hoe zit jij met je schouders dan ray?
ik kon er niet eens in
hoe zit jij met je schouders dan ray?
Meen je niet. Zo goedkoop? De mijne waren alsnog goedkoper, maar aangezien de tijd die ik er nu al ingestopt heb om alles pas te maken........-Ray- schreef:gekoopt van sparco zelf, pasklaar voor de GTT voor 59 euro in de btw het stuk
Klote sparco frames. Ik heb ze ook pasklaar voor de gtt. Nou mooi niet dat ze passen. Stront rommel. Word de laatste tijd een beetje ziek van alle niet passende spullen wat volgens het boekje wel moet passen-Ray- schreef:gekoopt van sparco zelf, pasklaar voor de GTT voor 59 euro in de btw het stukPloegah schreef:gheghe dat is de vraag indeed.
mooi stoeltje Ray !
PS hoe heb je het met het frame aangepakt ?
ik ben langer en zit er psies goed in.twingoturbo schreef:Je bent te breed Sven.
Knappe stoeltjes Ray, staan echt super.
Ze is met vriendinnen een weekje weg. Ik heb geen zin om daar tussen te zitten.martin rs schreef:gaaf man.
en geef je je vriendin zomaar je digicam mee dat kan ik me wel voorstellen.... maare dan zonder jouw naar spanje ?????????????
Bedank! je kan sneller typen dan een pm sturen, want ik heb nog niets binnenZERO-X schreef:Zekers VETerg netjes hoor ga zo door
oja PM
ff kijken dan. geen popup gezien en die krijg ik altijd.ZERO-X schreef:10 minuten geleden verzonden