Het was een (sl)Opel AstraJinka schreef:Ik had het niet over jouw auto daarmee, bij een andere wagen hing volgens mij zn nummerbordverlichting te bengelen. Geen renault hoor
De Onbekende Renault.
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
Rasit met wie reed jij daar? (dus die blauwe 5GTT) Die zag er erg breed en vet uit!rasit.. schreef:ohh schrok al, dacht dat je mij bedoelde met die zilvere auto..
Renault Twingo
Nou je het zegt ja, klopt. Zat eigenlijk meer op het bungelende lichtje te kijken.
Gisteren in Zoetermeer (Oranjelaan) rode 5 GTX met van Marwijk Passion sticker achterop. Zag er erg goed onderhouden uit 

-
- Contacteer:
Vanmorgen rond 11:00 in Kollum, een blauwe Clio, type van een paar jaar oud met goudkleurige velgen.
-
- Moderator
- Car: Megane
Ja die is van mijn pa geweest heeft ook hier te koop gestaan toen die tijd had niemand intresselaguna2 schreef:Gisteren in Zoetermeer (Oranjelaan) rode 5 GTX met van Marwijk Passion sticker achterop. Zag er erg goed onderhouden uit

Maar nu rijd er een vrouwtje in die juffrouw is op een bassischool
deze he
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQDWAh0S ... 7897348213[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0PwDYAuYS ... 8033408005[/img]

Yep dattissum.
Ze rijdt trouwens stevig door ook.. moest met een Mégane Coupe behoorlijk gassen om haar bij te houden
Ze rijdt trouwens stevig door ook.. moest met een Mégane Coupe behoorlijk gassen om haar bij te houden

-
- Moderator
sja is een gtx he die zijn vrij snel 

-
Die heb ik ook eens zien staan bij de Mcdonalds in heerenveen, das wel een mooie 5GTT.F 16Valve schreef:Vanochtend rond half 7 op het klaverblad bij H'veen, alpine blauwe 5 GTT, met volgens mij stalen R19 velgen
Stond misschien 1,5 dag bij garage, was toen al weg.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Coupé was een 1.6e 8v... niet echt een racemonsterP@TB@D schreef:sja is een gtx he die zijn vrij snel

Maar inmiddels heb ik weer een GTT die het doet.. nu geleidelijk aan wat meer druk op het spul zetten

-
- Moderator
nicelaguna2 schreef:Coupé was een 1.6e 8v... niet echt een racemonsterP@TB@D schreef:sja is een gtx he die zijn vrij snel
Maar inmiddels heb ik weer een GTT die het doet.. nu geleidelijk aan wat meer druk op het spul zetten![]()

vanmiddag op mijn werk "renault dealer" een heel erg mooie clio v6 phase2..de eigenaar van deze v6 is de zoon van 1 van de sponsors van de clio v6 cup..Wat een ding man,,, 

Ray @ JP'z
vanochtend om 1030 bij de zwarte markt in beverwijk, een blauwe R19 16V fase 1, kenteken met ZG, en "mijn" velgen
CMS'íes
iemand?
vanochtend om 1030 bij de zwarte markt in beverwijk, een blauwe R19 16V fase 1, kenteken met ZG, en "mijn" velgen

iemand?
-
Vandaag gespot in Drachten , vlakbij de dragrace op het vliegveld , een gele alpine a310.
Renault Alpine V6 turbo 1989,Renault 11 Turbo 1987 , Renault 25 V6 baccara 1988
Die zwarte 19 16V ook nog gezien die te koop stond?jean-paul schreef:Ray @ JP'z
vanochtend om 1030 bij de zwarte markt in beverwijk, een blauwe R19 16V fase 1, kenteken met ZG, en "mijn" velgenCMS'íes
iemand?
of die 19 16V charmade?
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Terug uit twee weekse vankantie uit Frankrijk en het volgende gespot:
2x R5 GTT
De ene was standaard en de andere GTT was flink wezen shoppen bij K-tec en het resulaat zag er zeker mooi uit
1x Renault 5 GTT II Bruinig verder niet goed gezien reed ie wat te hard voor.
1x 21 Turbo in het wit verder helemaal origineel
2x Clio 16v de ene grijs en de andere blauw allebei standaard.
1x Clio V6 blauw standaard kon er ook niet veel van zien deze man had ook haast
2x R5 GTT
De ene was standaard en de andere GTT was flink wezen shoppen bij K-tec en het resulaat zag er zeker mooi uit
1x Renault 5 GTT II Bruinig verder niet goed gezien reed ie wat te hard voor.
1x 21 Turbo in het wit verder helemaal origineel
2x Clio 16v de ene grijs en de andere blauw allebei standaard.
1x Clio V6 blauw standaard kon er ook niet veel van zien deze man had ook haast

