Meeting Frankrijk 19 - 20 - 21 Juli
-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
Jochem Ivo en ik willen om 06.00 vertrekken vanuit Oudewater.Waarschijnlijk rijden wij dan naar de MAc in Woerden om daar RobertDB op te pikken en Ray met aanhang?
Als iemand daarna met ons af wil spreken in het zuiden dan PM of hier neer zetten,kunnen we eventueel ook tel.nrs uitwisselen.
Als iemand daarna met ons af wil spreken in het zuiden dan PM of hier neer zetten,kunnen we eventueel ook tel.nrs uitwisselen.
-
- Moderator
- Car: MB
aha, We moeten denk ik even kijken ofdat we over Parijs of over Luxemburg rijden. Rijden we over Parijs dan kunnen we denk ik het beste Breda afpsreken, rijden we over Luxemburg dan is Eindhoven beter
ik zelf geef de voorkeur aan Luxemburg. Lijkt mij korter en bij Parijs is het meestal nogal druk. (bijkomende voordeel, de benzine is nergens zo goedkoop als in luxemburg)
ik zelf geef de voorkeur aan Luxemburg. Lijkt mij korter en bij Parijs is het meestal nogal druk. (bijkomende voordeel, de benzine is nergens zo goedkoop als in luxemburg)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Contacteer:
als we door rijden naar sant-tropez kunnen we ook een dagje gaan stampen in lloret :d das dan ook maar iets meer dan een uurtje rijden 

-
- Moderator
dat is dus wel effe meer dan een uurtje rijden he!! Bovendien valt er in Saint-Tropez heeeeeeeeel veel te zien. De keren dat ik er geweest ben heb ik me kostelijk vermaakt
-
- Contacteer:
ben er ook vaak geweest en is idd wel vet alleen echt leuk stappen was er voor de jeugd (6 jaar geleden) niet of je moest echt de hoofdprijs voor bijv. een biertje betalen toen al 9 gulden ofzo)Tom schreef:dat is dus wel effe meer dan een uurtje rijden he!! Bovendien valt er in Saint-Tropez heeeeeeeeel veel te zien. De keren dat ik er geweest ben heb ik me kostelijk vermaakt
-
- Contacteer:
daar heb je ook weer gelijk in. en ik weet ook niet hoe ik op en uurtje meer rijden kom das godver niog 5 en een half uur vanuit saint tropez :$ dus laat dat idee zoowieso maarTom schreef:ach, om het gezellig te hebben hoef ik niet zo nodig naar Spanje tussen alle achterlijke hollanders. Bovendien vind ik Zuid-frankrijk meer dan ver zat !!

-
- Moderator
ik kreeg van Tjabel te horen dat hun eigenlijk van plan waren om via luxemburg te rijden. Dan lijkt mij verzamelen bij Eindhoven het beste, dit is namelijk de eerste plek waar we allen komen. De mac in Veldhoven of eindhoven airport (allebei makkelijk te vinden) lijken mij de beste mogelijkheden
-
- Contacteer:
Ik heb even gekeken als je van Nevers
naar Saint Tropez
rijdt is 672.8 Km en doe je er 7.20 uur over
en als je van Nevers
naar LLoret da mar (E) rijdt is 741.2 Km en doe je er 7.31 uur over
dus dan zou het eventueel niet zo'n heel groot verschil zijn

en als je van Nevers

dus dan zou het eventueel niet zo'n heel groot verschil zijn
-
- Moderator
dan niet nee, maar ik persoonlijk heb niet zo'n zin om naar Spanje te gaan. Bovendien zijn er in frankrijk meer mooiere auto's, meer reno's, meer leuke dingen om naar te kijken.
-
- Contacteer:
daar heb jij weer gelijk inTom schreef:dan niet nee, maar ik persoonlijk heb niet zo'n zin om naar Spanje te gaan. Bovendien zijn er in frankrijk meer mooiere auto's, meer reno's, meer leuke dingen om naar te kijken.

