
Meeting bij FCG Engineering, 24 augustus
Hmm, ik ben er toch nog niet echt zeker van, want die bandjes van mij zijn best wel plat 195-40-ZR16.
Maarja het rijd en staat veel beter dan die 13" dingen....
die gaan er trouwens wel onder op de sprint in Lelystad..
Maarja het rijd en staat veel beter dan die 13" dingen....
die gaan er trouwens wel onder op de sprint in Lelystad..

Hou er wel rekening mee dat jouw auto erg verlaagd is dus met 13" op de testbank staat je met je voorbumper op de grond, kan schade betekenen.Ivo8hoven schreef:Hmm, ik ben er toch nog niet echt zeker van, want die bandjes van mij zijn best wel plat 195-40-ZR16.
Maarja het rijd en staat veel beter dan die 13" dingen....
die gaan er trouwens wel onder op de sprint in Lelystad..
tsja das ook iets om rekening mee te houden....
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
mzz hoeveel cm zakt deze bank in ??
misschien kan ik er wel niet op.
misschien kan ik er wel niet op.
maik iedereen weet wel dat je er toch wel niet op gaat, dus ga maar geen redenen zoeken





Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Whahahah 
Waarom zou ik er niet op gaan.
1 goede reden..

Waarom zou ik er niet op gaan.
1 goede reden..
omdat je niet met je billen bloot durft?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
nee ik gaat niet in mijn naakie er naar toe 
maar das niet de juiste reden.
1 ding is zowiezo bekend, dat is dat er zowiezo teveel verhalen rond gaan komen of al zijn.
maar het geen waarom ik er nu niet op gaat is de koppeling.
Kijk wat zou jij zeggen als ik erop ga met standaart druk. 0,7 bar. Ook dan gaat iedereen zeggen nah maar zo weinig pk of koppel.
Ik ben dus beetje terughoudend voor de verhalen die er dalijk rond gaan.

maar das niet de juiste reden.
1 ding is zowiezo bekend, dat is dat er zowiezo teveel verhalen rond gaan komen of al zijn.
maar het geen waarom ik er nu niet op gaat is de koppeling.
Kijk wat zou jij zeggen als ik erop ga met standaart druk. 0,7 bar. Ook dan gaat iedereen zeggen nah maar zo weinig pk of koppel.
Ik ben dus beetje terughoudend voor de verhalen die er dalijk rond gaan.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
nah.. waar gaat dat over dan 
lelystad 10 aug toch?

lelystad 10 aug toch?

WAT...?
Terughoudend voor de verhalen die dadelijk de ronde gaan zegt meneer....?????
Ik kom al zeker 5 jaar op meetings, en die phase 1 van jouw staat iedere meeting met een Engels talig briefje onder de ruit hoe snel ie wel niet is....
Dat was misschien wel de vorige eigenaar, maar dan nog zeg...
Lache met jou zeg
Terughoudend voor de verhalen die dadelijk de ronde gaan zegt meneer....?????
Ik kom al zeker 5 jaar op meetings, en die phase 1 van jouw staat iedere meeting met een Engels talig briefje onder de ruit hoe snel ie wel niet is....
Dat was misschien wel de vorige eigenaar, maar dan nog zeg...
Lache met jou zeg
beetje vaag wat je nou zegt maik, ik zou er schijt aan hebben..
ik heb er toch ook gewoon schijt aan dat de meeste hier niet geloven dat mijn auto 180 pk (AAN DE WIELEN) aangaf bij scorpion (wat gewoon heel logisch is)
ik heb er toch ook gewoon schijt aan dat de meeste hier niet geloven dat mijn auto 180 pk (AAN DE WIELEN) aangaf bij scorpion (wat gewoon heel logisch is)
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
ho ho..
Ik gaat zeker rijden op lelystad..
met 1bar. (ivm koppeling)
Ik gaat zeker rijden op lelystad..
met 1bar. (ivm koppeling)
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Tuurlijk wil ik ook wel weten wat mijn autotje kan.
Als het kon zou ik graag met een schone lei beginnen.
Niemand kent de auto niemand weet er iets vanaf.
Ik heb auto met leuke slangetjes en is lekker rap op de weg. en nu gaan we het eens bekijken hoe rap hij nou echt is.
Als het kon zou ik graag met een schone lei beginnen.
Niemand kent de auto niemand weet er iets vanaf.
Ik heb auto met leuke slangetjes en is lekker rap op de weg. en nu gaan we het eens bekijken hoe rap hij nou echt is.

