ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Wat een sukkels zeg.
Hypertuning, woei.
Laten we een toffe naam bedenken, het ontbreekt echt aan orginalitijd daar op die site
En dan nog denken dat hij gewonnen heeft
(lolsmily mode)

Hypertuning, woei.
Laten we een toffe naam bedenken, het ontbreekt echt aan orginalitijd daar op die site


En dan nog denken dat hij gewonnen heeft




(lolsmily mode)
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
har har har 

Immer wieder die verdammte Holländer
Mwah, pakken met een straatrace? Hedentendage moet je toch onderhand wel weten dat 1 ze er wel op letten en 2 het dom is, niet? Stoplichtsprintje ok, maar ik durf 'm niet meer open te trekken tot 150 en hoger op die 80km weg hier in de buurt.
Wat een lekker sneu Fast en the Furious forum zeg, dat Hypertuning... 

ikke in de mazda 121 1.3 16v van mn ma tegen een alfa 145 1.9 JTD bij t stoplicht..kbleef de 1e 100 meter voor, daarna ist afgelopen bij 80 km/h met de mazda
maarre was wel lache, mn ma dr naast....mol je eigen auto maar! haha grapjas
ff on-renault, gister ff stukkie wezen tuffe..
clio16v vs. BMW 316i(inclusief stereotype figuur) --> reed bijna zn bumper eraf toen ik gas gaf in zn 2, daarna 2 baans erlangs(wat een kunst tegen zo'n strontkar
)
Clio16v vs. honda CRX 1.6i --> ding trok best rap op de eerste metertjes, maar in de clio toerengebied geen partij, de mensen met clio weten welk gebied(ongechipt dan he
)
al met al een goede dag, morge ff naar het strand en ff verder racen voor mn vakantie..
voor de mensen die denken dat ik alleen de succes verhalen schrijf, moet ik zeggen dat dit 2 mazzeldagen waren op dat gebied, maar ik wor er ook weleens uitgeblazen hor(is alleen nie leuk om te schrijve
)

ff on-renault, gister ff stukkie wezen tuffe..
clio16v vs. BMW 316i(inclusief stereotype figuur) --> reed bijna zn bumper eraf toen ik gas gaf in zn 2, daarna 2 baans erlangs(wat een kunst tegen zo'n strontkar
Clio16v vs. honda CRX 1.6i --> ding trok best rap op de eerste metertjes, maar in de clio toerengebied geen partij, de mensen met clio weten welk gebied(ongechipt dan he

al met al een goede dag, morge ff naar het strand en ff verder racen voor mn vakantie..
voor de mensen die denken dat ik alleen de succes verhalen schrijf, moet ik zeggen dat dit 2 mazzeldagen waren op dat gebied, maar ik wor er ook weleens uitgeblazen hor(is alleen nie leuk om te schrijve

"it's not how you stand by your car, it's how you race it" -->F&F
Net ff naar het strand geweest in bergen met zijn 4-en. Op de terug weg kom ik in heerhugowaard zuid een clio sport fase 3 tegen. Blaast hij me er gewoon uit. Hij zat er zeker in zijn 1tje in en ik lekker zwaar met zijn 4-en.
Toen ik heb het nog ff geprobeerd vlak voor, op en na de rotonde, maar het was duidelijk dat hij gewoon sneller was
Gelukkig rijd ik vaak alleen in de GTT (of hoogstens met zijn 2-en) en maak ik dit soort situaties niet vaak mee
.
Het was wel een renault en dus viel het eigenlijk wel mee
Toen ik heb het nog ff geprobeerd vlak voor, op en na de rotonde, maar het was duidelijk dat hij gewoon sneller was

Gelukkig rijd ik vaak alleen in de GTT (of hoogstens met zijn 2-en) en maak ik dit soort situaties niet vaak mee

