ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Anton (R1916V)

,,||,, zal die niet meer doen denk ik :lol: hopelijk :wink:
...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

aus_tirol_16v schreef:,,||,, zal die niet meer doen denk ik :lol: hopelijk :wink:
Wat bedoel je met die ,,||,, ? Ben ik wel benieuwd naar! :)

Ik hoop voor hem inderdaad dat hij dat niet nog een keer doet. ;)
Mickael

Dirk (CRX) schreef: Ik lees wel vaker van die verhalen dat geen enkele honda jullie bijhoudt.. toch knap, gezien er genoeg honda's rijden waar je het met een clio 16v 5GTT grof moet tegen afleggen.. Prelude VTEC, Integra Type R, Civic Type R (2 types), Accord Aerodeck 2.2 VTEC
Ja wel hoor ik heb laatst nog gepost van een integra type R waar ik het heb moeten afleggen.

Trouwens die civic's (R) daarin tegen stellen echt niets voor, heb al meerdere keren naast een gestaan, maar geen van alle hebben het bij kunnen houden, tot nu toe :lol:

ps. weet jij wat er in z'n integra voor blok ligt? met Turbo? wat hij toch duidelijk wel een turbo onder de motorkap PSSSSSSSTTT.
Bennie

Kort maar krachtig: 205 1.9 gti tegen mijn Cliootje 16v> Byebye :) Ik heb m nie meer terug gezien haha, laaaaaaaaaachuhhhh!!!
Anton (R1916V)

Merijn schreef:
aus_tirol_16v schreef:,,||,, zal die niet meer doen denk ik :lol: hopelijk :wink:
Wat bedoel je met die ,,||,, ? Ben ik wel benieuwd naar! :)

Ik hoop voor hem inderdaad dat hij dat niet nog een keer doet. ;)
Das de Finger :D
...::: RENO HEAVEN 'S OPEN :::...
....::: FOR 2004 TAX FREE :::....
Merijn
Über-Spammer

Ahaaaaa! :D
rreevvss

SMILLIAW

Mickael schreef:
Dirk (CRX) schreef: Ik lees wel vaker van die verhalen dat geen enkele honda jullie bijhoudt.. toch knap, gezien er genoeg honda's rijden waar je het met een clio 16v 5GTT grof moet tegen afleggen.. Prelude VTEC, Integra Type R, Civic Type R (2 types), Accord Aerodeck 2.2 VTEC
Ja wel hoor ik heb laatst nog gepost van een integra type R waar ik het heb moeten afleggen.

Trouwens die civic's (R) daarin tegen stellen echt niets voor, heb al meerdere keren naast een gestaan, maar geen van alle hebben het bij kunnen houden, tot nu toe :lol:

ps. weet jij wat er in z'n integra voor blok ligt? met Turbo? wat hij toch duidelijk wel een turbo onder de motorkap PSSSSSSSTTT.
Honda Integra:
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 4
cilinderinhoud 1797 cm3
boring x slag 81,0 x 87,2 mm
compressieverh. 11,1:1
max. vermogen 140 kW (190 pk)
7900tpm
max. koppel 178 Nm
7300tpm
brandstofsysteem multipoint injectie
klepbediening dohc
turbo nee
katalysator geregeld
topsnelheid 233 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,7 s

dit heb ik ff kunnen vinden van die bak, geen turbo dus...
Tom
Moderator
Car: MB

volgens mij zijn al die motoren van honda turboloos. Ze maken echt machtig mooie motoren (2 liter s2000 blok bijv.), maar het blijft lastig voor de jappen om er en fatsoenlijk jasje omheen te maken (enkele uitzonderingen daargelaten)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Merijn
Über-Spammer

Nou, doe mij maar een nieuwe CRX (iemand al gezien!?), een Civic Type R, Integra Type R, Accord Type R en als klop de vuurpijl de S2000! Stuk voor stuk schitterende auto's!
Tom
Moderator
Car: MB

die nieuwe type R's zijn idd stuk voor mooie auto's en de S200 is echt super. De modellen waar ze vanaf stammen en de oudere modellen die zuigen echter flink vind ik
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Xedrah

