Meeting Frankrijk 19 - 20 - 21 Juli
ja dat bedoel ik ook, ik wil een leuke camping maar wel dichtbij 

Immer wieder die verdammte Holländer
ja en dat zullen ze weten ook 

dit was als geintje bedoeld.jean-paul schreef:Wel vroeg hij of degene die met hem mee wilt rijden de peut-kosten wil delen....lijkt me wel zo eerlijk.
hmmmm,daar heeft iedereen ze mening over...

maare,ik wil wel een zwembad op die camping hebben!
kenne we ff lekker klieren...

lees eens even omhoog vriend 

Ray, ik weet niet of je de F1 een beetje volgt, maar elk jaar als het circus op magny Court neerstrijkt hoor je RTL klagen dat het cirquit in zoŽn troosteloze omgeving ligt, ver van de bewoonde wereld en waar geen f#ck te doen is. Ik kan me zo voorstellen dat dat dan ook de reden is dat de meeste campings in de omgeving toch wat verder uit de buurt liggen.-Ray- schreef:nou, de campings die hier in dit topic stonden waren allemaal minimaal een halfuur van het circuit af, en je gaat mij niet wijsmaken dat er niet een kemping dichterbij is
ja maar
ja maar
dat wist ik niet
ja maar
dat wist ik niet

nou,ik heb nog een grote camper staan op me werk met 2 bedden erin....
wat nou camping????
(alleen geen zwembad
)
wat nou camping????

(alleen geen zwembad

ok, bij deze 1 gereserveerdjean-paul schreef:nou,ik heb nog een grote camper staan op me werk met 2 bedden erin....
wat nou camping????![]()
(alleen geen zwembad)

ach we zien wel, ik ga morgen wel eens even langs de ANWB

ga jij eerst maar eens kijken of je wel weg mag 

ja das waar ik hoor het woensdag of het lukt.
hij zei dat het hem wel ging lukken om vrij te krijgen van zijn werk. hij moet taakstraf doen namelijk op die dag.
hij was namelijk gepakt met een beetje te hoge snelheid. hij is zijn rijbewijs ook al een hele tijd kwijt . hij krijgt em een jaar nie meer.
hij zei dat het hem wel ging lukken om vrij te krijgen van zijn werk. hij moet taakstraf doen namelijk op die dag.
hij was namelijk gepakt met een beetje te hoge snelheid. hij is zijn rijbewijs ook al een hele tijd kwijt . hij krijgt em een jaar nie meer.
-
- Contacteer:
volgens mij begint het niet alleen bij mij te kriebelen
:P

jahaa, duidelijk...martin rs schreef:ja das waar ik hoor het woensdag of het lukt.
idd ad, het begint te kriebelen

-
- Contacteer:
jij ben dus single rijder?:Dmartin rs schreef:ja das waar ik hoor het woensdag of het lukt.
geen hulp bestuurder als je lam word:D
-
- Contacteer:
mocht je bang zijn dat je je gaat vervelen ray ik wil wel blinderingsfolie meenemen
zou aigenlijk al lang gedaan zijn maarja ik heb er ook weinig tijd voor gehad

neem maar mee, ga ik me lekker vervelen in de stoffige franse bergen en weilandenHooliead schreef:mocht je bang zijn dat je je gaat vervelen ray ik wil wel blinderingsfolie meenemen![]()

-
- Contacteer:
is wel leuk als je gepakt word in france hoef je gelijk geen campig meer te zoeken krijg je gelijk een hotelmartin rs schreef:jawel tuurlijk wel hij rijd gewoon hoor geen probleem. weer een goede reden om met zijn auto te gaan

-
- Contacteer:
-Ray- schreef:neem maar mee, ga ik me lekker vervelen in de stoffige franse bergen en weilandenHooliead schreef:mocht je bang zijn dat je je gaat vervelen ray ik wil wel blinderingsfolie meenemen![]()

-
- Contacteer:
wat is dat voor een mislukte multipla

geen kamper sjonnie maar een kemper sjonnie 

mislukt of niet,hij moet 70.000 opbrengen..Hooliead schreef:wat is dat voor een mislukte multipla

-
- Contacteer:
ik sla een rondje over vin je dat erg?
-
Dat kan wel hoor!Steven schreef: Ok, dus we kunnen heel misschien nog ietsie langer dan Dinsdag? Zou toppie zijn
Verder goed nieuws dat Derk meegaat. Dan is de verdeling weer precies goed.
En een ander vraagje, durf het eigenlijk niet te vragen, maar kunnen we anders bij jou slapen Robert?
Dan zijn we s'ochtends in 1x met z'n allen en heb je minimaal tijdverlies.
Kan me voorstellen als het niet gaat hoor, maar tis op zich wel handig.
Denk dat we dan praten over:
-JP
-Ray
-Martijn
-/me

nie zeuren, anders blijf je maar thuis 

-
Dat is -/me in jou quoteSteven schreef:En ik dan?
Kweenie of er nog wat van slapen komt met Ray in de buurt

Ikzelf en mijn huisgenoot slapen natuurlijk ook thuis. 7 man dus in totaal