-
Goed id.Tjabel schreef:Jochem Ivo en ik willen om 06.00 vertrekken vanuit Oudewater.Waarschijnlijk rijden wij dan naar de MAc in Woerden om daar RobertDB op te pikken en Ray met aanhang?
@Ray, wanneer wil jij weer richting huis? Ik heb de mogelijkheid er een paar daagjes aan vast te knopen

Route via Paris wordt wel aangeraden (door een collega die net bij de GP is geweest), maar zelf ben ik altijd via Luxemburg richting de wintersport gegaan (zelfde richting). Qua tijdsduur bijna gelijk, het hangt dus alleen van de drukte af.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Hé kaartlezen is mijn hobby toch waar heb je anders een bijrijder voor????Tom schreef:tuurlijk niet midden in het land (daar kom ik iig niet naartoe).
En midden van het land? Rheden staat ook op de kaart.
Of kan ik donderdag op vrijdag bij jou blijven pitten of zo??? Rest komt wel via msn of pm.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
@ dB, ik heb zojuist van 18 tot EN MET 27 julie vrijgenomen, so we're free to go 
aanstaande vrijdag bespreken we de boel wel ff @ FNB??? is die ook weer eens nuttig

aanstaande vrijdag bespreken we de boel wel ff @ FNB??? is die ook weer eens nuttig

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Ik zou ook graag komen maar heb andere verplichtingen (familie komt mij geld geven omdat ik geslaagd ben-Ray- schreef:aanstaande vrijdag bespreken we de boel wel ff @ FNB??? is die ook weer eens nuttig

Kijk jongens nou gaat het serieus worden...!
A.s. vrijdag kunnen we mooi even wat doornemen, met degene die er dan aanwezig zijn.
We PM-en anders nog wel even Tom / Ad, maar we gaan dus zeker met een mooi gezellig cluppie...
A.s. vrijdag kunnen we mooi even wat doornemen, met degene die er dan aanwezig zijn.
We PM-en anders nog wel even Tom / Ad, maar we gaan dus zeker met een mooi gezellig cluppie...
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Heeft er iemand ideen voor het eten?? Of is het een restaurantje hier en daar?? Mij maakt het niet veel uit. BBQ of zelf koken moet ook geen probleem zijn.
Dit moet ik eigenlijk ff weten voor dat mn zusje op vakantie gaat begin volgende week (maandag/dinsdag).
Dit moet ik eigenlijk ff weten voor dat mn zusje op vakantie gaat begin volgende week (maandag/dinsdag).
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
zo, alles begint al vorm te krijgen zie ik. Maar is het nu de bedoeling om door naar het zuiden te rijden ? Aankomende FNB zullen Frits en ik er denk ik niet zijn (of we moeten de FNOŽers in de steek laten). Maar dan horen we het wel via het forum/telefoon/pm/..............
makkelijk hè zo'n forum om te communiceren 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
wat je zegt ja sorry ahd vrijdag ook best kenne komen om alles persoonlijk door te spreken maarja kan echt nie helaas-Ray- schreef:makkelijk hè zo'n forum om te communiceren
-
kee, keb zelf 3 weken vrij waarvan ik de laatste in Turkije besteed. 1 weekje frankrijk moet dus wel kunnen-Ray- schreef:@ dB, ik heb zojuist van 18 tot EN MET 27 julie vrijgenomen, so we're free to go

-
- Contacteer:
Ik lijk me keileuk om langer te blijven idd maar om nu non stop in de auto te zitten zie ik ook niet echt zitten. maarja dat kunnen we altij nog bespreken
-
- Contacteer:
ben er van overtuigt da wij daar met zijn alle uitkomen en da we er een Vette week van gaan maken. Ps. ik zou het wel zonde vinden om na die 3 dagen gelijk weer etrug te gaan dan betaal je die reis toch ken je net zo goed wat langer blijven toch?
-
- Contacteer:
zullen we even een nieuw difinitief lijsje maken:
Ad en vriendin (Patricia) 5 GTE 0614********* vanuit breda
Ad en vriendin (Patricia) 5 GTE 0614********* vanuit breda
Laatst gewijzigd door Ad van Haperen op ma 12 mar 2012 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
Ad/Patricia -- GTE (breda)
Tom/Frits -- Willi (den bosch)
Tjabel/vriendin -- GTT(BS) (oudewater)
Ivo/... -- GTT(BS) (oudewater)
Jochem/... -- GTT(BS) (oudewater)
Robert/Ray -- Willi (woerden)[/u]
Tom/Frits -- Willi (den bosch)
Tjabel/vriendin -- GTT(BS) (oudewater)
Ivo/... -- GTT(BS) (oudewater)
Jochem/... -- GTT(BS) (oudewater)
Robert/Ray -- Willi (woerden)[/u]
-
- Contacteer:
als iedereen mij even zijn nummer pm't stuur ik dat pmetjes wel weer door naar iedereen.