Gister ben ik er zelfs mee heen en weer schagen geweest zonder problemen, alleen mijn koeling was aan de hoge kant. Dit was dus nog kl*te. In schagen is de slang die van de waterpomp naar de turbo loopt vervangen, omdat deze lek was. Nu is mijn koeling goed

Zonder problemen weer terug naar den helder gereden.
Toen ben ik nog ff een rondje gegaan met mijn vader en broertje. Na 10 min rijden viel in eens mijn dashbord uit.. alle meters vielen naar beneden

Dus zo snel mogelijk aan de kant gezet en ik draaide mijn sleutel om, want de motor moest uit. Dit lukte dus gewoon NIET en de motor bleef gewoon draaien

Toen heb ik met mijn handen de stekker van de ontsteking afgeduwt (dat voel je wel zeg)
Motor was dus uit, maar er kwam ergens rook vandaan en we konden dit niet plaatsen. Helemaal niets (op electrisch gebied) deed het meer.
Ik heb me dus laten ophalen en naar huis laten slepen. Eenmaal thuis zagen we de oorzaak......
de massakabel was helemaal doorgebrand. Dit kan niet zomaar gebeuren, dus mijn broer aan het meten en die kwam al snel tot de ontdekking dat het de "plus" was die de kortsluiting veroorzaakte om de volgende reden:
Deze hing tegen de uitlaat aan dus die was helemaal doorgebrand :-* Daar kwam ook uiteraard de rook vandaan.
Nu hebben we deze kabel reeds alweer vervangen en nu doet de auto het weer

tot zover maar weer .....