[Scénic] Is dit een Mégane-bumper? (zie foto)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Peter @ Malta
Contacteer:

OK, deze gast heeft zijn Scénic wel echt flink onder handen genomen en ik ben er niet zeker van dat ik het echt mooi vind, maar...

[img]http://perso.wanadoo.fr/cldb.atc/imgs/B ... C-056F.JPG[/img]

Komt die bumper misschien van een Mégane af, of is hij voor een Mégane bedoeld? Dit soort tuning-onderdelen voor een Scénic zijn namelijk niet zo dik gezaaid.

- Peter
Ad van Haperen
Contacteer:

Ik denk zo te zien dat hij er wel voor is miss wel speciaal er voor gemaakt maar hij loopt namelijk wel HEEL mooi aan. 1 ding als je die bumper erop zet MOET je ook de sideskirts erop zette anders ziet het er niet uit. en ik weet niet hoe het met de wegen en drmpels in malta zit :D:P
Peter @ Malta
Contacteer:

Nou, aangezien ik allereerst de offiële Renault-bumpers in de carrosserie-kleur krijg, denk ik dat weer een nieuwe bumper er voorlopig niet aan zit. Bovendien vind ik de Scénic hierboven eigenlijk helemaal niet mooi. :)

Wat wegen betreft, ach, je hoeft je alleen echt zorgen te maken over remdrempels. Deze zijn in de vorm van een klodder asfalt op de weg en daardoor zullen eerder je schokbrekers, veren en de rest van je auto het begeven.

Ik denk wel dat verlagen en bredere velgen/smallere banden geen optie zijn: je hebt hier alle demping nodig die je kunt krijgen.

- Peter
Rick D.

Dit is toch een Megane? :D
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

ik vind het een beetje TE
bruno @af
Contacteer:

zaligen bak :p >-)
Dirk (CRX)

bruno @af schreef:zaligen bak :p >-)
Belgische stijl.. :)

ik euh.. vind em.. appart.. extreem.. maar passen nog steeds 7 mensen in.. en dat is nog altijd 4 teveel..

mijn ideaal.. 3 mensen.. 1 babe links van mij de ander rechts van mij.. en plankgas in mijn Maclaren F1 GTR..

back to the real world..

Bumper, oh geen idee..

Hoi Bruno, hows life?
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Peter @ Malta
Contacteer:

Dirk (CRX) schreef:ik euh.. vind em.. appart.. extreem.. maar passen nog steeds 7 mensen in.. en dat is nog altijd 4 teveel..
Ho nou, vijf mensen dan toch. En eentje daarvan moet niet al te groot zijn. Of je maakt er gewoon een vierzitter van, dan kan ook. Middelste stoel eruit, buitenste stoelen naar binnen verplaatsen, klaar.
mijn ideaal.. 3 mensen.. 1 babe links van mij de ander rechts van mij.. en plankgas in mijn Maclaren F1 GTR..
Dan zou ik ruzie met de vrouw krijgen. :) Maar jij zou ook met een Fiat Multipla die twee babes naast je kunnen hebben. Al zal eentje van hen moeten rijden. :lol:

Ik zie de Scémic eigenlijk als een stevig uit de kluiten gewassen hatchback. Zoiets als een Clio, maar dan met meer ruimte.

- Peter
Ad van Haperen
Contacteer:

deze foto is volgens mij nog bewerkt ook kijk mara naar die motorkap die klopt volgens mij niet helemaal lekker. dus wie weet wat er nog meer aan is gedaan
Dirk (CRX)

Ohja.. ik had em al een rij teveel toebedeeld..
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Peter @ Malta
Contacteer:

Hooliead schreef:deze foto is volgens mij nog bewerkt ook kijk mara naar die motorkap die klopt volgens mij niet helemaal lekker. dus wie weet wat er nog meer aan is gedaan
Hmm, nou je het zegt, het lijkt erop of 'ie zijn grille heeft weggephotoshopt (is dat correct Nederlands? :) ) en niet zozeer dichtgemaakt.

- Peter
RO 16v

Te zien aan de site komt ie uit Frankrijk, dus zou de bumper wel aangepast zijn van een ander merk, daar zijn die fransen heel goed in net zoals de spanjaarden, is dus gewoon home made en geen fotosoep.
Peter @ Malta
Contacteer:

Ja OK, dat van die bumper geloof ik wel. Maar een Scénic heeft zijn honingraat-grille voorin de motorkap zitten.

Op de plek waar zijn grille zou moeten zitten, lijkt het of de lak niet weerspiegelt. Er is daar eens stuk hoofd en dat houdt opeens op.

Aan de andere kant, het kan ook zijn dat ik naar die vent in het witte T-shirt zit te kijken die precies daar weerspiegeld wordt.

Al met al een boel werk. Niet geheel mijn stijl, maar ik vind het leuk om naar dit soort projecten te kijken om te zien wat er mogelijk is. Die spiegels met richtingaanwijzers vind ik bijvoorbeeld erg mooi. Deze lijken echter veel op de originele spiegels en niet op de gebruikelijke M3 meuk.

Hoe doet 'ie dat toch? :)

- Peter
Plaats reactie