Jammer dat je soms aan mensen moet gaan twijfelen naderhand..... ik hoop dat iemand me kan helpen.....
Die is vast wel bekend bij iemand van de TNM bezoekers.Clio-16v.com schreef:Is er dan niemand die zijn nummer heeft?
@gille: THANKS !cliotuning schreef:ik zou persoonlijk iets betalen als ik het in handen heb maar ja
Dat wil ik ook niet direct zeggen maar enige twijfel is dan toch niet verwonderlijk neem ik aan ?Merijn schreef:Ik kan me niet voorstellen dat er opzet in het spel is. Bel hem ff op en ik denk dat het zo geregeld is allemaal.
Jij ook al?? ik zit dus precies met hetzelfde probleem. Half jaar geleden 25 euro over gemaakt voor een stuk kabelboom, na veel pm gedoe laat ie gewoon nix van zich horen.Het pakketje zou opgestuurd zijn, maar was nooit bij mij aangekomen. Zal een fout van de ptt geweest zijn, zei die. "Ja, ik maak het nog wel goed" Fijn dus.....Matthijs schreef:Al ruim een half jaar heb ik iets van PATRICK21TURBO gekocht maar nog steeds niet opgestuurd gekregen. Ik kan hem al tijden niet bereiken via mail of MSN.... weet iemand hoe ik hem wel kan bereiken ?? Ik heb het namelijk volgens afspraak eerst betaald en daarna zou het opgestuurd worden, geen probleem allemaal zei hij, het pakketje lag al in zijn auto en zou echt op de bus gaan.... NOT DUS![]()
Jammer dat je soms aan mensen moet gaan twijfelen naderhand..... ik hoop dat iemand me kan helpen.....
hoho! Hier wordt nog niet gevochten!Merijn schreef:Misschien een beter idee om dit onderling uit te 'vechten' in plaats van op het forum waar 1 van de partijen niet eens aanwezig is.
vind je ?????????????MyZ schreef:Vind dat dingen zoals dit best openbaar gemaakt mogen worden.Merijn schreef:Misschien een beter idee om dit onderling uit te 'vechten' in plaats van op het forum waar 1 van de partijen niet eens aanwezig is.
inderdaad en dat nummer is inmiddels bij de topic starter.Xedrah schreef:hoho! Hier wordt nog niet gevochten!Merijn schreef:Misschien een beter idee om dit onderling uit te 'vechten' in plaats van op het forum waar 1 van de partijen niet eens aanwezig is.![]()
Men constateert iets vreemds. Zonder verdachtmakingen. Nu is het tijd om contact op te nemen. Daar is dit topic immers voor: het zoeken van een telefoonnummer i.o.d.