Automaxx 2003, Reactietopic & Foto's.
Of omroep Flevoland????-Ray- schreef:weet trouwens iemand van welke zender die cameraploeg was die er gefilmd heeft?? ik hoorde zelf BNN, maar volgens mij is het gewoon weer SBS6 net als alle andere evenementen waar "wij" gefilmd zijn
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Über-Spammer
whehe hij stond zeker wel goed vast 

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Niemand een stoel gevonden????
hij is groen en een bloemen motief er op.
hij is groen en een bloemen motief er op.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Über-Spammer
aaaaahhhh toe 
-
- Moderator
- Car: Megane
WAT, foto's? waar waar?
IK willuh foto's zien

IK willuh foto's zien
J@Z*S CHR%ST$S als ik dit zo weer even terug kijk, heb ik het gelijk weer naar mn zin man....
Die RARE jongens uit Noord Holland zijn echt niet goed bij hun verstand (heb ik soms wel is het idee van...)
Wat hebben we gelache zeg, die Haas zat vast, maar door zn Side pipe blies ie zo het verhaaltje uit
Verder kan ik alleen maar zeggen, mooie foto's....

Die RARE jongens uit Noord Holland zijn echt niet goed bij hun verstand (heb ik soms wel is het idee van...)

Wat hebben we gelache zeg, die Haas zat vast, maar door zn Side pipe blies ie zo het verhaaltje uit

Mensen, denken jullie ff aan 10 augustus?
Het Franse Autosport Festival!! Oftewel, Vive La France!! Paddockkaarten zijn weer bij mij te reserveren.
Helaas kon ik zondag niet met de Twingo komen.. Zaterdagavond op de terugweg van AutomaXX precies op de afslag Bodegraven begon hij ineens vreemd te lopen...
Vandaag zagen ze in de garage dat één cilinder geen kompressie meer geeft.. :-* Das lekker.. :-*
Leuk al die foto's! Het waas echt een gaaf weekend. Was erna ook bekaf en heb de klok ruimschoots rond geslapen totdat mn werk belde waar ik bleef..oeps...
Weet iemand de data van volgend jaar al? Kan ik gelijk de dag ervoor en erna vrijvragen.....
Groetjessssssss
Weet iemand de data van volgend jaar al? Kan ik gelijk de dag ervoor en erna vrijvragen.....

Groetjessssssss
-
- Contacteer:
Het was weer super! Mooie foto's ook weer. Ik ben alleen zondag geweest, maar volgend jaar wil ik er het hele weekend bij zijn
Heb morgen waarschijnlijk nog wat foto's online

Heb morgen waarschijnlijk nog wat foto's online

-
[quote="Zandhapper"]Het was weer super! Mooie foto's ook weer. Ik ben alleen zondag geweest, maar volgend jaar wil ik er het hele weekend bij zijn
idd
ben ik met je eens

idd

een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
nog twee weken dude, dan gaan we weerIvo8hoven schreef:J@Z*S CHR%ST$S als ik dit zo weer even terug kijk, heb ik het gelijk weer naar mn zin man....![]()
![]()
![]()
Die RARE jongens uit Noord Holland zijn echt niet goed bij hun verstand (heb ik soms wel is het idee van...)![]()
![]()
Wat hebben we gelache zeg, die Haas zat vast, maar door zn Side pipe blies ie zo het verhaaltje uit![]()

Immer wieder die verdammte Holländer
-
iddZandhapper schreef:Het was weer super! Mooie foto's ook weer. Ik ben alleen zondag geweest, maar volgend jaar wil ik er het hele weekend bij zijn![]()

een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Nog bedankt Tom!Tom schreef: hey, dit modelletje heb ik effe voor Chris opgehaald. is nu dus van Chris.
[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/106-0645_IMG.jpg[/img]
Hij staat leuk tussen de T1 blauw en T1 rood.

-
ghehe, haas was weer s ut haassie 

-
- Moderator
- Car: MB
F 16Valve schreef:Of omroep Flevoland????-Ray- schreef:weet trouwens iemand van welke zender die cameraploeg was die er gefilmd heeft?? ik hoorde zelf BNN, maar volgens mij is het gewoon weer SBS6 net als alle andere evenementen waar "wij" gefilmd zijn
omroep flevoland was volgens Jeroen iig aan het filmen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
eeeej dB heb jij geen pica's gemaakt? zeker alleen maar aan het bier gezeten? 

-
woeiiiiiiii, iedereen is blauw behalve mij, iedereen is blauw behalve mij, iedereen is blauw, iedereen is blauw, iedereen is blauw behalve mij.....
keine pica's, no cam meegenomen

keine pica's, no cam meegenomen
-
- Moderator
- Car: MB
-Ray- schreef:zeker alleen maar aan het bier gezeten?
muziek aan
klep open
klep dicht
muziek zachter
muziek harder
klep open
klep dicht
muziek zachter
muziek harder
muziek aan
klep open
klep dicht
muziek zachter
muziek harder
klep open
klep dicht
muziek zachter
muziek harder
muziek aan
klep open
klep dicht
muziek zachter
muziek harder
klep open
klep dicht
muziek zachter
muziek harder
muziek aan
klep open
klep dicht
muziek zachter
muziek harder
klep open
klep dicht
muziek zachter
muziek harder

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
en dat om 0200 snachts, JDA - Voel je die bass 

-
ja, ik had het DRRRUKKK man, totdat er een gast van de wees-getuned tegen me kwam lullen....tjeezz wat was die maf...
-
kweet het echt niet meer, maar werd hem wel zat...
wees-getuned 
ze gingen snachts rijmen, het totdat het over masturberen en penetreren ging, daarna was het alleen maar

ze gingen snachts rijmen, het totdat het over masturberen en penetreren ging, daarna was het alleen maar

-
tisss lijkt wel rtc niveau die 'discussies'