Afgelopen weekend begonnen met het monteren van het blok. Het blok stond gemonteerd op het subframe op een pallet op wielen. Door met twee krikken de auto op te krikken kon ik vervolgens het blok onder de auto rijden om daarna de carrosserie weer te laten zakken.
Niet dat ik geen vrienden heb

[img]http://www.improve-tuning.nl/fb/Juni22_2002_01.jpg[/img]
O.a. op deze foto is de RVS omvlochten turbo-olie-toevoer leiding goed te zien. Het betreft hier een leiding gemaakt en geleverd door iemand (wie was het ook al weer) van dit forum.
[img]http://www.improve-tuning.nl/fb/Juni22_2002_02.jpg[/img]
[img]http://www.improve-tuning.nl/fb/Juni22_2002_03.jpg[/img]
[img]http://www.improve-tuning.nl/fb/Juni22_2002_05.jpg[/img]
Op deze foto kun je zien hoe ik de turbodruk ga regelen. Op het stuur zit een knopje waarmee een relais wordt aangestuurd. Dit relais stuurt op zijn buurt de klep aan die op het bleed gedeelte van de bleedvalve zit. Is de klep gesloten, dan heb je lage druk, is de klep geopend ( na het roepen van "Kit, turboboost!

[img]http://www.improve-tuning.nl/fb/Juni22_2002_04.jpg[/img]