Ik heb één 4 kanaalsversterker gekocht waarop ik mijn subwoofer en achterspeakers wil laten draaien en een oud 2-kanaals beestje om de voorspeakertjes mee te versterken. Maar aangezien ik nog nooit een versterker aangesloten gehad heb, weet ik niet precies wat ik hoe moet doen.
1) Mijn HU heeft twee uitgangen en de 4-kanaals heeft twee ingangen. Moet ik dan persé 2 RCA kabels hierop aansluiten? Want hoe stuurt iemand met maar 1 uitgang op de HU een 4-kanaals versterker aan? Of gebruik ik een voor de ene versterker en een voor de andere. Of beide op de 4-kanaals en de 2 kanaals doorlussen via de uitgang van de 4 kanaals? Ik weet het niet

2) Moet ik 2 stroomkabels leggen of hoe kan ik er voor zorgen dat ze beide van stroom voorzien zijn? Kan ik dit gewoon splitten en zijn daar speciale voorzieningen voor? Zelfde voor de remote-kabel en de ground. En moet je zekering dan zwaarder zijn?
3) Kun je nu ook nog het voor en achter kanaal instellen als je niet de aansluitingen voor de speakers van de HU gebruikt?
Dat was het zo wel ff...misschien dat ik later nog meer vraagjes tegenkom