[R5GTT]Kraken tijdens schakelen.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
limburgio

heb iets vreemd aan dehand misschien dat jullie dit ook ooit gehad hebben, na een kalm ritje wil ik even in 2de ins doortrekken, en opeens een hels gekraak, sindsdien werkt enkel de eerste vitesse, als ik van 1ste naar 2de wil gaan, gaat dit wel maar blijft die in 1ste rijden, als ik hem in neutraal zet, blijft die ook in die 1ste vitesse zitten, als de motor afstaat kan ik vlekkeloos in alle vitessen zetten zelfs achteruit(die werkt ook niet meer) is dit nu een boite die naar de zak is? of is dit iets anders? boit heeft nooit gekraakt schakelde lekker,model is van 89 en motor heeft 108000km dus veel sleet kan niet he, please anyone?
Geert Claes

Mmm sorry man, ik kan je niet helpen, maar ik zal ff vertalen voor de nederlanders onder ons.
Vitesse = versnelling
:lol:
gille
Contacteer:

Geert Claes schreef:Mmm sorry man, ik kan je niet helpen, maar ik zal ff vertalen voor de nederlanders onder ons.
Vitesse = versnelling
:lol:
ja jong te veel gesnoven zeker,die hollanders snappen nu ook wel vitesse hoor
Riël
Über-Spammer

Zit alleen met boite :) Maar, je versnellingsbak is gaar. Je woont niet ver, ik heb er nog wel een liggen hoor...
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Rudo

Ik begrijp inmiddels echt niet meer waarom steeds een Belg het Groot Dictee Der Nederlandse Taal wint, er wordt hier gewoon Nederlands en Frans door elkaar geluld. :p
Riël
Über-Spammer

En engels :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gijs V.

Kijkt eerst eens ONDER den wagen, zit uwe pook nog aan de schakelhevel vast? Das waar da kleine rubberen zakske overheen steekt (als die er nog aan zit bij u, èh!) Voelt den pook niet losser dan normaal? Misschien is die pook + hevel niet meer vast met behulp van da stangske met die kogel eraan. die geleidt namelijk de overbrenging naar de boite zelf, da hij nie te ver uitslaat naar alle kanten.

Ge best kijkt eerst eens daar vanonder uwe wagen..

Geluk..
Renault, créateur de GTT !!!
limburgio

ltaj over talen gesproken, renault is toch een franse auto he, dan moet het ook maar wat frans klinken :p en ja de schakestang zit nog vast, als de motor stil ligt gaat schakelen prima
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hoe weet je dat? Als je stilstaat weet je toch niet in welke versnelling de bak staat?
Mrtn
Car: R5GTT

Merijn schreef:Hoe weet je dat? Als je stilstaat weet je toch niet in welke versnelling de bak staat?
ohw???
Mrtn = Maarten
Plaats reactie