Helaas zit ik dan met me luie reet in Chersonnisos
Nouja... helaas?

Hehehe... klinkt als fun ja. Sorry man, was in duitsland, ook niet ff kans gezien dat hier te melden...Merijn schreef:@SleiN: Waar was je vrijdag nou?Het was kei gezellig: Praatje gemaakt met de politie, rokende motorblokken en ook nog kennis gemaakt met een aardige ANWB'er! Je had er bij moeten zijn.
Hmmm ,nja, is goeie reden jah... Waar werk jij ergens? Je was toch ook iets van netwerk iets?Merijn schreef:Mijn auto staat overdag altijd stil, he... Ik moet gewoon werken. En ik rijd meteen Empel in vanuit mijn werk, dus mij zul je niet treffen in DB. Buiten mijn werk kom ik er namelijk nooit!
De Larenweg ligt op de Maaspoort. Als je aflag Maaspoort/Centrum neemt op de snelweg richting Waalwijk, eerste stoplichten rechts, volgende stoplichten links. En dan zit je erop...SleiN - RT schreef:Waar is die dan ---> Larenweg?? Ben geens stratenkenner...
Maareu, morgenmiddag tijdens pauze zal k eens checken, maybe.... 12:30-13:00
Ik kan vanmiddag niet ,moet werken en beetje ver vanaf van dr Heiden motoren.SleiN - RT schreef:He Rory, kom ook vanmiddag....
Ik ben r zo rond 12:40 ofzo... ff snel op & neer in de pauze... (tenminste; als Merijn wel naar buiten komt waggelen dan...)