Dank je. Even creatief aan t photoshoppen geweest. Ik ben ook ni zo handig hoor. Ik heb het model bedacht, maar heb een bedrijfje het zaagwerk laten doen. De versterkers moeten nog afgedekt worden met bekleed mdfplaatje waarbij de koelribben en de Dietz display er boven uit steken. Ik vraag me af of de Signats dan nog voldoende koeling krijgen onder zo'n dubbele bodem. Verder moet de achterbak nog geboxed worden met twee plankjes aan de zijkant.
Zat ik ook aan te denken: en dan zó inbouwen dat je alleen de rotor van boven ziet en dan een blauw neonlampie eronder..lijkt me wel een leuk effect als ie draaid .
tyberium schreef:Zat ik ook aan te denken: en dan zó inbouwen dat je alleen de rotor van boven ziet en dan een blauw neonlampie eronder..lijkt me wel een leuk effect als ie draaid .
zeker weten.
heb het al gezien in een pc (videokaart) met fan met lichtjes erop.. echt super waus man
das toevallig.....
ben er vandaag ook maar weer mee begonnen.
was het helemaal zat en vond de bas een beetje tegenvallen,dus de achterbank heeft een zwieber gegeven voor wat meer ruimte....
jean-paul schreef:das toevallig.....
was het helemaal zat en vond de bas een beetje tegenvallen,dus de achterbank heeft een zwieber gegeven voor wat meer ruimte....
jean-paul schreef:das toevallig.....
Tom schreef:eerst mdf en dan spannen ze er een doek overheen voor de vorm. Dit doek zetten ze vervolgens in de polyester of epoxy ofzo. Daarna afwerken en spuiten
peter5GTTurbo schreef:Polyesteren valt best mee.
Beetje knip en plakwerk eigenlijk .
Maar dat schuren en plamuren is echt een KL*TE klus :-* .
Ken dat, ben al een week bezig om mijn achterbumper strak te krijgen, ik heb niet veel tijd, maar als ik het heb ben ik waarschijnlijk aan het schuren, vullen en nog een keer schuren!
tyberium schreef:Dank je. Even creatief aan t photoshoppen geweest. Ik ben ook ni zo handig hoor. Ik heb het model bedacht, maar heb een bedrijfje het zaagwerk laten doen. De versterkers moeten nog afgedekt worden met bekleed mdfplaatje waarbij de koelribben en de Dietz display er boven uit steken. Ik vraag me af of de Signats dan nog voldoende koeling krijgen onder zo'n dubbele bodem. Verder moet de achterbak nog geboxed worden met twee plankjes aan de zijkant.
Als die koelribben erboven uitsteken heb je echt geen coolers meer nodig imo. Pas als je d'r een plexiplaat dicht overheen legt of het helemaal weg bouwt in een dichte kist oid heeft zo'n ding extra ventilatie nodig. Maar better safe then sorry natuurlijk
grtz!
ps. ziet er goed uit idd!
Benny_R schreef:Waar kun je nou die grote stukken polyester krijgen?
Bouwmarkt in ieder geval niet
Kun je die op internet bestellen ofzo?
En wat kosten die dingen per m2?
mzzls
Dat krijg je niet per meter jij. Bij heutz hebben ze het ook geloof ik, zijn gewoon matjes (gaas) van hoe groot je ze afknipt, en daar smeer je polyesterhars overheen. Te krijgen in potjes, doosjes of emmers.