DJ-Jasper schreef:
Ze lopen inderdaad buiten de kassen. Ongeveer een centimeter ofzo, maar omdat het cupvelgen zijn, lijkt het verder. Het (diepe) contrast van de cupvelgen geeft ook veel meer breedte voor de look!
Een powerfilter is een openlucht filter (bijvoorbeeld van K&N of Pipercross) die je vervangt voor je originele filter. Met een aanzuigbuis (evt. aluminium) voor koude meer koude lucht. Het geluid wordt hierdoor beter, je kan het verschil al horen als je je originele uitlaat nog hebt (bij elke auto behalve een Diesel) Jij had dit toch ook besteld? Kom anders naar Hellevoetsluis vrijdag dan kun je het zien en kan ik je gelijk uitleggen hoe je hem erop moet zetten. Anders moet ik ff wat foto's maken van onder de motorkap van de week.
Hehehe

dacht dat je wat anders bedoelde aangezien je het er eerst overhad dat je dankzij het powerfilter weer 165 ging i.p.v. 145 en later toen ik sprak over een K&N openluchtfilter je niet wist of dat qua prestaties uitmaakte vandaar dat ik dacht dat dat "powerfilter" weer wat anders was
Vrijdag zit ik al in OS dus hellevoetsluis ga ik niet redden maar als het een beetje gelijk is aan andere auto's mag het niet zo moeilijk zijn.
Ik neem tenminste aan dat ik gewoon de gehelen oude behuizing eraf haal incl. de zwarte "doos" waar je het standaardfilter in duwt en als alles eraf is het filter rechtstreeks of met een bijgeleverd verlengstuk monteer. Dan alleen effe kijken of ze bij zo'n K&N kit ook een buis voor de koude lucht toevoer leveren zal wel niet denk ik dat zal ook wel gelden voor een hitte schuld dus die twee dingen zal ik zelf wel fabriceren.