Auto: Renault Clio V6 fase 2
Kleur: Blauw
Kenteken: 79-LZ-XF
Tuning: standaard?

Wat blijft dat een mooie auto zeg pff

oscar idd, mijn kleur-genootRobert dB. schreef:wij zagen hem ook rijden ter hoogte van ter Aar toen we vrijdag onderweg waren naar de FNB. Ken zijn naam verder niet, Ray misschien nog wel?
nee, en ik kom ook nooit in Rotterdam eigenlijk...WilliamsEddie schreef:Heb jij toevallig ook een imperial op je dakkie?iwi schreef:Vanmiddag in Heiloo een geel met rode 5. Ik reed in een witte 5 met rode bumpers. Knipperde met m'n lichten (als ze het deden) en zwaaide.
Er werd ook terug gezwaaid, dus moet ik in ieder geval gezien zijn
Zo ja dan heb ik jou al vaak genoeg gespot in Rotterdam.
"schaam mode on"Elise16v schreef:Zaterdagavond gespot op de Nieuwe Markt in Roosendaal zal rond 1.00 geweest zijn.
Zwarte GTT met zwarte rolkooi, kuipstoelen, mooie wieltjes,19 16v luchthapper fase 2. Kenteken: BZ-55-RY
Op het achterruitje stond nog heel klein onderaan "Respect is Everything"
Van wie was deze mooie GTT????
Deze heb ik ook gezien, heb nog ff met de eigenaar gepraat, maar ben z'n weer vergeten.Elise16v schreef:Zaterdagavond gespot op de Nieuwe Markt in Roosendaal zal rond 1.00 geweest zijn.
Zwarte GTT met zwarte rolkooi, kuipstoelen, mooie wieltjes,19 16v luchthapper fase 2. Kenteken: BZ-55-RY
Zo dan een Clio uit 1987, dat moet een prototype zijn geweest, kan niet anders!Lief Engeltje schreef:vanmiddag in Enschede :
Zwarte clio
verlaagd + erg leuke velgjes
kenteken : RL-99-**
zag zo snel geen RTC-kenmerken
met een grote spoiler?Lief Engeltje schreef:vanmiddag in Enschede :
Zwarte clio
verlaagd + erg leuke velgjes
kenteken : RL-99-**
zag zo snel geen RTC-kenmerken
Want ik zag hem in een flits, stond op de bus te wachten ...
HIJ kwam van het meubelplein af (gok de mac ofzo)
WIE OH WIE????
En dat had je toen niet eens door? we hebben hem toch uitvoerig bekeken....Edwin5gtt (Punttang) schreef:"schaam mode on"Elise16v schreef:Zaterdagavond gespot op de Nieuwe Markt in Roosendaal zal rond 1.00 geweest zijn.
Ehhhhhh. Deze ken ik wel.
Deze is idd van Michiel uit Roosendaal.
Ik ben hem een keer tegengekomen bij Biesheuvel autosport in nieuwendijk.
"schaammode off"
Edit: Ik heb hem dus samen met de rally crew gespot
ja vandaag.Tino schreef:Wanneer vandaag?Maik (WOOFER) schreef:knalgele renault twingo in hellevoetsluis..
zag er lekker sportive uit
Deze is van Nienke Ballema. Oud klasgenootje van me.catrinus schreef: Gespot hier in hoogezand Sappemeer. Een clio williams met een kinderzitje achterin. Ziet er netjes uit.
Grote spoiler?? eerder een skischansChristian schreef:met een grote spoiler?
of met zwarte lenso velgen
er staat er namelijk ook 2 clio 16V in oldenzaal tekoop
Yep dat was ik, grappig om een rtc-er in het wild tegen te komenThijs RSI schreef: Toen op de terugweg vanuit Beverwijk naar Haarlem op de Zijlweg door naar de Wilhelminastraat een ik noem het maar brons kleurige 16V voorzien van zilveren speedlines (williams)met!! kentekenplaathouders ik toeteren handje opsteken en effe ernaast gehangen om te vragen wie het was en het bleek Mark te zijn. jammer dat ik haast had anders had ik wel effe een praatje gemaakt!!!
Wat was hiermee dan Tino??Maik (WOOFER) schreef:ja vandaag.Tino schreef:Wanneer vandaag?Maik (WOOFER) schreef:knalgele renault twingo in hellevoetsluis..
zag er lekker sportive uit