Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Christian schreef:ik kom niet ben moe en kom net van vakantie volgende keer weer
en dan ben ik weer heel + me spatbord en voorruit
je bent moe en ik heb oorpijn 2 redenen om niet te gaan en het gezeur (stomme gelul) van doubleyou niet aan hoeven te horen!
Hmmm ik wordt weer verwend met allerlei complimentjes de laatste tijd!
Ik ben de komende 3 weken niet vaak meer online (alleen eind komende week) want dan ben ik op vakantie. Jullie blij!
Christian schreef:ja en nog wat DoubleYou neem eens een franse auto mee
Next time, dan is het de citroen of de express die rijdt.
Ik moet zeggen dat ik de opkomst matig vond!
Ik denk dat het beter is als het geen renault meeting meer is maar een algemene meeting! Ik zit nu bij suzimaniacs en daar zijn een stuk of wat suzies uit twente! http://www.suzimaniacs.tk/
Ik hoorde van grinttegel dat er op zijn gti forum een beetje schuchter waren over het feit dat het officieel een renault meeting was...
Het lijkt me vet als we een x een meeting houden waar veel mensen uit twente opaf komen! En dan heb ik het over een stuk of 20! Dan moeten wegens plaatsgebrek waarschijnlijk wel naar een andere locatie zoals de parkeerplaats van de expo of zo....
Xantip schreef:Ik moet zeggen dat ik de opkomst matig vond!
Ik denk dat het beter is als het geen renault meeting meer is maar een algemene meeting! Ik zit nu bij suzimaniacs en daar zijn een stuk of wat suzies uit twente!
Het lijkt me vet als we een x een meeting houden waar veel mensen uit twente opaf komen! En dan heb ik het over een stuk of 20! Dan moeten wegens plaatsgebrek waarschijnlijk wel naar een andere locatie zoals de parkeerplaats van de expo of zo....
Strak plan! Ik zal ook even op andere fora kijken of ze zin hebben!
Ik denk dat we gewoon standaard op die carpoolparkeerplaats moeten staan. Daar is ruimte voor 25 wagens (maar dan issie wel vol ), maar 's avonds komt daar toch niemand carpoolen
Nick (germanstyle) schreef:Zo'n algemene meeting kun je 3x houden, dan komt de politie omdat er illegaal wordt geracet. De eerste 3x gaat het goed en daarna mis.
Dat ligt helemaal aan de mensen die er komen! Ik weet van mijn auto dat het geen zin heeft om te racen, want tis maar een simpele 1.3 motor, niets bijzonders.
Tja en als anderen gaan racen dan verpesten ze het voor iedereen! Kijk stevig wegtrekken bij de stoplichten dat doen we ook wel zonder meeting maar echt racen... zo af en toe
Toch blijf ik voor een algemene meeting! steeds meetings met 6 auto's is ook niet leuk ja!
Als er geen renaults zijn kunnen we er ook geen foto's van maken
Jammer dat de spoiler zo doorhangt! Trouwens wel een beetje overdreven!
Dat die doorhangt is idd jammer... Maar overdreven... Hij is gewoon mooi gestyled! Je had zn interieur moeten zien! helemaal van leer! echt superstrak!
Smaken verschillen! Als hij op een 19 had gezeten had ik hem ook niet mooi gevonden, gaat me niet om de swift want die heb ik zelf ook nog gehad! Wel geinige auto's!
Vosje schreef:Smaken verschillen! Als hij op een 19 had gezeten had ik hem ook niet mooi gevonden, gaat me niet om de swift want die heb ik zelf ook nog gehad! Wel geinige auto's!
Je moet niet denken dat ik denk dat jij wat tegen swiffers hebt (wow coole zin )
Smaken verschillen gewoon en ik vind het geheel plaatje, de complete auto zoals hij nu is, wel mooi. Tja... iedereen zn eigen smaak (gelukkig wel zeg!)
Maar nu zit ik nog wel met de vraag wat iedereen voor een algemene meeting vind?
Ik zelf zit op 2 suzuki fora en ik weet dat Grinttegel op een 205GTi forum zit! Dus ik vermoed dat die opkomst wel gaat lukken!
Ik heb echter wel het vermoeden dat als de opkomst echt goed is de carpoolplaats snel te vol zit!
Maar ik zal op de andere fora ook ff peilen wat men ervan vind!
Ik ga binnenkort een site maken voor de auto van mn m8 en de mijne en daarop wil ik een forum gaan draaien, op dat forum wil wel de meeting info plaatsen en de lijst maken wie er allemaal denken te komen!
Als er geen renaults zijn kunnen we er ook geen foto's van maken
Jammer dat de spoiler zo doorhangt! Trouwens wel een beetje overdreven!
Dat die doorhangt is idd jammer... Maar overdreven... Hij is gewoon mooi gestyled! Je had zn interieur moeten zien! helemaal van leer! echt superstrak!
Zal ik ook ff langskomen dan, dan kun je ook kwijlen op het leer
Ik kan niet van 25 juli t/m 3 augustus
alleen ik zit al op zo veel forums dat en nog 1 er bij word me teveel
er word niet aan streetrace gedaan!!!!
Dat word gewoon de voorwaarde dat iemand mag komen! Iedereen is welkom als er maar niet word geraced!
Mij auto heeft toch maar zon 68pk dus voor mij heeft het geen zin
Ik zal wat meer vaart zetten achter de bouw van de site en het forum en zo! Nemen jullie genoegen met een gratis forum met een beetje reclame? of moet ik uit gaan vogelen hoe ik het phpBB forum online aan de praat krijg?
Dat kan heel goed, ik heb wat racegaas en witte zijknippers gehaald... Ook zag ik een vette renault te koop staan in berghuizen... bij die flats na de suzi garage, voor die stoffenzaak. Was een clio 16v met vele extraas! was wel lid van de club btw