SMILLIAW schreef: max. vermogen 140 kW (190 pk)
7900tpm
max. koppel 178 Nm
7300tpm
topsnelheid 233 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,7 s

dit heb ik ff kunnen vinden van die bak, geen turbo dus...
De 400 meter doet zo'n ding in 15.1 seconden. Jammer dan, te traag! :D
Mickael

SMILLIAW schreef:bla

Zal toch die gast een keer proberen aan te houden, want ik weet zeker dat ie er een turbo op heeft zitten.

Ben benieuwd wat hij dan heeft aangepast want dat ding is echt Super snel.

Met zijn org. spec zou ik hem makkelijk moeten kunnen pakken. >-)
RO 16v

Mickael schreef:
SMILLIAW schreef:bla

Met zijn org. spec zou ik hem makkelijk moeten kunnen pakken. >-)
Met wegtrekken moet je hem kunnen bijhouden/voorblijven maar vanaf een +160 zijn die dingen echt snel, voornamelijk omdat ze haast geen luchtweerstand hebben en de Clio wel, is gewoon een muur waar de lucht langs moet.
Jasper16v

laatst nog een x geprobeerd een dikke mercedes S en een alfa gtv v6 bij te houden, maar dat lukte niet echt :)
wouter 16v

Dirk (CRX) schreef:
wouter 16v schreef:Op de heen weg naar automax:

De honda club 8) , de enigste die het wou proberen was een prelude, 1 keer goed gas geen prelude meer te bekennen in mijn achteruit kijkspiegel.

Op de terug weg:

2 golfjes kwamen met een bloed gang voorbij, wij er achteraan voordat we goed en wel bij ze waren gaven ze het al op.

Bmw 325i kon het niet echt hebben dat hij door 2 clio,s zoek werd gereden. We kregen allebei de middelvinger. :lol:
Ik lees wel vaker van die verhalen dat geen enkele honda jullie bijhoudt.. toch knap, gezien er genoeg honda's rijden waar je het met een clio 16v 5GTT grof moet tegen afleggen.. Prelude VTEC, Integra Type R, Civic Type R (2 types), Accord Aerodeck 2.2 VTEC
Ja maar bij mij ligt er wel 194pk en 220nm onder de kap. En ik heb ook al verloren van een golf 2, maarja die had dan ook 260pk en 420nm onder de kap, dus zo verschrikkelijk is dat dan ook niet.
DJ-Jasper

Ik kwam gisteravond in Ridderkerk op het industrieterrein DONKERSLOOT mijn baas tegen. Trok hem ff open op dat industrieterrein maar ik zag in no-time 2 achterlichten in de verte verdwijnen, tsjah, ik in mijn Twingo kon mijn baas niet bijhouden in zijn Porsche 911 Turbo (430 pk) :D
Renault Twingo
Planning september: Ramen blinderen, andere spiegels
Planning oktober/november: Spoilerpakketje van CarTrend
twingoturbo

niet eens?! :p
DJ-Jasper

twingoturbo schreef:niet eens?! :p
:D :lol:
Renault Twingo
ChrisClio16V

Vanmiddag stopte er een Nissan 100nx achter bij het stoplicht. Ik kijken (hij had z'n stereo vol open), gast met petje die constant iets van de grond zoekt :) . Even het gas opengetrokken en meteen al een flinke voorsprong. Vervolgens langs het kanaal gereden (hij dus ook) was vrij druk, maar toen er ruimte was wastie ver achter. Toch maar een beetje ingehouden want er kwam een mooie slingerweg aan. Ik wilde even kijken of 'ie kon sturen, toen verdween 'ie dus helemaal in m'n spiegel :D
Denk dat ik vandaag een egootje gekraakt heb.... :D
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

