In Den Bosch ook wel, hoor... Ik had laatst bijna ruzie met een gozer hier. Heb ik nog gepost in 'Mijn auto tegen iemand anders'.Johan de clio man schreef:^^ vooral in oss eo

Daar heb ik ook veel last van, vooral krasjes en deuken op je bumper zijn geweldig! Zet mijn auto alleen maar naast nieuwe auto's of optisch getunede auto's of de duredere klasse autos, lijkt alsof die mensen ook op elkaars spullen letten ipv overal schijt aan hebben.Merijn schreef:Ik zou de mijne dolgraag lekker de hele week binnen laten staan en op zaterdag en zondag lekker meenemen om een stukkie te toeren. Ik haat boodschappen doen met mijn eigen auto. Ik ben als de dood voor andere parkeerders en hun deuren.Er rijden tegenwoordig echt veel asocialen rond!
Ik zet nu mijn auto helemaal aan de andere kant van de parkeerplaats, waar nooit auto's staan, of ik ga lopend.
Helpt wel...
Als ie voor de helft weggaat en hij is inderdaad zo goed, nieuw, mooi als er wordt gezegd, dan ga ik effe geld lenen bij mijn broer!Rory schreef:2750 is inderdaad wel heel erg veel, maarja 85k km en 2e eigenaar (wat ik betwijfel)... helft moet lukkenMerijn schreef:Is goed!Effe kijken hoeveel we eraf kunnen lullen
dan wil ik em hoor.Merijn schreef: Als ie voor de helft weggaat en hij is inderdaad zo goed, nieuw, mooi als er wordt gezegd, dan ga ik effe geld lenen bij mijn broer!
Ik zou wel kunnen overdag! Dus tot zon 5 uur ofzo, daarna eten en andere 'verplichtingen' *kuch* vriendin *kuch*Merijn schreef:Ik kan zaterdag trouwens niet. Ik ga bij de restauratie van mijn oude 5 kijken!Iemand zin om mee te gaan?
Johan de clio man schreef:weet iemand waar in omg. den bosch deze staat:
http://www.marktplaats.nl/markt/autos/renault/39597.htm
ik zal straks wel eens bellen.
Jullie zijn welkom hoorRory schreef:Ik zou wel kunnen overdag! Dus tot zon 5 uur ofzo, daarna eten en andere 'verplichtingen' *kuch* vriendin *kuch*Merijn schreef:Ik kan zaterdag trouwens niet. Ik ga bij de restauratie van mijn oude 5 kijken!Iemand zin om mee te gaan?
Weet niet wat Merijn er van vind? Ik vind het best!Marcel dLC schreef:Jullie zijn welkom hoorRory schreef:Ik zou wel kunnen overdag! Dus tot zon 5 uur ofzo, daarna eten en andere 'verplichtingen' *kuch* vriendin *kuch*Merijn schreef:Ik kan zaterdag trouwens niet. Ik ga bij de restauratie van mijn oude 5 kijken!Iemand zin om mee te gaan?