veel schade?-Ray- schreef:ik heb schade ja, een of andere eikel vond het nodig om bij oranje boven op ze rem te gaan staan:( daaaag voorkant...
Meeting Frankrijk 19 - 20 - 21 Juli
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
hier nog een!-Ray- schreef:heb me digicam al ingepakt, gaat goedkomen.
stay tuned
-
misschien hoeven we helemaal niet door te rijden, hangt er maar net van af hoe gezellig het is daar. Om nog meer km's van huis te gaan is niet echt enorm interessant, tenzij het klote weer is...dan is afzakken naar het zuiden wellicht een optie.
het maakt idd niet veel uit waar we zitten, we maken het zelf wel gezellig.
He! nu is die weer rood.
-
Great news voor JP, Steven en/of Ray: Me neef Derk gaat ook mee met z'n Impreza GTT
Dus dat betekend dat we weer ruim kunnen zitten in de auto
+ hij heeft airco
Wel vroeg hij of degene die met hem mee wilt rijden de peut-kosten wil delen....lijkt me wel zo eerlijk.
Hij komt ook donderdagavond naar mij toe, dus rijdt met de woerden/oudewater club mee.
Tevens de vraag aan Ray of hij de enige echte RTC tent wil meenemen. Dan kunnen Derk en ik daar ook in slapen (bagage plek is er nu weer zat in de scooby).

Dus dat betekend dat we weer ruim kunnen zitten in de auto

Wel vroeg hij of degene die met hem mee wilt rijden de peut-kosten wil delen....lijkt me wel zo eerlijk.
Hij komt ook donderdagavond naar mij toe, dus rijdt met de woerden/oudewater club mee.
Tevens de vraag aan Ray of hij de enige echte RTC tent wil meenemen. Dan kunnen Derk en ik daar ook in slapen (bagage plek is er nu weer zat in de scooby).
woei dat is goed nieuws dB 
ik zal m meenemen, zorgen jullie dan voor een groot genoeg grondzeil???

ik zal m meenemen, zorgen jullie dan voor een groot genoeg grondzeil???
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heel misschien , heel misschien kan ik alleen die 2 dagen van de meeting . Dit heeft te maken met omstandigheden ( helaas
) . Ik hoop het niet maar bijdeze zeg ik het alvast .
Het kan best meevallen , ik hoor het deze week .

Het kan best meevallen , ik hoor het deze week .
morgen weten we ook tot wanneer JP kan, die is ook afhankelijk van levering van spullen op zijn werk.
-
hopelijk kan je mee Jochem! Let us know in time.
-
- Moderator
- Car: MB
ik kan iig wel
wordt iig gezellig denk ik. moet goed komen.
Ik denk ook dat we nu wel zat auto's hebben. Wordt denk ik lastig genoeg om rustig te rijden en elkaar bij te houden

wordt iig gezellig denk ik. moet goed komen.
Ik denk ook dat we nu wel zat auto's hebben. Wordt denk ik lastig genoeg om rustig te rijden en elkaar bij te houden
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
Ik kan 99% zeker ook vanavond is mijn wagen als het goed is af en dan is het 100% zeker dat ik mee kan
maar verwacht geen probelemn alles hoeft alleen nog in elkaar gegooit te worden 
en dan gaan!!!
Ps. laten jullie je achterbank er allemaal in? de meine ligt er la uit hoor
kank weer net iets meer meenemen zonder dat mijn banden aanlopen 

en dan gaan!!!

Ps. laten jullie je achterbank er allemaal in? de meine ligt er la uit hoor

-
Laat hem er denk ik in zitten, is namelijk gelijk me ICE helemaal uit het zichtHooliead schreef:Ps. laten jullie je achterbank er allemaal in? de meine ligt er la uit hoorkank weer net iets meer meenemen zonder dat mijn banden aanlopen

-
- Contacteer:
die ligt er bij mij ook al uit.
die zt er toch pas een week in dus heb niet alles gelijk helmaal vast gezet omdat ik wist dat ik het eruit wilde als ik op vakanmtie ging
die zt er toch pas een week in dus heb niet alles gelijk helmaal vast gezet omdat ik wist dat ik het eruit wilde als ik op vakanmtie ging
-
- Contacteer:
is er toevallig iemadn die mee gaat die nog 1 of twee klapstoeltjes over (en dus te leen) heeft?
anders is de blokker ook wel een optie.Hooliead schreef:is er toevallig iemadn die mee gaat die nog 1 of twee klapstoeltjes over (en dus te leen) heeft?
(die zijn daar zo goedkoop dat je ze niet eens mee terug hoeft te nemen)
-
- Contacteer:
das idd ook weer zoPloegah schreef:anders is de blokker ook wel een optie.Hooliead schreef:is er toevallig iemadn die mee gaat die nog 1 of twee klapstoeltjes over (en dus te leen) heeft?
(die zijn daar zo goedkoop dat je ze niet eens mee terug hoeft te nemen)
Ok, dus we kunnen heel misschien nog ietsie langer dan Dinsdag? Zou toppie zijn-Ray- schreef:morgen weten we ook tot wanneer JP kan, die is ook afhankelijk van levering van spullen op zijn werk.