Mr.A / Alrik is in bezit van een blauwe Renault Clio RSi Longchamp uit 1997 !
Om een uurtje of 6 in Amsterdam vlakbij oefenruimte de Jam en de Praxis en Shell e.d. (einde van de Haarlemmerweg) een rooie 16v voor zien van volgens mij 5 spaaks Borbet, geen kenteken of andere dingen gezien
-
Gisterenmiddag op de snelweg richting Den Haag.....
Een heeeeeele mooie Williams met een mijnheer en een mevrouw erin. De mevrouw zwaaide nog even en ik ook natuurlijk (ik was ook met de willie, vandaar)
Weet iemand wie dit geweest zijn??
Een heeeeeele mooie Williams met een mijnheer en een mevrouw erin. De mevrouw zwaaide nog even en ik ook natuurlijk (ik was ook met de willie, vandaar)
Weet iemand wie dit geweest zijn??
Zaterdag bij Adema auto's in Nieuw-Vennep:
te koop, rood verschoten Clio 16v, kenteken RL-PF-37/39, verrotte schoepenvelgen, 190.000 km op teller. Van wie is deze (geweest)?.
te koop, rood verschoten Clio 16v, kenteken RL-PF-37/39, verrotte schoepenvelgen, 190.000 km op teller. Van wie is deze (geweest)?.
-
- Contacteer:
vanmiddag in Enschede :
Zwarte clio
verlaagd + erg leuke velgjes
kenteken : RL-99-**
zag zo snel geen RTC-kenmerken
Want ik zag hem in een flits, stond op de bus te wachten ...
HIJ kwam van het meubelplein af (gok de mac ofzo
)
WIE OH WIE????
Zwarte clio
verlaagd + erg leuke velgjes
kenteken : RL-99-**
zag zo snel geen RTC-kenmerken
Want ik zag hem in een flits, stond op de bus te wachten ...
HIJ kwam van het meubelplein af (gok de mac ofzo
WIE OH WIE????
-=Life Sucks=-
meiske van JoostR
meiske van JoostR

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Gister gespot in Vlissingen:
Op de weg vlissingen in of uit. Dus naar de snelweg toe. Ter hoogte van de 2 tankstations. om 18.00 uur
Clio V6
ned. kenteken. Verder niets meer onthouden. hij reed en ik stond stil. Maar wat een leuk uitzicht. ook in je binnen spiegel de andere kant op
GR.Frits
Op de weg vlissingen in of uit. Dus naar de snelweg toe. Ter hoogte van de 2 tankstations. om 18.00 uur
Clio V6

GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
Zojuiste gespot, de Antraciet grijze R5GTE phase2 met verbrede velgen van die jongen die ook op de stand stond met AutomaXX. Lokatie was de Prins Bernardlaan in Alphen a/d Rijn.
Hij komt uit Ter Aar, maar hoe heet hij ook alweer?
-
wij zagen hem ook rijden ter hoogte van ter Aar toen we vrijdag onderweg waren naar de FNB. Ken zijn naam verder niet, Ray misschien nog wel?
Zojuist gespot in lisse bij een bedrijf (weet niet wat voor )
auto: Renault 5gtt fase 1
kleur: wit ook de bumpers
kenteken:Nd-??-?? of zoiets
tuning: andere velgjes 5 spaaks als ik het goed zag
bijzonderheden: miste een zijskirt aan de linker kant(vanaf de voorkant)
Bedoel je Oscar???Chris schreef:Zojuiste gespot, de Antraciet grijze R5GTE phase2 met verbrede velgen van die jongen die ook op de stand stond met AutomaXX. Lokatie was de Prins Bernardlaan in Alphen a/d Rijn.
Hij was er vrijdagavond en zondag.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
Zaterdagavond gespot op de Nieuwe Markt in Roosendaal zal rond 1.00 geweest zijn.
Zwarte GTT met zwarte rolkooi, kuipstoelen, mooie wieltjes,19 16v luchthapper fase 2. Kenteken: BZ-55-RY
Op het achterruitje stond nog heel klein onderaan "Respect is Everything"
Van wie was deze mooie GTT????
Zwarte GTT met zwarte rolkooi, kuipstoelen, mooie wieltjes,19 16v luchthapper fase 2. Kenteken: BZ-55-RY
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!!!
Deze heb ik ook wel eens zien rijden. Is volgens mij geen lid.timmy schreef:Zojuist gespot in lisse bij een bedrijf (weet niet wat voor )
Moet je is over meer en duin rijden in lisse. staat een vet mooie rode gtt fase 2.

He! nu is die weer rood.
Da's Michel/Michiel uit Roosendaal.Elise16v schreef:Zaterdagavond gespot op de Nieuwe Markt in Roosendaal zal rond 1.00 geweest zijn.
Mooie GT inderdaad, was voorheen van Marcel(Maxxy) uit De Meern. Vroeger wekelijks te bewonderen op de F.N.B..
Ik zal er wel eens langsrijden in mijn nog mooiere(_Martijn_ schreef:Deze heb ik ook wel eens zien rijden. Is volgens mij geen lid.timmy schreef:Zojuist gespot in lisse bij een bedrijf (weet niet wat voor )
Moet je is over meer en duin rijden in lisse. staat een vet mooie rode gtt fase 2.
ow gaaf, ik heb nog nooit een zwarte gtt gezien in lisse. Waar in de buurt staat ie dan?timmy schreef:Ik zal er wel eens langsrijden in mijn nog mooiere(_Martijn_ schreef:Deze heb ik ook wel eens zien rijden. Is volgens mij geen lid.timmy schreef:Zojuist gespot in lisse bij een bedrijf (weet niet wat voor )
Moet je is over meer en duin rijden in lisse. staat een vet mooie rode gtt fase 2.)zwarte gtt fase 1 die daar ook in de buurt staat
He! nu is die weer rood.
vanochtend op de pont tussen nieuw-beijerland en hekelingen , een rode 5 GTT met witte bumpers en deuren...
de auto was nog in project, altans da hoop ik voor hem...geen duimpies ofzo, hij haalde wel gevaarlijk in over een 2-baans weg, om te showen volgens mij, maar kvon t nou nie bepaald grappig, t enige wat ik grappig vond waren de rookpluimen uit zn uitlaat bij overschakelen..maja, volgende keer beter, hij woont in spijkenisse, misschien kom ik hem nog wel n keer tegen.
de auto was nog in project, altans da hoop ik voor hem...geen duimpies ofzo, hij haalde wel gevaarlijk in over een 2-baans weg, om te showen volgens mij, maar kvon t nou nie bepaald grappig, t enige wat ik grappig vond waren de rookpluimen uit zn uitlaat bij overschakelen..maja, volgende keer beter, hij woont in spijkenisse, misschien kom ik hem nog wel n keer tegen.
"it's not how you stand by your car, it's how you race it" -->F&F
-
- Über-Spammer
Heel veel renault gespot van DenHaag naar Alkmaar en van Alkmaar weer naar DenHaag 
Clio's
Megane's
oja zondag ook een blauwe turbo gezien. deze stond bij de vuurtoren in scheveningen

Clio's
Megane's
oja zondag ook een blauwe turbo gezien. deze stond bij de vuurtoren in scheveningen