbo kitje regelen.
Ik hoop dat je handig genoeg bent om het montage zelf te doen.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92