Waar is PATRICK21TURBO ??

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Anonymous

Al ruim een half jaar heb ik iets van PATRICK21TURBO gekocht maar nog steeds niet opgestuurd gekregen. Ik kan hem al tijden niet bereiken via mail of MSN.... weet iemand hoe ik hem wel kan bereiken ?? Ik heb het namelijk volgens afspraak eerst betaald en daarna zou het opgestuurd worden, geen probleem allemaal zei hij, het pakketje lag al in zijn auto en zou echt op de bus gaan.... NOT DUS :(

Jammer dat je soms aan mensen moet gaan twijfelen naderhand..... ik hoop dat iemand me kan helpen.....
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Ik meende dat ik laatst ergens gelezen had dat ie problemen met z'n pc heeft.
Rick D.

Is er dan niemand die zijn nummer heeft?
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

is ie nie op vakantie of zo?
Steven
Car: M536

Lekker lange vakantie dan :p
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Clio-16v.com schreef:Is er dan niemand die zijn nummer heeft?
Die is vast wel bekend bij iemand van de TNM bezoekers.
gille
Contacteer:

p.m
Silvermegane
Contacteer:

ik zou persoonlijk iets betalen als ik het in handen heb maar ja
Anonymous

cliotuning schreef:ik zou persoonlijk iets betalen als ik het in handen heb maar ja
@gille: THANKS !

@cliotuning: Hij is hier bekend en tevens was dit de enige optie op dat moment
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik kan me niet voorstellen dat er opzet in het spel is. Bel hem ff op en ik denk dat het zo geregeld is allemaal. :)
dennis16v

ach ja zo zijn dr helaas wel meer mensen op rtc die dingen verkopen waar geen bal van klopt. :(
Anonymous

Merijn schreef:Ik kan me niet voorstellen dat er opzet in het spel is. Bel hem ff op en ik denk dat het zo geregeld is allemaal. :)
Dat wil ik ook niet direct zeggen maar enige twijfel is dan toch niet verwonderlijk neem ik aan ?
-Ray-
Contacteer:

heb je ze telefoonnummer niet eens dan?? bel hem gewoon op en open niet een topic waarin je duidelijk verteld dat je iets van hem gekocht hebt etc, vraag dan alleen om ze telefoonnummer en regel het onderling, lijkt mij een veel nettere oplossing?
Immer wieder die verdammte Holländer
hitman

pcies misschien heeft die jongen een hele goede reden en word nu ff de grond in gedrukt als onbetrouwbaar
mijn clio zegt pssssjjt

a computer is like an airconditioning,it stops working when you open windows
Riël
Über-Spammer

Zal zeker niet zo bedoeld zijn door patrick.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
MyZ

Matthijs schreef:Al ruim een half jaar heb ik iets van PATRICK21TURBO gekocht maar nog steeds niet opgestuurd gekregen. Ik kan hem al tijden niet bereiken via mail of MSN.... weet iemand hoe ik hem wel kan bereiken ?? Ik heb het namelijk volgens afspraak eerst betaald en daarna zou het opgestuurd worden, geen probleem allemaal zei hij, het pakketje lag al in zijn auto en zou echt op de bus gaan.... NOT DUS :(

Jammer dat je soms aan mensen moet gaan twijfelen naderhand..... ik hoop dat iemand me kan helpen.....
Jij ook al?? ik zit dus precies met hetzelfde probleem. Half jaar geleden 25 euro over gemaakt voor een stuk kabelboom, na veel pm gedoe laat ie gewoon nix van zich horen.Het pakketje zou opgestuurd zijn, maar was nooit bij mij aangekomen. Zal een fout van de ptt geweest zijn, zei die. "Ja, ik maak het nog wel goed" Fijn dus.....
Anonymous

Vreemd...

Ik had toevallig laatst nog een PM naar hem gestuurd.
Want ik had ook al een hele tijd niks van hem meer gehoord.

Hij heeft toch geen ongeluk gehad oid???
Xedrah

Oh oh!
Merijn
Über-Spammer

Misschien een beter idee om dit onderling uit te 'vechten' in plaats van op het forum waar 1 van de partijen niet eens aanwezig is. :)
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Hoorde dat hij op de bahama's zit :p
.:: TurboPowerr ::.
Merijn
Über-Spammer

Z'n geld aan het tellen? :lol:
Xedrah

Merijn schreef:Misschien een beter idee om dit onderling uit te 'vechten' in plaats van op het forum waar 1 van de partijen niet eens aanwezig is. :)
hoho! Hier wordt nog niet gevochten! :wink:

Men constateert iets vreemds. Zonder verdachtmakingen. Nu is het tijd om contact op te nemen. Daar is dit topic immers voor: het zoeken van een telefoonnummer i.o.d. :)
MyZ

Merijn schreef:Misschien een beter idee om dit onderling uit te 'vechten' in plaats van op het forum waar 1 van de partijen niet eens aanwezig is. :)
Vind dat dingen zoals dit best openbaar gemaakt mogen worden.
gille
Contacteer:

MyZ schreef:
Vind dat dingen zoals dit best openbaar gemaakt mogen worden.
vind je ?????????????
echt belachelijk,dit had simpel via PM gekunnen ook,ff een PM naar 1 van de limburgers had veel kunnen verklaren,dan iemand zo ineens verdacht te maken van,respekt is.................................
PAT zijn pc is stuk,en vermits ie bijna 20 op 24 u werkt heeft die ook nie veel tijd voor chatten en pc,maar ik hebh al veel zaken met pat gedaan en altijd is dat korrekt verlopen.
dus gelieve de zeikerds die er geen zaken mee hebben ,zich te onthouden.ik heb de (benadeelde) al een pm gestuurd met pat zijn mobile nummer
Anonymous

Xedrah schreef:
hoho! Hier wordt nog niet gevochten! :wink:

Men constateert iets vreemds. Zonder verdachtmakingen. Nu is het tijd om contact op te nemen. Daar is dit topic immers voor: het zoeken van een telefoonnummer i.o.d. :)
inderdaad en dat nummer is inmiddels bij de topic starter.

Slotje erop.
Gesloten