Ik krijg JL-tuning niet te pakken heb al 2 mails gepost en een PM maar ik krijg geen reacties terug .Weet iemand of hij het land uit is of dat hij gewoon vrij heeft.Ik heb hem nodig omdat ik een blok bij hem wil bestellen .Maar ik krijg geen antwoord.
Dus wie weet waarom jl er niet is?
Alvast bedankt wilco kolsteren.
edit:
topic naam aangepast
geen reactie JL?
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
-
Niet effe geprobeerd te bellen?? Zijn nummer is hier wel ergens te vinden hoor...
-
- Über-Spammer
beller is sneller.
-
Deze beller heeft een 6 daagse werkweek en dus niet veel tijd om te bellen voor uitleg enzo.
ik werk ook 6 dagen per week en er is alijd wel even een momentje dat je kan bellen, das geen smoes 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
ja maar JIJ!-Ray- schreef:ik werk ook 6 dagen per week en er is alijd wel even een momentje dat je kan bellen, das geen smoes
Jij ben postbode jij kan het zelfs makkelijk tijdens je werk

en dat doen we dus ook 

-
- Contacteer:
en terecht natuurlijk-Ray- schreef:en dat doen we dus ook

werkt de Post in Holland 6 dagen????verdomme ben ik blij dat ik in Belgie woon,5dagen post is me al teveel(rekeningen en rekeningen)laat staan die 6de dag-Ray- schreef:ik werk ook 6 dagen per week en er is alijd wel even een momentje dat je kan bellen, das geen smoes
7 dagen zelfs, ook op zondag worden brievenbussen geleeegd... maar dat doet maar 1 persoon 

-
- Contacteer:
en daar is meneer ray zeker weer te lam voor-Ray- schreef:7 dagen zelfs, ook op zondag worden brievenbussen geleeegd... maar dat doet maar 1 persoon

1 keer in de zoveel tijd ben ik ook de lul... 

Ach ja, het leven van een frietboer gaat ook niet over rozen...-Ray- schreef:1 keer in de zoveel tijd ben ik ook de lul...
Ik heb bijna geen tijd voor mijn projectje

Iemand een cafetaria kopen?

-
- Contacteer:
Mijn excuses hierbij voor de late of geen reactie op pm en mail.
Door de drukte kom ik hier niet aan toe,zeker niet de uitgebreide antwoorden die er vaak gevraagd worden.
Voor verdere info over onderdelen en bestellingen gelieve te bellen: 06-29571950
Ben van 09:00 `s ochtends tot 24:00 `s avonds bezig en vaak ook bereikbaar.Bij geen gehoor nogmaals proberen.
mvg jeroen lubking
JLtuning
Door de drukte kom ik hier niet aan toe,zeker niet de uitgebreide antwoorden die er vaak gevraagd worden.
Voor verdere info over onderdelen en bestellingen gelieve te bellen: 06-29571950
Ben van 09:00 `s ochtends tot 24:00 `s avonds bezig en vaak ook bereikbaar.Bij geen gehoor nogmaals proberen.
mvg jeroen lubking
JLtuning
Wat maak jij een lange dagen!!!Jeroen Lubking schreef:Mijn excuses hierbij voor de late of geen reactie op pm en mail.
mvg jeroen lubking
JLtuning
en dat ook zowat 7 dagen per week!
Ik durf hem bijna niet te vragen of ie een blok voor me wil bouwen-Ray- schreef:en dat ook zowat 7 dagen per week!

-
Ben blij om te horen dat ie succesvol is!
Gun het hem wel..........
Gun het hem wel..........
-
Bedankt jl is zal je wel een belletje geven .Effe alles opschrijven wat ik allemaal moet weten.