Ik heb geloof ik een bowlingavond, dus moet even kijken hoe het loopt.
Maar ik ga me best doen

jawel, maar toch mis ik er nog een paar...het drukker namelijk!-Ray- schreef:gaan we het beleven? oude tijden?????
Rudo schreef:Vrijdagavond 11 juli 2003 de Friday Nightmeeting Bodegraven.
Lokatie: Mac Bodegraven, aanvang 20:30
- Ro. Clio16V.
- Patrick. Williams.
- Sunil. Williams.
- Robert. Trammelant.
- Chris. 5je.
- Ivo. 5 GTT Blue Sport.
- Ray. Lancia Delta HF Integrale.
- Jean Paul. Mercedes 500 SL.
- Steven. Express.
- Martijn. R5GTT.
- Tjabel. Peug 205 gti.
- Jochem 'Dukes of Hazzard'5 gtt
Twijfelaars:
- Lex. R1916v
- Maik. Driewieler ivm heuvels.
- Rudo R5GTT
Ray en Steven...plus RoPATRICK-CLIO schreef:komen er nog wat mensen uit noord holland? misschien leuk om achter elkaar aan te tuffen?
Dan moet je ze gaan zoeken, meer zijn er haast niet in N-H die zo ver willen rijden (maar max 30 min, is niks).PATRICK-CLIO schreef:ik wil meer, waar zijn de pieps uit noord holland? Jullie mogen heus wel wat verder rijden met die autos hoor dan alkmaar en diemen.
heeee vergeet JP nietRobert dB. schreef:Ray en Steven...plus RoPATRICK-CLIO schreef:komen er nog wat mensen uit noord holland? misschien leuk om achter elkaar aan te tuffen?
trieste boelPATRICK-CLIO wrote:
ik wil meer, waar zijn de pieps uit noord holland? Jullie mogen heus wel wat verder rijden met die autos hoor dan alkmaar en diemen.
Dan moet je ze gaan zoeken, meer zijn er haast niet in N-H die zo ver willen rijden (maar max 30 min, is niks).
idd raar op een renault meeting komen met een ander merk, beetje jammerRudo schreef:Ik zie dat bijna de helft met een ander vervoersmiddel komt (*). Zal ik ook maar met de Nixan komen dan??
Hmmm, vorig jaar vond ik het nog erg leuk om eens een stuk te rijden met de GT na een weekje werken, maar sinds ik 80km per dag met de GT rij heen en terug naar mijn werk is het speciale er wel een beetje af. Kom ik lekker met de Nissan, kan ik weer eens van stuurbekrachtiging genieten en van het schuif-kanteldakjeChris schreef:Rudo, we komen toch allang niet meer voor de auto's?
dat weet ik nieChris schreef:
P@tb@d, das ook gezellig toch? Maar vast niet zo leuk als hoe het bij Maxx was..