Vanavond gespot op de A27 bij Utrecht om 19:45, blauwe 19 16V phase 1 met zilvergrijze viper stepen. Had ook een dakbox op zn dak, kwam vast terug van vakantie. Hij reed aan de andere kant, dus kon het kenteken niet zien.
vanavond in haarlem op de kruising van de jan gijzenkade/randweg een witte GT Turbo fase ?, zat te vissen dus zag het laat. hij had wel velgies en een pijpie, mja wie niet?
In Zwijndrecht, oudeland, een Renault GT5 Turbo met oranje bumpers rondom, rest is wit. Sticker erop met http://www.renault5turbo.nl en een sticker in het zwart van ELF. Nog nooit gezien tot vandaag. Wie o wie???
oja, kenteken iets van: -- DP 05?
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
ow ja en in velsen noord om 1715 een rooie clio 16V, kenteken begon met TD d8 ik, en een raamband met "Street Force Team", 15 inch 5 spaaks velgen. geen rtc kenmerken.
DJ-Jasper schreef:In Zwijndrecht, oudeland, een Renault GT5 Turbo met oranje bumpers rondom, rest is wit. Sticker erop met http://www.renault5turbo.nl en een sticker in het zwart van ELF. Nog nooit gezien tot vandaag. Wie o wie???
oja, kenteken iets van: -- DP 05?
Tis een ouwe denk ik, die site bestaat niet eens meer. Volgens mij komtie uit de rally ofzo!
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
-Ray- schreef:vanavond in haarlem op de kruising van de jan gijzenkade/randweg een witte GT Turbo fase ?, zat te vissen dus zag het laat. hij had wel velgies en een pijpie, mja wie niet?
Hé, als dat rond 21.45 was ben ik het waarschijnlijk geweest. Ik ben daarna rechtsaf geslagen voor die jeugdherberg langs, klopt dat?
Deze website wordt dagelijks bijgewerkt, alleen bij ons vindt u een uitgebreide selectie van huizen in Frankrijk. Wij bieden u een spectaculair gloednieuw uitgebreid aanbod van bouwgrond, schuren, huizen, fermettes, chateaux en bedrijven voornamelijk in de Bourgogne (Parc Regional du Morvan) en Auvergne met nog betaalbaar onroerendgoed. Deze streken zijn in 6 - 8 uur vanuit Nederland aan te rijden.
iwi schreef:Vanmiddag in Heiloo een geel met rode 5. Ik reed in een witte 5 met rode bumpers. Knipperde met m'n lichten (als ze het deden ) en zwaaide.
Er werd ook terug gezwaaid, dus moet ik in ieder geval gezien zijn
Heb jij toevallig ook een imperial op je dakkie?
Zo ja dan heb ik jou al vaak genoeg gespot in Rotterdam.
Vanmiddag bij firma de Ringsleutel (van het chiptunen)voor de deur, een Clio Williams fase 2,zag er strak uit en helemaal origineel alleen het middenconsole om de vesnellingspook heen miste en de hoedenplank zag er niet uit en was niet origineel en was voorzien van een mooi formaat Devil