Meeting Frankrijk 19 - 20 - 21 Juli
haPSel heb ik mee, eurostekker heb ik niet. (heb ik wel maar die is van Rudo, en die gaat zelf ook op vakantie) 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Ik heb wel een eurostekker dus anders gaan wij et twee op 1 plek en jat je weer stroom uit mijn stekkerdoos 

-
de mijne nu ook!-Ray- schreef:krijg nou wat, mijn kamer voldoet ook aan dat signalementSteven schreef:Ik kom hier alweer overal slaapzakken, opgevouwen kleren, tenten en andere troep tegen

goed dat je nog ff wat ceedees tjeckt Ray, mijn muziek is inmiddels alweer een beetje verouderd - Derk kan ook wel n's een fris cd-tje gebruiken in z'n otto!

Ik heb hier Italian Hardstyle 3 by Technoboy. 2CD'sRobert dB. schreef:de mijne nu ook!-Ray- schreef:krijg nou wat, mijn kamer voldoet ook aan dat signalementSteven schreef:Ik kom hier alweer overal slaapzakken, opgevouwen kleren, tenten en andere troep tegen
goed dat je nog ff wat ceedees tjeckt Ray, mijn muziek is inmiddels alweer een beetje verouderd - Derk kan ook wel n's een fris cd-tje gebruiken in z'n otto!Hij vind toch altijd alles best.
Enneh X-Qlusive Holland is ook wel een leuke.
Kep ook nog allemaal Queen CD's voor d erustige momenten

Laatst gewijzigd door Steven op wo 16 jul 2003 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
eeeej wat komt dat nu mooi uit dat ik een creditcard hebTom schreef:heb net effe op de kaart zitten kijken en volgens mij zijn we maar zo'n 10 a 15 euro aan tol kwijt (enkel). valt best mee

-
wie neemt er een koffieapparaat mee???? plus alle meuk die je hierbij nodig hebt.
-
- Moderator
- Car: MB
en ik een zak vol euro'sRobert dB. schreef:eeeej wat komt dat nu mooi uit dat ik een creditcard hebTom schreef:heb net effe op de kaart zitten kijken en volgens mij zijn we maar zo'n 10 a 15 euro aan tol kwijt (enkel). valt best mee
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Moderator
- Car: MB
Robert dB. schreef:wie neemt er een koffieapparaat mee???? plus alle meuk die je hierbij nodig hebt.
een pak koffie en suiker wil ik wel meenemen, een apparaat zal niet lukken
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
indeed, van alles wat is het leukst....nadeel is dat ik alleen maar dance/hh/hc/trance in de otto heb liggenTom schreef:ik neem ook wat goude oude mee denk ik. Heb niet zo'n zin in stampende bas van den bosch tot nevers

-
hmmmz een bakkie pleur heb ik toch wel nodig in de vroege morgen...owja, zou Ray de senseo niet meenemen!?Tom schreef:Robert dB. schreef:wie neemt er een koffieapparaat mee???? plus alle meuk die je hierbij nodig hebt.
-
klep open of dicht?!Tom schreef:als je niet al te lam bent dan zou je ze er eventueel wel eens uit kunnen halen als je een goed moment hebt

checkRobert dB. schreef:hmmmz een bakkie pleur heb ik toch wel nodig in de vroege morgen...owja, zou Ray de senseo niet meenemen!?Tom schreef:Robert dB. schreef:wie neemt er een koffieapparaat mee???? plus alle meuk die je hierbij nodig hebt.

en jij je creditcard??? ik heb de betere bijrijder hoor ik alweer

heeft derk mp3 in die bak van hem?Robert dB. schreef:de mijne nu ook!-Ray- schreef:krijg nou wat, mijn kamer voldoet ook aan dat signalementSteven schreef:Ik kom hier alweer overal slaapzakken, opgevouwen kleren, tenten en andere troep tegen
goed dat je nog ff wat ceedees tjeckt Ray, mijn muziek is inmiddels alweer een beetje verouderd - Derk kan ook wel n's een fris cd-tje gebruiken in z'n otto!Hij vind toch altijd alles best.
-
helaasch niet.jean-paul schreef: heeft derk mp3 in die bak van hem?
-
ja toppie!Steven schreef:Wob moet je nog die die IT_HS van Technoboy hebben? Dan draaien we wel even een kopietje
Of is dat teveel stampzooi
eerste/laatste dingen inpakken.... maar er komt steeds zoveel bij!!!
-
ik ook, ltrsTom schreef:idd, maar ik ga zo plat, moet morgen ochten nog werken
hoe is het actuele weer daar nou?
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
@rayRobert dB. schreef:hmmmz een bakkie pleur heb ik toch wel nodig in de vroege morgen...owja, zou Ray de senseo niet meenemen!?Tom schreef:Robert dB. schreef:wie neemt er een koffieapparaat mee???? plus alle meuk die je hierbij nodig hebt.
senseo is niet nodig. ik doe het camping style
@ wob
ik ken het gevoel. zonder koffie op staan gaat gewoon niet. dus dat was een van de eerste dingen op mn lijstje.

GR.Frits
PS melk en suiker moeten jullie zelf maar regelen. daar doe ik toch niet aan.
Project: GTT Blue Sport
senseo is echt al ingepakt hoor, das essentieel!!!! 

-
- Contacteer:
[quote="Steven]
Ik heb hier Italian Hardstyle 3 by Technoboy. 2CD's
[/quote]
ik heb ze ook lekker he
:P
Ik heb hier Italian Hardstyle 3 by Technoboy. 2CD's

ik heb ze ook lekker he

-
- Contacteer:
oaj ik heb lekker tijd zat.
inpakken daar hebben ze toch moeders voor
:P
(zal maar niet zeggen daar heb ik een vriednin voor wantja ze is nu ook actief hier he
:P)
inpakken daar hebben ze toch moeders voor

(zal maar niet zeggen daar heb ik een vriednin voor wantja ze is nu ook actief hier he

-
- Contacteer:
voor de vakantie gangers dit is een idelale site met een lijst wat je mee moet nemen. Ik had er eerlijk gezget wel wat aan waren een paar dingen bij waar ik niet aan had gedacht
http://www.samoon.nl/
edit: wel de link erbij zetten :$
http://www.samoon.nl/
edit: wel de link erbij zetten :$
Laatst gewijzigd door Ad van Haperen op do 17 jul 2003 9:50, 1 keer totaal gewijzigd.