[R5GTT]Kraken tijdens schakelen.
heb iets vreemd aan dehand misschien dat jullie dit ook ooit gehad hebben, na een kalm ritje wil ik even in 2de ins doortrekken, en opeens een hels gekraak, sindsdien werkt enkel de eerste vitesse, als ik van 1ste naar 2de wil gaan, gaat dit wel maar blijft die in 1ste rijden, als ik hem in neutraal zet, blijft die ook in die 1ste vitesse zitten, als de motor afstaat kan ik vlekkeloos in alle vitessen zetten zelfs achteruit(die werkt ook niet meer) is dit nu een boite die naar de zak is? of is dit iets anders? boit heeft nooit gekraakt schakelde lekker,model is van 89 en motor heeft 108000km dus veel sleet kan niet he, please anyone?
- Geert Claes
Mmm sorry man, ik kan je niet helpen, maar ik zal ff vertalen voor de nederlanders onder ons.
Vitesse = versnelling

Vitesse = versnelling

ja jong te veel gesnoven zeker,die hollanders snappen nu ook wel vitesse hoorGeert Claes schreef:Mmm sorry man, ik kan je niet helpen, maar ik zal ff vertalen voor de nederlanders onder ons.
Vitesse = versnelling
Zit alleen met boite
Maar, je versnellingsbak is gaar. Je woont niet ver, ik heb er nog wel een liggen hoor...

En engels 

Kijkt eerst eens ONDER den wagen, zit uwe pook nog aan de schakelhevel vast? Das waar da kleine rubberen zakske overheen steekt (als die er nog aan zit bij u, èh!) Voelt den pook niet losser dan normaal? Misschien is die pook + hevel niet meer vast met behulp van da stangske met die kogel eraan. die geleidt namelijk de overbrenging naar de boite zelf, da hij nie te ver uitslaat naar alle kanten.
Ge best kijkt eerst eens daar vanonder uwe wagen..
Geluk..
Ge best kijkt eerst eens daar vanonder uwe wagen..
Geluk..
Renault, créateur de GTT !!!