Het was wel een renault en dus viel het eigenlijk wel mee

Kan me vergist hebben hoor, maar een vriend van me heeft een fase 2 clio sport en deze was toch echt anders. Ben geen 'echte' clio kenner, dus ........rasit.. schreef:heeft clio sport ook een fase 3 tegenwoordig?
fase 1 [img]http://www.pointandsquirt.co.uk/images/clio8.jpg[/img]
fase 2
[img]http://members.rott.chello.nl/rvan6/30b.jpg[/img]
fase 2
[img]http://members.rott.chello.nl/rvan6/30b.jpg[/img]
Juist, ik denkd at de verwarring ontstaat door:
Clio 1 (die ook 2 fases heeft gehad, of eigenlijk 3, maar men telt vaak als 1)
Clio 2 fase 1 met de ronde koplmapen
Clio 2 fase 2 met koplampen met punt, die sommigen weer zien als een clio 3 en dus verwarren met fase 3.
Sommige mensen
Hoewel Renault het er ooknie makkelijk op maakt 
Clio 1 (die ook 2 fases heeft gehad, of eigenlijk 3, maar men telt vaak als 1)
Clio 2 fase 1 met de ronde koplmapen
Clio 2 fase 2 met koplampen met punt, die sommigen weer zien als een clio 3 en dus verwarren met fase 3.
Sommige mensen


ok
Het was een fase 2. Zoals op die onderste foto, maar hij was wel een beetje meer opgeleukt dacht ik

Het was een fase 2. Zoals op die onderste foto, maar hij was wel een beetje meer opgeleukt dacht ik

Nou jongens wat mij overkwam vanmiddag moet ik gewoon eff kwijt zeg:
Moet ik voor de zaak even wat wegbrengen naar Den Haag, denk pak even lekker mn GT.
Rijd ik op de A12 terug naar huis, schiet er bij Z'meer een gele Seat Ibiza CUPRA R achter me, en die zat gelijk rond om me heen uit te dagen....
Nou ik hoorde zn Dumpvalve al een paar keer, ik voorop, en toen de auto voor mij aan de kant ging, ging het gas er vol op in 3.
Ik ging direct na die auto terug naar rechts, maar die Seat dacht mij voorbij te gaan.....
Ja jammer voor deze ronde, maar het gat werd echt groot, eff naar de 200, en toen vond ik t genoeg:
Dik gewonnen
Komt ie naast me rijden, kijkt errug verbaast haalt zn schouders op, en geeft een duimpie!
Kijk toch wel erg leuk zo'n Hybride T-25...
Moet ik voor de zaak even wat wegbrengen naar Den Haag, denk pak even lekker mn GT.
Rijd ik op de A12 terug naar huis, schiet er bij Z'meer een gele Seat Ibiza CUPRA R achter me, en die zat gelijk rond om me heen uit te dagen....
Nou ik hoorde zn Dumpvalve al een paar keer, ik voorop, en toen de auto voor mij aan de kant ging, ging het gas er vol op in 3.
Ik ging direct na die auto terug naar rechts, maar die Seat dacht mij voorbij te gaan.....
Ja jammer voor deze ronde, maar het gat werd echt groot, eff naar de 200, en toen vond ik t genoeg:
Dik gewonnen

Komt ie naast me rijden, kijkt errug verbaast haalt zn schouders op, en geeft een duimpie!
Kijk toch wel erg leuk zo'n Hybride T-25...

Bijna standaard noemt ie dat dan in een ander topic 

He! nu is die weer rood.
en dat op 16 duims sloffen 

Immer wieder die verdammte Holländer
Tja je ken er dan kort of lang over lullen, maar met 16"rijd een GT altijd minder, want je hebt zeer zeker een tellerafwijking.-Ray- schreef:en dat op 16 duims sloffen
200 op je teller met 16"is zo rond de 220 met 13"....
Laat ik nou vandaag de 215 aangetikt hebben met 16"

Vandaag op de ring utrecht richting hilversum een civic vtec die me zat te etteren en een maal bij de oprit van de a27 gekomen hoppa op het gas en trok hard van hem weg later kwam hij weer dicht achterop me rijden ik reed al 170 en dacht ga er maar langs ook geen zin om nog harder daar te gaan rijden vooral daar niet. Dus ik naar rechts hij ook naar rechts en maar blijven kleven dus ff met 170 hard tikkie op me rem zat ie bijna achterop en een paar schrikkende bekken in die civic toen bleef ie netjes op afstand achter me kachelen.
Hij moest er ook bij afslag h'sum af maar hij durfde niet met 160 door die bocht later bij de stoplichten kreeg ik een fijn middel vingertje naar me toe
en hij wilde weer racen zat met ze gas te spelen en hij blaasd weg en ik tuf rustig naar de 50 toe daar
ben er al vaker aangehouden door een motormuis.
(misschien een net v-tec? hij had ook ugly lexus lichten achter)
Hij moest er ook bij afslag h'sum af maar hij durfde niet met 160 door die bocht later bij de stoplichten kreeg ik een fijn middel vingertje naar me toe

en hij wilde weer racen zat met ze gas te spelen en hij blaasd weg en ik tuf rustig naar de 50 toe daar

