domme foto vraag!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Wie weet hoe ik een bestaande foto van zeg 800*600 kan verkleinen tot iets wat ik op marktplaats kan plaatsen? De foto staat nu in mijn dokumenten!

.......mastino
Jinka

Uitprinten en de randjes er vanaf knippen :p
Matijs
Contacteer:

Dat moet met een willekeurig fotobewerkingsprogramma gebeuren. Bijv. Photoshop of Corel Draw. Met zoiets simpels als Paint moet het denk ik ook nog wel lukken, en zelfs plaatjes-browsers als ACDSee hebben die functie tegenwoordig vaak.
Laatst gewijzigd door Matijs op za 12 jul 2003 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

mastino schreef:Wie weet hoe ik een bestaande foto van zeg 800*600 kan verkleinen tot iets wat ik op marktplaats kan plaatsen? De foto staat nu in mijn dokumenten!

.......mastino
Stuur maar even naar me toe en dan verklein ik 'm wel effe voor je. Mailadres komt naar je toe via PM.
Anonymous

goh, wat zijn jullie weer behulpzaam vandaag :evil:
Jinka

Ja, met paint gaat het ook, daar doe ik het ook wel eens mee. En dat zit op bijna iedere computer.
Anonymous

[/quote]

Stuur maar even naar me toe en dan verklein ik 'm wel effe voor je. Mailadres komt naar je toe via PM.[/quote]

kijk dat lijkt er een beetje meer op!
Merijn
Über-Spammer

Of moet ik die foto's in je te koop topic effe verkleinen en naar je toe sturen?
Merijn
Über-Spammer

Je hebt een mail terug! :)
Anonymous

Thanks buddy, maar nu zegt marktplaats dat mijn parameter ontbreekt? kwist niet dat ik er een had :lol: HELP.
Merijn
Über-Spammer

huh? Dat heb ik nog nooit gehoord! Wat zegt ie precies?
Anonymous

UW PARAMETER ONTBREEKT! Misschien komt het omdat ik al een foto geplaats had en die was zo klein (64*64) die was dus niet te zien. Ik denk dat moet groter maar degene die ik had van mijn tekoop topic waren te groot. Ik denk verkleinen dus, maar hoe dan. Dat probleem heb jij voor me opgelost merijn maar nu dus weer dit!

....mastino
Jinka

Plaats je je advertentie gewoon opnieuw?
Anonymous

Uhummmmm Merijn, ik geloof dat ik me moet schamen want het was mijn fout dat het niet lukte. Ik had de categorie( renault) niet aangevinkt dus dan zet hij de foto er niet op want dan weet hij natuurlijk niet waarin hij de foto moet plaatsen. So my bad :lol: !

Bedankt voor je hulp en ik hoop dat ik mijn auto snel verkoop door jouw hulp met mijn foto.

ps: nu weet ik nog steeds niet hoe ik een foto moet verkleinen! Ik heb namelijk geen paint op mijn computer zitten dus,,,
Ad van Haperen
Contacteer:

Ik heb hier iop mijn pc nog wel een instalatie file staan van a smaller image. das een heel makkelijk programma om je pics (mooi) te verkleinen. kom maar ff op msn als je hem wil hebbe dan stuur ik hem je ff door.

msn--> ad.van.h@renault-tuning.nl
Tom
Moderator
Car: MB

gewoon irfan view gebruiken hiervoor. Is een klein en gratis programatje en werkt makkelijk
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

of gewoon uplouden bij groups.msn.com dan verkleinen ze hem automaticsch :D :wink:
Merijn
Über-Spammer

Tot op heden heb ik alleen Photoshop nog plaatjes kunnen verkleinen zonder dat ze zwaar kwaliteitsverlies hebben... Met Paint is het al helemaal ruk, zo ook Paint Shop Pro. Dus, als je het goed wil doen, zul je Photoshop moeten hebben. :)
Patrick RS
Moderator

hmm merijn dan weet je toch meer dan mij van photoshop. :wink:
Merijn
Über-Spammer

heheh... :) Dat is dan ook meteen het enige! ;)
Patrick RS
Moderator

en je hebt er ook nix an tijdens de wedstrijd want dat mag niet volgens het regelement :D :wink:
Peter @ Malta
Contacteer:

Tom schreef:gewoon irfan view gebruiken hiervoor. Is een klein en gratis programatje en werkt makkelijk
Yep, IrfanView is het beste hiervoor. En je hoeft je niet eens gewetensbezwaard te voelen.

- Peter
Jesper16v
Contacteer:

*Gaaaaaaaaaap*

Ik ben zo lui, en omdat ik helemaal niks/nada van computers laat staan internet weet, zou ik niet weten waar ik dit zeer makkelijke fotoverklein programma kan vinden.

Zou iemand voor mij een linkje oid kunnen plaatsen?

:wink: :p
Jasper16v

Merijn schreef:Tot op heden heb ik alleen Photoshop nog plaatjes kunnen verkleinen zonder dat ze zwaar kwaliteitsverlies hebben... Met Paint is het al helemaal ruk, zo ook Paint Shop Pro. Dus, als je het goed wil doen, zul je Photoshop moeten hebben. :)
met psp ruk ?

je kan zelf bepalen hoeveel kwaliteits verlies je wilt hebben
ik werk er al jaren mee en bevalt uitstekend !
Merijn
Über-Spammer

Hmm... dan zal ik wel iets over het hoofd zien. :)
Jasper16v

Jesper16v schreef:*Gaaaaaaaaaap*

Ik ben zo lui, en omdat ik helemaal niks/nada van computers laat staan internet weet, zou ik niet weten waar ik dit zeer makkelijke fotoverklein programma kan vinden.

Zou iemand voor mij een linkje oid kunnen plaatsen?

:wink: :p
dat irfanview staat hier:

http://www.irfanview.com/

ik ken het programma niet, maar ze zeggen dat het simpel is, dus...probeer het ff :)
Jasper16v

Merijn schreef:Hmm... dan zal ik wel iets over het hoofd zien. :)
als je een pic opslaat (f12) kan je bij options de compression factor bepalen
Merijn
Über-Spammer

Aha, op die manier. Nou ja, ik hou het lekker bij PS7. :) Toch bedankt.
Plaats reactie