Er gebeurd helemaal niks met je velgen.Ivo8hoven schreef:Ehhm, ik ben nogal simpel jongens, maar is het verstandig om voor deze gelegenheid gewoon org. 13" wielen er onder te prakken (voor beschadigingen van mn 16"misschien...?
Mijn 16inchers hebben diverse malen de bank overleefd.
Een steentje met 150 doet meer met je velg!
Dus no worry.
Je was ermee bezig, waarom heb je dat niet gewoon afgemaakt?Maik (WOOFER) schreef:Tuurlijk wil ik ook wel weten wat mijn autotje kan.
Als het kon zou ik graag met een schone lei beginnen.
Niemand kent de auto niemand weet er iets vanaf.
Ik heb auto met leuke slangetjes en is lekker rap op de weg. en nu gaan we het eens bekijken hoe rap hij nou echt is.
Had je je ook eerder kunnen bedenken

Ik kom ook ff langs. Met welke auto zie ik dan wel weer. Mijn gtt moet zo ie zo 31 augustus rijden wandt dan wil ik een slalom wedstrijd doen
. ff kijken of ik de zijuitlaat op de grond kan krijgen in de bocht 


There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Berichten: 684
- Lid geworden op: di 31 jul 2001 0:00
- Locatie: leiden
Slalom in Ter Apel misschien?catrinus schreef:Ik kom ook ff langs. Met welke auto zie ik dan wel weer. Mijn gtt moet zo ie zo 31 augustus rijden wandt dan wil ik een slalom wedstrijd doen. ff kijken of ik de zijuitlaat op de grond kan krijgen in de bocht


Maik, als je koppeling het aankan dat je bij 1000 tot de max in de vierde versnelling plankgas geeft, dan komt het met de meting wel goed. Er wordt tijdens de meting niet geschakeld dus als de koppeling verder 100% pakt dan kan de meting prima uitgevoerd worden.Maik (WOOFER) schreef: PS: ik verdien niet zo goed als jij rayik moet heel hard sparen en helaas is een koppeling niet goedkoop.
Jep. Wil ook es meedoen en als het bevalt wil ik vaker mee gaan doen. en er is nog iemand die ik nog ff moet spreken. Tenminste als ze komtDaaf (Davy) schreef:Slalom in Ter Apel misschien?catrinus schreef:Ik kom ook ff langs. Met welke auto zie ik dan wel weer. Mijn gtt moet zo ie zo 31 augustus rijden wandt dan wil ik een slalom wedstrijd doen. ff kijken of ik de zijuitlaat op de grond kan krijgen in de bocht
![]()
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Über-Spammer
- Berichten: 9262
- Lid geworden op: za 6 okt 2001 0:00
- Locatie: Den Haag : Zuid-Holland
Dat hoef ik dus niet te proberen op 1,5 bar want dan slipt tieXedrah schreef:Maik, als je koppeling het aankan dat je bij 1000 tot de max in de vierde versnelling plankgas geeft, dan komt het met de meting wel goed. Er wordt tijdens de meting niet geschakeld dus als de koppeling verder 100% pakt dan kan de meting prima uitgevoerd worden.Maik (WOOFER) schreef: PS: ik verdien niet zo goed als jij rayik moet heel hard sparen en helaas is een koppeling niet goedkoop.

Kijk das ook wel lekker om te weten...!RO 16v schreef:En dan weet je ook precies wat je km afwijking is, 100% nauwkeurig.Ivo8hoven schreef:Dank U.
En aangezien ik net een setje nieuw gespoten bumpers eronder heb, zal het dus wel uitdraaien op 16"
-
- Berichten: 3865
- Lid geworden op: ma 22 okt 2001 0:00
- Locatie: Sappemeer
9 uur 's ochtends 

morrie, das vroeg weg dan 

Immer wieder die verdammte Holländer
Idd beetje zuur Maik, in de tussentijd had je em allang vervangen kunnen hebben.rasit.. schreef:slim is dat, een auto kopen en dan maanden lang niet normaal kunnen rijden ivm een mongole koppeling die je niet laat repareren