(misschien een net v-tec? hij had ook ugly lexus lichten achter)
Vandaag eidelijk mijn 5je afgemaakt...
Bij het stoplicht naast een Saab cabrio turbo...
Door een (misschien) erg hoge druk liep ik ver op hem uit (wielspin in 3
)
Bij het volgende stoplicht hij vragen wat voor motor ik erin had: antwoord: een 1.4 liter. Maar even vergeten erbij te zeggen dat er een turbo opzat
Bij het stoplicht naast een Saab cabrio turbo...
Door een (misschien) erg hoge druk liep ik ver op hem uit (wielspin in 3

Bij het volgende stoplicht hij vragen wat voor motor ik erin had: antwoord: een 1.4 liter. Maar even vergeten erbij te zeggen dat er een turbo opzat

-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
ik had zijn gezicht weleens willen zien nadat hij hoorde dat er een 1.4 in zat 

Gisteravond naar Zandvoort tegen een Willy en RS lopen rijden, ze moesten het dik afleggen.
Vanmorgen op de terugweg een Mitsubitsu Colt erg uitgebouwd, komt me uitdagen bij het stoplicht, kijk dat vinden we leuk, groen en hij is weg, ik was vol aan het trappen maar hij bleef gewoon weglopen, even later stond ie bij bezinepomp, maar even info vragen, ligt er gewoon een EVO blok in.
Vanmorgen op de terugweg een Mitsubitsu Colt erg uitgebouwd, komt me uitdagen bij het stoplicht, kijk dat vinden we leuk, groen en hij is weg, ik was vol aan het trappen maar hij bleef gewoon weglopen, even later stond ie bij bezinepomp, maar even info vragen, ligt er gewoon een EVO blok in.

Ach ja, door sommige bouwsels mag je ook wel es afgedroogd worden, niet? 

Was die colt mischien een rode met donker grijzen velgen??RO 16v schreef:Gisteravond naar Zandvoort tegen een Willy en RS lopen rijden, ze moesten het dik afleggen.
Vanmorgen op de terugweg een Mitsubitsu Colt erg uitgebouwd, komt me uitdagen bij het stoplicht, kijk dat vinden we leuk, groen en hij is weg, ik was vol aan het trappen maar hij bleef gewoon weglopen, even later stond ie bij bezinepomp, maar even info vragen, ligt er gewoon een EVO blok in.
Vindt ik ook helemaal niet erg, heb juist respect voor dat soort brouwsels.Riël schreef:Ach ja, door sommige bouwsels mag je ook wel es afgedroogd worden, niet?
Zo ben ik er al een keer uitgereden door een Micra, A3, Polo en een Uno.
@Zero, hij was zwart met evo velgen.
Gistermiddag bij verschillende stoplichten in Leeuwarden even sporten met een pontiac mpv 3.3 v6
Die vent vond het wel leuk bij elk volgende stoplicht kwam ie weer nast mij staan met een big smile van daar gaan we weer.
Die vent vond het wel leuk bij elk volgende stoplicht kwam ie weer nast mij staan met een big smile van daar gaan we weer.

<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Berichten: 5375
- Lid geworden op: di 13 mei 2003 22:30
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Locatie: Netherlands
- Contacteer:
Dat is het mooie van dat soort wedstrijdjesF 16Valve schreef:Gistermiddag bij verschillende stoplichten in Leeuwarden even sporten met een pontiac mpv 3.3 v6
Die vent vond het wel leuk bij elk volgende stoplicht kwam ie weer nast mij staan met een big smile van daar gaan we weer.

Cio 1 fase 3 = 1996-1997Steven schreef:Juist, ik denkd at de verwarring ontstaat door:
Clio 1 (die ook 2 fases heeft gehad, of eigenlijk 3, maar men telt vaak als 1)
Clio 2 fase 1 met de ronde koplmapen
Clio 2 fase 2 met koplampen met punt, die sommigen weer zien als een clio 3 en dus verwarren met fase 3.
Sommige mensenHoewel Renault het er ooknie makkelijk op maakt
Zo vaak als ik andere TDi/GTi tjes eruit rijd (niet om op te scheppen), is gewoon lachwekkend... ze verwachten het niet, denken dat m'n RSi een 1.4 of wat dan ook is, ook al ziet ie er wel apart uit. Ook in Duitsland qua tussenacceleratie soms zo snel, ik lach me kapot...



