ebc-boycot

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
cliomaniac

algemene ebc boycot:

Ik heb begrepen dat e.b.c. die zooi van hun verkocht krijgt door middel van vriendjespolitiek. Ik heb deze rotzooi: gegroefde schijven dus ook. Door de groeven is het onmogelijk om je blokken in te rijden met als gevolg kabaal en kromme schijven. In veel blaadjes maxpower en gti tuning en design stond vermeld beste koop etc. Na wat onderzoek door mij blijkt dat de importeur goed bevriend is met gti tuning en design en maxpower met ebc. Das nu toevallig . Wie is het met mij eens. Sluit je aan bij deze boycot om zo anderen te waarchuwen voor deze troep!!!!!!!!!!!!!
groeten emile
Laatst gewijzigd door cliomaniac op wo 16 jul 2003 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.
if it isn't possible it is not impossible
Tom
Moderator
Car: MB

ik heb nooit goede dingen over EBC gehoord eigenlijk.

edit: typ foutje
Laatst gewijzigd door Tom op wo 16 jul 2003 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
cliomaniac

e.b.c.
Ben

Eternity Brake Conspiracy of zoiets
Laatst gewijzigd door Ben op wo 16 jul 2003 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Arjen

Schijven zijn prima, alleen niet in combinatie met de groene EBC-blokken. Die zijn niet echt geschikt voor normaal straatgebruik, ook al zeggen ze van wel. Ik gebruik nu EBC schijven in combinatie met Ferodo-blokken en dat remt best OK.
catrinus

ferodo blokken schijnen erg goed te zijn. ik heb ze ook alleen moet ik nog ff w88 voordat ik ze kan testen. Vrijdag of zaterdag probeer ik de 1e meters te maken :)
There will be plenty of time to rest when your dead
cliomaniac

dat heb ik nu dus ook geprobeerd alleen de ferodo blokken krijg ik niet ingereden en nu zijn deze zo hard dat ze radiale groeven trekken ze geven wel enorm veel remstof ik denk dat ik mijn schijven ga vervangen door ferodo schijven zijn ook goedkoper
Dirk (CRX)

Mijn advies... Koop Brembo schijven in combinatie met Ferrodo blokken.. remt super schijnt het.. ik heb echter Raydo blokken op Brembo schijven..

remt super..

EBC trekt krom, haarscheurtjes in de schijven.. heb allemaal slechte verhalen gehoord.. ook mensen die wel tevreden zijn.. zullen wel minder trappen in de auto dan..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
-Ray-
Contacteer:

ik heb ook brembo's van een Cup Clio op me GT, zijn echt uber!! :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Rudo

-Ray- schreef:ik heb ook brembo's van een Cup Clio op me GT, zijn echt uber!! :)
Heb jij niet eens Raydo...? :wink:
StevenK
Contacteer:

cliomaniac schreef:algemene ebc boycot:

Ik heb begrepen dat e.b.c. die zooi van hun verkocht krijgt door middel van vriendjespolitiek. Ik heb deze rotzooi: gegroefde schijven dus ook. Door de groeven is het onmogelijk om je blokken in te rijden met als gevolg kabaal en kromme schijven. In veel blaadjes maxpower en gti tuning en design stond vermeld beste koop etc. Na wat onderzoek door mij blijkt dat de importeur goed bevriend is met gti tuning en design en maxpower met ebc. Das nu toevallig . Wie is het met mij eens. Sluit je aan bij deze boycot om zo anderen te waarchuwen voor deze troep!!!!!!!!!!!!!
groeten emile
Ook met gegroefde schijven kun je blokken en schijven gewoon inremmen; meer herrie en hogere slijtage zijn een logisch gevolg van groeven.
Xedrah

EBC levert de meest grote troep die je je voor kunt stellen! :( :-*
Een boycot lijkt me een uitstekend idee! >-)
dennis16v

heb eigenlijk alle blokken weleens gebruikt
zowel groen,geel als zwart(kevlar).
blokken zijn in princiepe nieteens slecht, alleen in verhouding wel veel te duur.
lekker ferodo,s of mintex pakken. stukken goedkoper en goeie kwaliteit.

ga het nu eens met een goedkoper merk proberen.
kevlar blokken voor 60 euro
Riël
Über-Spammer

Lijkt mij niet lekker om op een forum een boycot te organiseren? Negatieve ervaringen waren in het verleden al niet toegestaan, maar dat nog daaraantoe. Ik denk dat een oproep voor massale boycot bij zo'n bedrijf in 't verkeerde keelgat kan vallen en alle gevolgen vandien, niet?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Tja... Wil de RTC wel geassocieerd worden met zoiets? Ik denk het niet... :S
cliomaniac

dat is toch de bedoeling

moeten ze maar materiaal leveren wat werkt.

ik snap niet dat mensen zich niet durven uit te spreken over zooi watg denk je dat e.b.c. ons kan maken, juridisch niets want we uiten alleen onze ervaring en delen die uit = geen opruiing!
RO 16v

Riël schreef:Ik denk dat een oproep voor massale boycot bij zo'n bedrijf in 't verkeerde keelgat kan vallen en alle gevolgen vandien, niet?
Als je product goed is, zou je zoiets nooit krijgen, das mijn mening.
Net zoiets als een werkgever vindt dat z'n personeel zeurt over bepaalde dingen, in 95% van de gevallen heeft de werkgever z'n dingen niet in orde waardoor het gewoon z'n eigen schuld is dat z'n personeel zeurt, heel simpel.

EBC is troep in mijn ogen, kan je beter trommelremmen monteren.
Riël
Über-Spammer

Riël schreef:Lijkt mij niet lekker om op een forum een boycot te organiseren? Negatieve ervaringen waren in het verleden al niet toegestaan, maar dat nog daaraantoe. Ik denk dat een oproep voor massale boycot bij zo'n bedrijf in 't verkeerde keelgat kan vallen en alle gevolgen vandien, niet?
Over zeggen dat het slecht is zeg ik nix, gaat over het organiseren van een boycot. Ervaringen uitwisselen is natuurlijk een sterk punt van een forum, niet?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Bart V

Na wat onderzoek door mij blijkt dat de importeur goed bevriend is met gti tuning en design en maxpower met ebc.
Oei :evil: Als dat zo is zijn ze niet goed bezig, even afgezien van de mate van de kwaliteit.
Plaats reactie