Verder goed nieuws dat Derk meegaat. Dan is de verdeling weer precies goed.
En een ander vraagje, durf het eigenlijk niet te vragen, maar kunnen we anders bij jou slapen Robert?
Dan zijn we s'ochtends in 1x met z'n allen en heb je minimaal tijdverlies.
Kan me voorstellen als het niet gaat hoor, maar tis op zich wel handig.
Denk dat we dan praten over:
-JP
-Ray
-Martijn
-/me
hmmmm,daar heeft iedereen ze mening over...
hmmmm,daar heeft iedereen ze mening over...

-
- Contacteer:
Ik vind da eigenlijk ook wel normaal, zijn auto word er natuurlijk ook niet beter op he. maar ik bemoei me er trouwens niet mee
tuurlijk deel je de kosten, simpel. zal wel een geintje zijn met eem verkeerde smilie erachter.
btw ik prefereer toch om meteen op vrijdag naar het circuit te rijden, en daan in de directe omgeving een camping te zoeken (remember the nurburgring). zal vast wel wat zitten, en dan denk ik dat daar wel meer mensen zitten die naar die meeting gaan en dus niet alleen haagse harrie en groningse teus die daar 8 weken per jaar met de stacaravan staan
moet wel een beetje redelijk geprijsd zijn natuurlijk, dat staat voorop
btw ik prefereer toch om meteen op vrijdag naar het circuit te rijden, en daan in de directe omgeving een camping te zoeken (remember the nurburgring). zal vast wel wat zitten, en dan denk ik dat daar wel meer mensen zitten die naar die meeting gaan en dus niet alleen haagse harrie en groningse teus die daar 8 weken per jaar met de stacaravan staan

-
- Contacteer:
heb een 100% gereviseerde dynamo al klaar liggen om mee naar france te nemen. is een 5/clio dynamo
-
- Contacteer:
niog steeds geen reactieHooliead schreef:Kan iemand voor mij toevllig nog een RTC shirtje meenemen vrijdag?
oja vergeet natuulijk nie een hoop weggeefstickers mee te nemen he!

ik neem stikkers zat mee 
shirtjes heb ik hier niet liggen, wel petjes

shirtjes heb ik hier niet liggen, wel petjes

-
- Contacteer:
daar hek een te dikke kop voor maar neem maar mee miss toch 1
iemadn adners shirtje?
iemadn adners shirtje?
-
- Contacteer:
martin rs schreef:- Ray R5GTT
- Maarten, R5GTT
- Jean-Paul & Beaat, R5GTT of Willi
- Tijn, R5GTT
- Janine, R5GTT
- Rudo, R5GTT
- Jochem, R5GTT
- Ivo8hoven, R5GTT
- Tjabel, R5GTT
- Riël, R5GTT
- Steven, R5GTT
- Stephan, ClioRSI
- Robert, Willi
- Tom, Willi
- Jeroen, R19
- Chris, R19
- Bart, R19-16V
- Maus, Clio VSex
- Martin rs waarchijnlijk 5
- (hoolie)Ad & Patricia, R5GTE
klopt dit nog???????
Effe ons verwijdert, kunnen niet mee.
Ik kan geen vrij krijgen.

Tis veel te druk.
Volgende keer beter.

Voor de gene die wel gaan, veel plezier.
weer zo'n helder licht die het verkeerde lijstje quote 

-
- Moderator
-Ray- schreef:tuurlijk deel je de kosten, simpel. zal wel een geintje zijn met eem verkeerde smilie erachter.
waar wilde je anders heen rijden Ray? En als we daaro blijven staan de rest van de week, (wie blijven er nu heel de week) dan is een leuke camping wel aan te raden idd. Met een beetje luxe en een zwembad
nou, de campings die hier in dit topic stonden waren allemaal minimaal een halfuur van het circuit af, en je gaat mij niet wijsmaken dat er niet een kemping dichterbij is 

-
- Moderator
maar als we toch heel de week daar blijven dan is dat voor die twee dagen toch niet zo'n ramp. Ik heb liever heel de week een leuke camping dan heel de week een k*t camping omdat we te lam zijn om 2x wat extra km's te maken