Merijn schreef:Nou, doe mij maar een nieuwe CRX (iemand al gezien!?), een Civic Type R, Integra Type R, Accord Type R en als klop de vuurpijl de S2000! Stuk voor stuk schitterende auto's!
mmm.. van honda vindt ik alleen de s2000 en de NSX mooi. al die type r's vindt ik maar niks
Edwin16v
Contacteer:

DJ-Jasper schreef:Ik kwam gisteravond in Ridderkerk op het industrieterrein DONKERSLOOT mijn baas tegen. Trok hem ff open op dat industrieterrein maar ik zag in no-time 2 achterlichten in de verte verdwijnen, tsjah, ik in mijn Twingo kon mijn baas niet bijhouden in zijn Porsche 911 Turbo (430 pk) :D
Dat probleem ken ik:
Mijn baas heeft een Porsche Boxter S en dat kon ik ook shaken met m'n Clio 16v Achterberg blok en de hele reutemeteut.
Merijn
Über-Spammer

Een Boxter S niet, maar een gewone Boxter moet toch een heel eind bij te houden zijn, toch? :)
RO 16v

Stond ik vanmiddag voor de Ijtunnel te wachten komt er een Mazda mx-3 V6 naast me staan en begon gas te geven, vast een zonnesteek dacht ik nog, stoplicht op groen hij vol gas weg, ik naast hem blijven hangen met behoorlijk gas over, op een gegeven moment bij de 140 laat ik hem een klein beetje weglopen, begint ie te zwaaien met andere woorden ik heb je, dus niet, beetje meer gas geven en weg was ik, kreeg wel een duimpie.
Edwin16v
Contacteer:

Merijn schreef:Een Boxter S niet, maar een gewone Boxter moet toch een heel eind bij te houden zijn, toch? :)
Heb ik nooit gedaan.
Altijd heel netjes gereden :D
Jasper16v

RO 16v schreef:Stond ik vanmiddag voor de Ijtunnel te wachten komt er een Mazda mx-3 V6 naast me staan en begon gas te geven, vast een zonnesteek dacht ik nog, stoplicht op groen hij vol gas weg, ik naast hem blijven hangen met behoorlijk gas over, op een gegeven moment bij de 140 laat ik hem een klein beetje weglopen, begint ie te zwaaien met andere woorden ik heb je, dus niet, beetje meer gas geven en weg was ik, kreeg wel een duimpie.
in wat voor voiture ?
RO 16v

In m'n Clio. :)
DJ-Jasper

WilliamsEddie schreef:
DJ-Jasper schreef:Ik kwam gisteravond in Ridderkerk op het industrieterrein DONKERSLOOT mijn baas tegen. Trok hem ff open op dat industrieterrein maar ik zag in no-time 2 achterlichten in de verte verdwijnen, tsjah, ik in mijn Twingo kon mijn baas niet bijhouden in zijn Porsche 911 Turbo (430 pk) :D
Dat probleem ken ik:
Mijn baas heeft een Porsche Boxter S en dat kon ik ook shaken met m'n Clio 16v Achterberg blok en de hele reutemeteut.
Duitse rommel die Porsche's :lol:
Renault Twingo
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

RO 16v schreef:...met behoorlijk gas over...
Hmm dat moet ik met mijn auto's nog meemaken... :)
RO 16v

DoubleYou schreef:
maar jij hebt misschien 80 pk, ik heb er 115 meer. :wink:
Foeke

@ Ro met jou wil ik wel eens een rondje meerijden :) >-)
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

F 16Valve schreef:@ Ro met jou wil ik wel eens een rondje meerijden :) >-)

Wie niet :lol: :D
Foeke

sssssssss :D
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Steven
Car: M536

RO 16v schreef:
DoubleYou schreef:
maar jij hebt misschien 80 pk, ik heb er 115 meer. :wink:
Je rijd nu 2 liter atmosferisch?
gille
Contacteer:

Merijn schreef:Een Boxter S niet, maar een gewone Boxter moet toch een heel eind bij te houden zijn, toch? :)
een Boxter heb ik eens belachelijk gemaakt(ik met slippende koppeling zelfs)
Gesloten