ACT : Formule 1 Deel I
wtf??? Jos op 1? Had de rest ADV genomen ofzo?
beeeeeter 

Immer wieder die verdammte Holländer
[img]http://www.verstappen.com/picture/2003/ ... icatie.gif[/img]
Zo te zien is de regenband van Bridgestone weer duidelijk de betere. Heeel veel michelins onder in het rijtje
De Ferrari's brengen het er duidelijk beter van af dan de rest van de mensen die vroeg moesten rijden op de natte baan.
Zo te zien is de regenband van Bridgestone weer duidelijk de betere. Heeel veel michelins onder in het rijtje

-
de baan werd gewoon droger, bijna 3 sec win je anders niet!
-
- Moderator
- Car: Megane

-
- Moderator
sja ik weet het nooit met jos volgens mij moet hij echt zijn dag hebben en op die dag moet hij ook een ferrari hebben en dan zal hij wel goed zijn 
wel nee,Jos is gewoon een zeer goed professioneel coureur,,Kijk een MINARDI vs FERRARI is natuurlijk overduidelijk dat een ferrari wint..Omdat die auto meer pk,s heeft ,het team 1000 keer meer vermogen heeft om te ontwikkelen enzo...kijk Als je een
CLIO 16v vs Nissan skyline zet wint die nissan ook met 2 vingers in zijn neus..Ongeacht wie de coureur is
CLIO 16v vs Nissan skyline zet wint die nissan ook met 2 vingers in zijn neus..Ongeacht wie de coureur is
Jos is gewoon een topcoureur. Hij is alleen af en toe nogal gefrustreerd. En dat is best normaal als je steeds aan de kant wordt gezet door het team, omdat ze een 'rijkere' rijder kunnen vinden.
Hij heeft echt supermooie dingen laten zien, zeker in de regen!
-
Word!Merijn schreef:Jos is gewoon een topcoureur. Hij is alleen af en toe nogal gefrustreerd. En dat is best normaal als je steeds aan de kant wordt gezet door het team, omdat ze een 'rijkere' rijder kunnen vinden.

-
- Moderator
idd helemaal waar
ggggrrrrrrRO 16v schreef:Wil je zeggen dat je hem goed vindt???Marcel B. schreef:RO 16v schreef:The boss van de grindbakken en niet meer.Priyantha schreef:Yihhhaaaaa !!!!!!!!
JOSS THE BOSS op 1 !
Ik ken nog een mop.

Doe hem het eens NA zou ik zeggen

Na doen kan iedereen zelfs jij, motor opblazen, in de grindbak terecht komen...enz.Priyantha schreef:ggggrrrrrrRO 16v schreef:Wil je zeggen dat je hem goed vindt???Marcel B. schreef:RO 16v schreef:The boss van de grindbakken en niet meer.Priyantha schreef:Yihhhaaaaa !!!!!!!!
JOSS THE BOSS op 1 !
Ik ken nog een mop.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe hem het eens NA zou ik zeggen

Maar ik moet wel toegeven dat het goed is voor de nederlandse autosport dat Jos F1 rijdt.
Jaja Jos een seconde sneller als Justin 
Ennuh de Renaults in de top 10 !

Ennuh de Renaults in de top 10 !
-
Klote dat beide Renaults op moesten geven omdat de motoren kapot gingen. Volgende race beter hoop ik.
Tsja het blijft een Reno he... 
-
- Moderator
hmmm heb weer wat gemist, maar ja morgen de race nog 

ja die Mafkees! die moeten ze gelijk afschieten zo een!
Mede daardoor wel een leuke race geworden...
maar moeten ze niet iedere race doen...
Mede daardoor wel een leuke race geworden...
maar moeten ze niet iedere race doen...

Mooie Race 

Mr.A / Alrik is in bezit van een blauwe Renault Clio RSi Longchamp uit 1997 !
-
Mooie race idd. Veel gebeurt. Die geflipte idioot was nog wel het toppunt. Hij liep gewoon weg naar de F1 auto's toe terwijl zij op topsnelheid aan kwamen geraced. Aantal mooie inhaalacties gezien. 

Hatsjee!verstappen.nl schreef: Jos Verstappen heeft een nieuwe teammaat, het Deense talent Nicolas Kiesa (25). Reden is de onmiddelijke overgang van Justin Wilson naar Jaguar.
Kiesa heeft zijn race ervaring opgedaan in de karts, Formule Ford, (Engelse en Duitse) Formule 3 kampioenschappen en onlangs de F3000 bij het team van Bla Avis. Hij stond vijfde in het kampioenschap en schreef de race in Monaco op zijn naam, eind mei.
Don't walk the grass... smoke it
^^ ik wordt er echt doodziek van
:-*
is toch ook niet normaal meer, wel dan?!
het ene jaar rijdt ie zn teamgenoten het strond in de ogen, maar legt het af in de quali.
nu out Q'ed ie wilson bijna elke race en tellen de races minder, vanwege diverse redenen...
en wat is het resultaat....

is toch ook niet normaal meer, wel dan?!
het ene jaar rijdt ie zn teamgenoten het strond in de ogen, maar legt het af in de quali.
nu out Q'ed ie wilson bijna elke race en tellen de races minder, vanwege diverse redenen...
en wat is het resultaat....
live your life 2 da fullest...
Cause u ain't get a second chance!!!
Cause u ain't get a second chance!!!